Beccy87 Skrevet 19. august 2015 #841 Del Skrevet 19. august 2015 Hva er det som skjer etter 7 dager på overtid som gjør at 'alle andre' land setter i gang da?? Hvordan stiller du deg til evt. KS? Er det noe du har lest deg opp på nå kanskje i og med det kan være en reel mulighet. Jeg føler på mange måter at KS kan være greit, da har jo lege personell kontroll hele tiden. Mens under en vanlig fødsel så er jo jeg nødt til å styre skuta selv, og DET skremmer meg. Er nok ikke fare for at vi føder på likt nei, her er det fortsatt ikke noe mer enn litt mensmurringer på gang. Stakk og gjorde rett vondt i nedre del av magen i natt, på en helt uvant måte, men det gikk over og kom aldri igjen, så da tror jeg rett og slett det var lille som kneip meg eller noe.. Sitter da her og humper på pilatesballen min mens jeg spiser havregrøt og alt for store mengder kanel uten at det ser ut til å resultere i noe. Skal til jordmor i morgen, kanskje hun kan se litt om der er modningstegn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 19. august 2015 #842 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Jeg føler på mange måter at KS kan være greit, da har jo lege personell kontroll hele tiden. Mens under en vanlig fødsel så er jo jeg nødt til å styre skuta selv, og DET skremmer meg. Tror quoten blir litt rar nå, sletta litt mye. Uansett, min erfaring (fra min ene fødsel for 3 mnd siden) er at kroppen min visste hva den drev med, sånn ca! Hodet hadde ikke peiling, men kroppen og jordmor (og noen andre etterhvert) hadde liksom kontrollen, så jeg bare var der på en måte. Endret 19. august 2015 av Porcelain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 19. august 2015 #843 Del Skrevet 19. august 2015 Tror quoten blir litt rar nå, sletta litt mye. Uansett, min erfaring (fra min ene fødsel for 3 mnd siden) er at kroppen min visste hva den drev med, sånn ca! Hodet hadde ikke peiling, men kroppen og jordmor (og noen andre etterhvert) hadde liksom kontrollen, så jeg bare var der på en måte. Ja jeg håper at instinktet tar over, det er jo naturlig å føde, så sånn sett gir det jo mening at det 'skal gå av seg selv'. Men jeg er redd og nervøs allikevel... Jeg er en av de som er i overkant glad i kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. august 2015 #844 Del Skrevet 19. august 2015 Nå må jo til og med jeg følge med, og det pleier jeg ikke gjøre i dagbøker LYKKE TIL! Han kommer i morgen, skal du se! Eller i natt kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 19. august 2015 #845 Del Skrevet 19. august 2015 Ja jeg håper at instinktet tar over, det er jo naturlig å føde, så sånn sett gir det jo mening at det 'skal gå av seg selv'. Men jeg er redd og nervøs allikevel... Jeg er en av de som er i overkant glad i kontroll... Jeg er mye samme typen, og jeg hadde mange av de samme tankene som deg! Jeg skal ikke si jeg likte det eller noe, og det var en periode der jeg mista all kontroll - det var helt grusomt. Sett i etterkant gikk det allikevel bedre enn frykta, jeg følte at kroppen gjorde jobben (og når pressriene kom var det bare fantastisk!) , og jeg kommer til å gjøre det igjen. Jeg tror den beste måten å "ha kontroll" på er å være mest mulig uthvilt og få i seg næring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. august 2015 #846 Del Skrevet 19. august 2015 Dette skal gå bra skal du se Når de vet at han kommer til å bli stor så passer de godt på deg under fødselen. Og jeg vil tro at de har en mindre terskel for å gripe inn og hjelpe deg. Så det er bra. Bare følg godt med på mønsteret til baby nå. Om du synes han plutselig blir roligere så ta kontakt med føden med en gang hvis du kjenner bekymring Sitter han godt festet ned i bekkenet eller? Dette er så spennende at det er plagsomt Det kan jo hende at du er en av de som plutselig går i fødsel uten så mye modningstegn først da Blir lenge til neste gang dere går på kino alene ja. Så bra dere klarer nyte dagene litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 20. august 2015 Forfatter #847 Del Skrevet 20. august 2015 Hva er det som skjer etter 7 dager på overtid som gjør at 'alle andre' land setter i gang da?? Hvordan stiller du deg til evt. KS? Er det noe du har lest deg opp på nå kanskje i og med det kan være en reel mulighet. Jeg føler på mange måter at KS kan være greit, da har jo lege personell kontroll hele tiden. Mens under en vanlig fødsel så er jo jeg nødt til å styre skuta selv, og DET skremmer meg. Er nok ikke fare for at vi føder på likt nei, her er det fortsatt ikke noe mer enn litt mensmurringer på gang. Stakk og gjorde rett vondt i nedre del av magen i natt, på en helt uvant måte, men det gikk over og kom aldri igjen, så da tror jeg rett og slett det var lille som kneip meg eller noe.. Sitter da her og humper på pilatesballen min mens jeg spiser havregrøt og alt for store mengder kanel uten at det ser ut til å resultere i noe. Skal til jordmor i morgen, kanskje hun kan se litt om der er modningstegn da. Så vidt jeg leste så begynner det å bli en del negative effekter etter den 7ende dagen, blandt annet økes sjangsen for at baby skal få CP eller faktisk dø i magen.. Kjenner at jeg ikke kan tenke på det, må bare prøve å stole på helsevesenet her og være superobservant på bevegelsene hans. Jeg tenkte ikke å lese så mye om KS, men har ingen problemer med at det må tas hvis det må tas. Vil jo såklart ha det som siste utvei, men utenom det så er det ingen problem om det blir gjort. Har du lest deg opp noe særlig om det? Gøy at du også koser deg på yogaballen! Tror det kan hjelpe godt på for å få press nedover og få modnet opp! Men er kjedelig med lite modningstegn, håper JM kan sjekke status på deg i dag og gi deg noen gode nyheter Hold meg gjerne oppdatert!! Nå må jo til og med jeg følge med, og det pleier jeg ikke gjøre i dagbøker LYKKE TIL! Han kommer i morgen, skal du se! Eller i natt kanskje.. Hehe, så koselig da Fame! Velkommen inn her i den store, ventende dagboka der utålmodigheten snart flommer over! Tusen hjertelig for lykkeønskning, jeg synes også det er helt på sin plass at han kommer i dag. 20 august er en flott dato for å komme til verden! Dette skal gå bra skal du se Når de vet at han kommer til å bli stor så passer de godt på deg under fødselen. Og jeg vil tro at de har en mindre terskel for å gripe inn og hjelpe deg. Så det er bra. Bare følg godt med på mønsteret til baby nå. Om du synes han plutselig blir roligere så ta kontakt med føden med en gang hvis du kjenner bekymring Sitter han godt festet ned i bekkenet eller? Dette er så spennende at det er plagsomt Det kan jo hende at du er en av de som plutselig går i fødsel uten så mye modningstegn først da Blir lenge til neste gang dere går på kino alene ja. Så bra dere klarer nyte dagene litt Ja, håper virkelig dette skal gå bra til tross for gigababyen som jeg har ruget frem der inne! Har snakket en del med mannen om at han må være på vakt for at det blir for vondt for meg eller er dårlig fremgang slik at han kan pushe på å få hjelp mtp keisersnitt (hvis det ser ut for å bli behov for det). Føler det råder en ganske hippie-stemning på sykehuset der man helst skal føde 100% naturlig og stole på urkreftene i seg selv, men kanskje det ikke alltid er til mor og barns beste tenker jeg! Følger med som en hauk på lillegutt sine bevegelser. Kjenner at skrekkhistoriene om "døde i mors liv på overtid" er veldig skumle om dagen.. Må bare prøve å ikke tenke på det. Det må jo være ytterst sjeldent at det blir noen problemer rundt det. Hodet hans var så godt som festet i sist uke, men på akupunkturen i går sa JM at det har kommet lengre ned Veldig kjekt at han endelig presser seg litt nedover, for det er jo veldig gunstig for modningen. ________________________ Ellers har dette vært ei kjip natt, men ikke kjip nok. Det gikk en del 2 av slimproppen i går etter middagstid og så har det fortsatt å komme litt etter litt i hele natt og nå i dag morges. Litt blodblandet. Har hatt noe som jeg ikke helt klarer å kategorisere som kynnere eller maserier som jeg har drevet å våknet av i ett kjør. Det kommer i tak og sitter hovedsaklig i ryggen og så sprer det seg fremover til nedre del av magen og lårene Ikke regelmessig i det hele tatt da, virker helt tilfeldig. I tillegg er det ganske mye mensmurringer i korsryggen som er relativt konstante. Kjenner jeg nesten blir irritert fordi det gjør at jeg får forhåpninger, men så kjenner jeg meg ganske sikker på at det ikke kommer til å skje noe uansett, at det bare er masevondt som ikke vil føre til noe. Gi meg noen SKIKKELIGE rier i stedet for dette tullet! Teitingkropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. august 2015 #848 Del Skrevet 20. august 2015 Det er jo skikkelige fødetegn det der da, selv om det er slitsomt! Snart, snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 20. august 2015 #849 Del Skrevet 20. august 2015 Åh den slimproppen venter jeg også på! Like spent hver gang jeg går på do (hvilket ikke er rent lite om dagene).. Det høres jo ut som om de ordentlige riene er rett rundt hjørne nå. Spennende!! Nei det der med overtidsrisiko merker jeg at jeg ikke vil ha mer info om.. . Får vel bare stole på fagfolkene som sier det er greit. Jeg ble selv forløst med haste keisersnitt, og mamma har hatt tre veldig utfordrende fødsler (selv om hun klarte å føde de andre to vaginalt), så jeg har samlet litt info om KS for å være forberedt. Er ikke redd for om det skulle komme til det. Nå er jo man i de aller fleste tilfeller bare lokalbedøvet også, jeg merker jeg er mer skeptisk til å måtte få narkose. Var som sagt hos jordmor i dag, og ble vel egentlig litt skuffet. Hun hadde med seg en student, så hele kontrollen bar preg av det, litt sånn på halv åtte.. Alt var fint med mål osv, symfysemålet har økt fra 36 til 38 på en uke, noe jeg synes var mye, så jeg ble litt bekymret der. Men det ble ikke de.. så da går det vel greit da... Hun mente også at hodet ikke var helt festet allikevel, men nesten.. Føles som et steg tilbake...Det ble så dumt med studenten der som tok så mye tid så jeg ville ikke spørre om stripping eller noe heller.. Æsj, merker nå at jeg er missfornøyd. Skal ringe legen å få time for eventuell overtidskontroll til tirsdag, men krysser fingrene for at jeg ikke trenger den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 21. august 2015 Forfatter #850 Del Skrevet 21. august 2015 Det er jo skikkelige fødetegn det der da, selv om det er slitsomt! Snart, snart Du er god du Trampe Åh den slimproppen venter jeg også på! Like spent hver gang jeg går på do (hvilket ikke er rent lite om dagene).. Det høres jo ut som om de ordentlige riene er rett rundt hjørne nå. Spennende!! Nei det der med overtidsrisiko merker jeg at jeg ikke vil ha mer info om.. . Får vel bare stole på fagfolkene som sier det er greit. Jeg ble selv forløst med haste keisersnitt, og mamma har hatt tre veldig utfordrende fødsler (selv om hun klarte å føde de andre to vaginalt), så jeg har samlet litt info om KS for å være forberedt. Er ikke redd for om det skulle komme til det. Nå er jo man i de aller fleste tilfeller bare lokalbedøvet også, jeg merker jeg er mer skeptisk til å måtte få narkose. Var som sagt hos jordmor i dag, og ble vel egentlig litt skuffet. Hun hadde med seg en student, så hele kontrollen bar preg av det, litt sånn på halv åtte.. Alt var fint med mål osv, symfysemålet har økt fra 36 til 38 på en uke, noe jeg synes var mye, så jeg ble litt bekymret der. Men det ble ikke de.. så da går det vel greit da... Hun mente også at hodet ikke var helt festet allikevel, men nesten.. Føles som et steg tilbake...Det ble så dumt med studenten der som tok så mye tid så jeg ville ikke spørre om stripping eller noe heller.. Æsj, merker nå at jeg er missfornøyd. Skal ringe legen å få time for eventuell overtidskontroll til tirsdag, men krysser fingrene for at jeg ikke trenger den. Så rart med mødrene våre, de har nesten helt samme historie!! Mamma gikk litt over 2 uker over tiden med meg (førstefødte) før endelig fødselen startet av seg selv. Ble også forløst med et hastesnitt, så hun har jo et katastrofe-arr som ikke ser noe pent ut stakkar. Heldigvis gikk fødselen greit, men det var veldig nære på for min del med omtrent ingen puls og omtrent kvalt av navlestrengen. Andre forhold på den tiden! Fødsel nr 2 var ekstemt utfordrende og det samme var nr 3, så jeg passer på å ikke spørre henne for mye. Orker ikke å bli så skremt og tenker samtidig at selv om de sier at genene har litt å si, så er jeg mitt eget individ og dette går forhåpentligvis mye bedre! Trøster meg også litt med at jeg er i mye bedre fysisk form enn hun var og har ikke lagt på meg så enormt mye i svangerskapet.. Så får vi se da. Tiden vil ganske snart vise hvordan dette skal gå likevel! Jeg synes også det hørtes litt mye ut med symfysemålet ditt, men jeg hadde samme tallene på siste kontrollen. JM sa at det kan også være relatert til at hodet ikke er festet helt dypt i bekkenet, da får man høyere verdier. Men hvis du er bekymret kan du jo ringe JM og høre om hun ikke kan henvise deg til en vekstestimering slik at de kan sjekke med UL? Det synes jeg ivertfall var veldig greit å få. (Selv om det viste en gigagutt på 4400 g..... ) Du får ta deg noen runder på ballen til programmet i dag, så kanskje får du presset hodet bedre på plass Og du, med tanke på stripping, det er ikke så sikkert at du egentlig har lyst til å ha det... Jeg fikk jo det på overtidskontrollen på tirsdag og har hatt skikkelig maserier / kynnere / generelt vondt siden det. Ble helt på felgen i løpet av dagen i går ettersom jeg ikke fikk sove på natta og heller ikke fikk slappet av på dagen. Ringte til slutt sykehuset og spurte om de kunne hjelpe meg, kan ikke gå på denne her måten helt frem til tirsdag. Fikk da komme inn til en sjekk og de så at det ikke var skikkelige rier, men at det hadde hatt litt effekt på modningen. Fikk sterke smertestillende og sovetablett, så i går la jeg meg tiidlig og har hatt en utrolig god natts søvn på nesten 12 timer kun avbrutt av et par dobesøk. Føler meg som et nytt menneske i dag. Jeg tror ivertfall det er mye pga strippingen jeg fikk det stresset. Men noen har jo god effekt også, så det er jo rett og slett ikke godt å si hva som er det riktige ________________________________ Ellers kan dere bare begynne å kalle meg sneglen. For jeg lager slimspor hvor enn jeg går om dagen. Trodde ikke den der proppen skulle være så stor? Jeg mente den gikk for en stund siden, men det bare fortsetter med litt og litt om gangen. Skal prøve å aktivisere meg selv litt i dag ettersom formen er så mye bedre etter god nattesøvn, så nå står scrapping i babyalbum og soling på terassen på planen. (Haha, DET er overtidsgravidaktiviteter det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. august 2015 #851 Del Skrevet 21. august 2015 Åh, scrapping.... Skulle ønske jeg hadde tid til det nå Og du, ikke vær redd for stor baby. Jeg hadde jo ikke født før, og jordmor kommenterte at hun skulle passe på skjedeåpningen på grunn av akkurat det. Spesielt siden jeg var redd for å revne. Stort hode på baby og revning og sånt, vet du. Vel, jeg endte med tangforløsning. Da fikk jeg ei svær tang både inn og ut der i tillegg til babyhodet. Det er garantert større enn hodet på din lille, og jeg revnet ikke en millimeter. Stor baby betyr ikke ille fødsel, og det betyr heller ikke at man revner og sliter i ettertid Nå må han jo komme snart! Men det er jo bra at du får sove og slappet av før det braker løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. august 2015 #852 Del Skrevet 21. august 2015 Ingenting enda? Nå må det jo skje snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 21. august 2015 #853 Del Skrevet 21. august 2015 Oj, her var det skjedd mye siden sist jeg var innom. Så spennende at du kan føde når som helst!! de sa til meg også at baby kom til å være stor. Han kom ut som supermann og med 37 cm rundt hodet, men fødselen gikk fint fordiom. Kjenner meg igjen i alle bekymringene dine om overtid. Prøv å tenk positivt, følg nøye med på babyens bevegelser og snart har du han i armene lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 21. august 2015 #854 Del Skrevet 21. august 2015 Ja ganske sært at mødrene våre er så like! Vannet gikk 7 dager på overtid når hun fikk meg (også førstefødte) og etter nærmere 2 døgn på sykehuset sank pulsen min dramatisk og de måtte haste kutte meg ut. Hun sitter også igjen med et grusomt arr etter det. Jeg tenker også på det med gener osv, har hatt et relativt likt svangerskap som henne så det tyder jo på at sånt kan gå i arv. Men på den annen side så vet jeg ingenting om hvordan min farmor eller mannens mamma hadde det da de gikk gravid. I teorien kan man jo arve fra de også... Håper bare ikke min fødsel blir like grusom som hennes, og at alt går bra med lille når han først bestemmer seg for å komme. Ja jeg har hørt at den strippingen skal være veldig variabel i hvilke resultater man får. Det hørtes veldig slitsomt ut for deg! Har bestilt overtids kontroll hos legen på tirsdag (må til vikar, men det kan kanskje være greit med en tredjeparts syn på saken), så om jeg ender opp å gå dit så får jeg høre med ham hva han tenker da. Og da skal jeg ta opp det med vekstestimering også, det var smart! Godt å høre at du endelig har fått en god natt søvn, ta det kombinert med en avslappningsdag i sola så blir det kanskje resultater? Hvordan har mannen din det oppi alt det her da? Jeg merker at min heiser skuldrene høyere og høyere for hver dag som går nå. Bare jeg uffer meg litt ekstra når jeg må snu meg på sofaen så sperres øynene opp og han er nesten klar for å ta fødebaggen under armen og løpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. august 2015 Forfatter #855 Del Skrevet 22. august 2015 Åh, scrapping.... Skulle ønske jeg hadde tid til det nå Og du, ikke vær redd for stor baby. Jeg hadde jo ikke født før, og jordmor kommenterte at hun skulle passe på skjedeåpningen på grunn av akkurat det. Spesielt siden jeg var redd for å revne. Stort hode på baby og revning og sånt, vet du. Vel, jeg endte med tangforløsning. Da fikk jeg ei svær tang både inn og ut der i tillegg til babyhodet. Det er garantert større enn hodet på din lille, og jeg revnet ikke en millimeter. Stor baby betyr ikke ille fødsel, og det betyr heller ikke at man revner og sliter i ettertid Nå må han jo komme snart! Men det er jo bra at du får sove og slappet av før det braker løs Hihi, kan tenke meg det ikke er mye tid til slikt med to små :-) Men du har det nok MYE kjekkere enn meg om dagen likevel som kan kose på din lille baby Godt med litt beroligende ord rundt stor baby. JM prøvde seg på å si at jeg ikke kom til å merke forskjell på "et par kilo fra eller til" fordi det var så vondt uansett.. Kjentes ikke så veldig betryggende ut spør du meg! Herlig at du fikk så lite problemer med revning, krysser virkelig fingrene for at det blir tilfelle her også. Uff, bekymringene vokser seg virkelig store når man har så god tid til å gruble. Må prøve å bryte ut av tankemønsteret og bare slappe helt av, men kjenner det ikke er så enkelt! Ja, nå må han VIRKELIG komme snart. Get out! Noen kjenner ikke sin besøkelsestid altså Er lei av å slappe av og vente nå, er jo faktisk en hel mnd siden jeg fikk permisjon fra jobb og det er jammen ei lang ventetid... Ingenting enda? Nå må det jo skje snart Nope, ingenting å melde herfra. Innpåsliten mageboer består! Oj, her var det skjedd mye siden sist jeg var innom. Så spennende at du kan føde når som helst!! de sa til meg også at baby kom til å være stor. Han kom ut som supermann og med 37 cm rundt hodet, men fødselen gikk fint fordiom. Kjenner meg igjen i alle bekymringene dine om overtid. Prøv å tenk positivt, følg nøye med på babyens bevegelser og snart har du han i armene lykke til Takk for gode råd graving! Utrolig kjedelig og frustrerende å være på overtid. Hver dag tar minst 3 dager før det blir kveld og jeg er helt farlig emosjonell. Stakkars mannen som må hanskes med dette her. Godt å høre at alt gikk fint med supermannen din og fødselen der. Jeg følger med som en hauk på lillegutt sine bevegelser og var innom på sykehuset en ekstra gang her på torsdag pga lite aktivitet. Er så utrolig redd for at det skal gå galt der inne nå, med morkakesvikt eller ettellerannet som kan oppstå når man er på overtid, må nok bare slutte å lese. Google er ikke min venn om dagen! Hjertelig takk for lykkeønskninger, satser på at jeg får bruk for det snarest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. august 2015 Forfatter #856 Del Skrevet 22. august 2015 Ja ganske sært at mødrene våre er så like! Vannet gikk 7 dager på overtid når hun fikk meg (også førstefødte) og etter nærmere 2 døgn på sykehuset sank pulsen min dramatisk og de måtte haste kutte meg ut. Hun sitter også igjen med et grusomt arr etter det. Jeg tenker også på det med gener osv, har hatt et relativt likt svangerskap som henne så det tyder jo på at sånt kan gå i arv. Men på den annen side så vet jeg ingenting om hvordan min farmor eller mannens mamma hadde det da de gikk gravid. I teorien kan man jo arve fra de også... Håper bare ikke min fødsel blir like grusom som hennes, og at alt går bra med lille når han først bestemmer seg for å komme. Ja jeg har hørt at den strippingen skal være veldig variabel i hvilke resultater man får. Det hørtes veldig slitsomt ut for deg! Har bestilt overtids kontroll hos legen på tirsdag (må til vikar, men det kan kanskje være greit med en tredjeparts syn på saken), så om jeg ender opp å gå dit så får jeg høre med ham hva han tenker da. Og da skal jeg ta opp det med vekstestimering også, det var smart! Godt å høre at du endelig har fått en god natt søvn, ta det kombinert med en avslappningsdag i sola så blir det kanskje resultater? Hvordan har mannen din det oppi alt det her da? Jeg merker at min heiser skuldrene høyere og høyere for hver dag som går nå. Bare jeg uffer meg litt ekstra når jeg må snu meg på sofaen så sperres øynene opp og han er nesten klar for å ta fødebaggen under armen og løpe. Javel frøken, er det noens termindato i dag? :-) Håper virkelig du ikke vil gå langt over tiden og at det blir en plutselig fødsel på deg snarest Og så kanskje føder vi på likt likevel? Mannen min stakkars, han må holde ut med hormonella uten grenser. Jeg får så store forventninger hver eneste natt når jeg legger meg og driver ganske manisk tanketerapi på kvelden for å motivere han lille til å utskille de nødvendige hormonene slik at fødselen skal starte Så i dag morges igjen våknet jeg, baby er like påståelig og innpåsliten som alltid, og det endte med hulking og hyperventilering uten like. Godt at han er kjempeflink å trøste og få tankene mine over på andre ting, så dagen etterpå har jo blitt veldig fin likevel. Er dessverre lite nye modningstegn. Jeg er sneglen enda og det eneste som skjer er de standard mensmurringene og litt kynnere. Det har jeg jo hatt siden før termin, så tviler på at det har noe å si. Blir mer og mer innstilt på at det er igangsetting som skal skje på tirsdag. Har bedt mannen om å ta fri tirsdag på dagen, for kjenner jeg meg selv rett vil jeg være helt nervevrak da. De starter ikke igangsettingen før kvelden, så det blir nok en ekstra lang ventetid den dagen vil jeg tro.. Har også en snikende følelse av at dette kommer til å ende opp i keisersnitt. Svær baby, ikke festet hodet skikkelig, over termin, smalt bekken, ikke spesielt moden.... Høres ut som oppskrift på KS spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. august 2015 #857 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg har mange gode ord om keisersnitt også, hvis du trenger å høre noen Hadde en kjempefin ks-opplevelse med storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 23. august 2015 Forfatter #858 Del Skrevet 23. august 2015 8 cm åpning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. august 2015 #859 Del Skrevet 23. august 2015 Wow! Lykke til! Snart er han her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. august 2015 #860 Del Skrevet 23. august 2015 8 cm og et stort glis?!! Da jeg hadde åtte cm lå jeg og pustet som en hval og forbannet verden og alle rundt meg Snart er han her jo!!!! Kanskje han er her allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå