Gå til innhold

Tar det lang tid å venne seg til jobbing?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet i ny jobb på mandag, og er fullstendig utslitt! Etter 4 timer på jobb er jeg helt ferdig, og da er jeg jo bare halvveis i arbeidsdagen :sjenert:

Har vært arbeidsledig noen måneder etter at jeg ble ferdig med utdannelsen, så dette er virkelig en helomvending.

Dere som har vært i samme situasjon, tok det lang tid før dere ble vant til å jobbe 8 timers dager?

Anonymous poster hash: 5518a...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en jobb i omtrent en måned. Rakk ikke venne meg til det - fikk sparken.

Men ja, det er uten tvil en helomvending. Nå ser jeg etter deltidsjobb. Kanskje det blir fulltidsjobb igjen en dag :filer:



Anonymous poster hash: 950ad...203
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen var jeg ganske sliten ja, men etterhvert ble jeg vandt til det. Det spørs jo litt hvor du jobber også. Jeg jobbet en plass for 1 år siden hvor det var full guffe hele tiden, og når jeg kom hjem var jeg helt utslitt. Sluttet der og begynte en annen plass (dog innenfor samme yrke), og har mye mer energi når jeg kommer hjem nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alltid første året i ny jobb er ganske så overveldende og slitsom. Og jeg merket da jeg hadde vært sykemeldt i to måneder at jeg ble skikkelig sliten i begynnelsen da jeg jobbet igjen.



Anonymous poster hash: 5d903...cf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 første ukene var veldig tunge for meg når jeg var nyutdannet og var i min første ordentlige jobb. Jeg var så sliten på slutten av dagen at jeg nesten stupte. Måtte sove når jeg kom hjem.

Nå (1 år etter) er det null problem. Så det går over, men det er tungt å begynne i ny jobb.



Anonymous poster hash: 081d5...e54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du deg tidsnok på kvelden så går arbeidsdagen bedre

Anonymous poster hash: ee529...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...