Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror lille har endret søvnmønster den siste tiden:) for 2 uker siden var han mest aktiv på kveld/tidlig natt men nå er det om morgenen han sparker hardest fra seg:) han merker nok at pulsen min øker når jeg våkner og blir av det aktiv. Eller er det usansynlig?

Nå er vi i mannens hjemby og det blir en rolig nyttårsaften. Et par småbesøk i dag før det blir middag hos de vennene vi overnatter hos:)

Håoer dere får en god siste dag i 2014 og en fin nyttårsfeiring!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall lest ett sted at mellom uke 24-27 så endrer gjerne den lille slammebiter og etterhvert skaper den også rutiner i søvnen. Så det høres veldig sannsynlig ut 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vert koslig om han er mest aktiv tidlig på dagen slik at jeg får sove på natten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert koslig om han er mest aktiv tidlig på dagen slik at jeg får sove på natten :P

Hihi ;) har samme "problemet" her. Hver kveld når jeg legger meg blir det skikkelig fest der inne og det er helt umulig å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermer litt etter Nautika jeg ;)

På vei: 25+2

Igjen til termin: 106 dager!

Neste kontroll: Legetime i morgen for å se jern og B12 nivået og Jordmortime neste uke:)

Innkjøp: har de fleste store tingene nå!

Kjønn: Gutt:)

Utålmodig: Både og. Gleder meg til han kommer, men er fremdeles litt skummelt at det nermer seg.

Navn: Har et par navn på topp nå, men vi bestemmer oss aldri :P

Vektøkning: minus 6 kg.

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Har i hvertfall slik gjennomsiktig melk :P

Strekkmerker: Nei, ikke foreløpig:)

Hodet ned: Akkurat nå tror jeg det, men det kan jo endre seg.

Tungt: Synes ikke at det er så tungt enda. Merker magen begynner å være litt i veien, men går fint. Det værste er å sove godt.

Kynnere: Har vel ca 4-5 til dagen. Ikke vonde.

Hodet festet: er vel en del for tidlig enda ja!

Matkick: Har veldig dårlig matlyst for tiden'

Plager: sover dårlig! Kvalme, lite matlyst og halsbrann.

Humør: Relativt bra:)

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Har vert litt tanker om fødsel den siste tiden. Føles så langt borte samtidig som det nærmer seg. Jeg håper jeg kan få en så naturlig fødsel som mulig, men er åpen for at ting kan endre seg. Får jeg behov for epidural så er det helt greit. Blir det KS så blir det KS, selv om jeg aller helst ikke vil det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ;) har samme "problemet" her. Hver kveld når jeg legger meg blir det skikkelig fest der inne og det er helt umulig å få sove.

Hehe rart det der;) nå hsr han vert veldig aktiv når jeg våkner og det er veldig koslig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hermet etter deg først, måtte inn her og finne lista :P

Wow, straks under 100 dager igjen til termin jo! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hermet etter deg først, måtte inn her og finne lista :P

Wow, straks under 100 dager igjen til termin jo! :nigo:

Hehe :fnise: jeg hadde glemt den litt ut, men tenkte det kunne være koslig å starte igjen! Sikkert kjekt å se tilbake på!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Lenge siden jeg har vært inne på forumet, i og med at vi tok en liten pause i "prøve-verdnen", men tenkte å "henge" litt her igjen, så ville bare stikke innom å så hei igjen, og hurra for 25 uker! Her går det unna ja :hoppe:

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Lenge siden jeg har vært inne på forumet, i og med at vi tok en liten pause i "prøve-verdnen", men tenkte å "henge" litt her igjen, så ville bare stikke innom å så hei igjen, og hurra for 25 uker! Her går det unna ja :hoppe:

Hei! Så hyggelig å høre fra deg igjen! Hvordan går det ned deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med søvnen, så hilser på :)

Søvnen er ingen god venn for tiden her heller..:) eller sover fost når jeg sovner, men så er det å sovne da:p

Hei hei ja! Hyggelig at du fant veien inn hit :) er du gravid, prøver eller bare leser?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnen er ingen god venn for tiden her heller..:) eller sover fost når jeg sovner, men så er det å sovne da:p

Hei hei ja! Hyggelig at du fant veien inn hit :) er du gravid, prøver eller bare leser?:)

Har det på samme måte! Gleder meg ikke til vekkerklokka ringer 06.45... Jeg er gravi, 23+3 i dag - veldig greit å følge noen som er et par uker foran, da vet jeg litt hva som kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...