Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere hadde en fin julaften i går og får noen fine romjulsdager :-) fikk du kost deg med litt julemat og fikk noe fint ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julaften ble veldig fin! Jeg hvilte en del på formiddagen og hadde en fin kveld! Mannen hadde ansvaret for maten. Deilig å slippe det. Maten smakte også godt! Og jeg klarte å spise både middag og dessert! Så en vellykket dag. I dag var vi på middag hos mamma og kjeg klarte å spise i dag også! Tør ikke håpe at det snur, men har i hvertfall noen gode dagen! Og i tilegg så kom snøen i går kveld!

Vi har fått fine gaver. Ting vi trenger og tilskudd til barnerom! Vi får også stellebord og badebalje (stokke) av svigermor! Det kommer godt med:) av mannen fikk jeg en slik gravidpute (eller jeg må bestille den selv på babyshop, han har letet etter her men fant ikke), det tror jeg kommer godt med!:)

Hvordan har dere andre hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra lillemeg90 👏👏 gleder meg å høre at du har klart å kose deg med litt julemat.

Og så fine gaver !!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er herlig!:)

Tror lillegutt har lagt seg med hodet ned (men det kan vel endre seg enda?) for nå kjenner jeg spark nesten bare i "toppen" av magen, og ikke nede slik som for noen dag siden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest i går at de snudde seg tidlig første gang fordi det var mer jobb. Andre svangerskap venter visst fosteret lenger fordi det er mer fleksibelt. Men om det betyr at den har snudd seg for godt er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ultralyden min for to uker siden ca - ca uke 23 - da hadde snuppa snudd seg med hodet ned. Jordmor sa at det var normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo høres sansynlig ut Askmeagain:) han kan gjerne bare ligge slik, så slipper jeg setefødsel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merket at han hadde endret leie ved at jeg bare fikk spark oppe i magen. Så da jeg kjente etter nede ved symfysen så kunne jeg kjenne hode. :) Det var da jeg var 28-29 uker på vei da. Tror ikke det er så lett å kjenne hode til din baby enda. :)

Jeg tenker at når de først har snudd seg, så ender de opp med å komme ut med hode ned til slutt, selv om de kanskje veksler litt på leie i noen uker før de har snudd seg for godt. De som blir liggende i seteleie ser jeg for meg rett og slett har en klar favorittstilling, og dermed rett og slett aldri legger seg med hode ned. :P

Er ikke sikkert det er sånn da, men i mitt hode virker det logisk :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften ble veldig fin! Jeg hvilte en del på formiddagen og hadde en fin kveld! Mannen hadde ansvaret for maten. Deilig å slippe det. Maten smakte også godt! Og jeg klarte å spise både middag og dessert! Så en vellykket dag. I dag var vi på middag hos mamma og kjeg klarte å spise i dag også! Tør ikke håpe at det snur, men har i hvertfall noen gode dagen! Og i tilegg så kom snøen i går kveld!

Vi har fått fine gaver. Ting vi trenger og tilskudd til barnerom! Vi får også stellebord og badebalje (stokke) av svigermor! Det kommer godt med:) av mannen fikk jeg en slik gravidpute (eller jeg må bestille den selv på babyshop, han har letet etter her men fant ikke), det tror jeg kommer godt med! :)

Hvordan har dere andre hatt det?

Hørtes ut som en super julefeiring! Og så deilig at du endelig har klart å få i deg litt ordentlig med mat :)

Vi kjøpte Stokke FlexiBath, er det den dere skal ha også eller?

Her har det vært en flott jul, med mye god mat ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merket at han hadde endret leie ved at jeg bare fikk spark oppe i magen. Så da jeg kjente etter nede ved symfysen så kunne jeg kjenne hode. :) Det var da jeg var 28-29 uker på vei da. Tror ikke det er så lett å kjenne hode til din baby enda. :)

Jeg tenker at når de først har snudd seg, så ender de opp med å komme ut med hode ned til slutt, selv om de kanskje veksler litt på leie i noen uker før de har snudd seg for godt. De som blir liggende i seteleie ser jeg for meg rett og slett har en klar favorittstilling, og dermed rett og slett aldri legger seg med hode ned. :P

Er ikke sikkert det er sånn da, men i mitt hode virker det logisk :P

Høres jo ikke usansynlig ut!:)

Hørtes ut som en super julefeiring! Og så deilig at du endelig har klart å få i deg litt ordentlig med mat :)

Vi kjøpte Stokke FlexiBath, er det den dere skal ha også eller?

Her har det vært en flott jul, med mye god mat ^^

Ja, lurr på om det er det? Det som kan brettes sammen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kjører vi til et vennepar (ca 4 timer) hvor vi skal feire nyttår. Håper det går fint! Heldigvis gode venner, så er greit å gå å hvile når det trengs..

Skal innom IKEA og kjøpe stellebord som svigermor spanderer!:)

Ellers så tror jeg at nestingen så smått har begynt. Gikk igjennom alle skap på soverommet i dag og det forsvant en del gamle ting ja...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...