cinderella_h Skrevet 29. september 2014 #521 Del Skrevet 29. september 2014 Åååååå den følelsen er vidunderlig !!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lille sprellebabyen ❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. september 2014 #522 Del Skrevet 29. september 2014 Så fantastisk deilig å få se den lille som spreller på skjermen!! Gleder meg bare mer og mer til fredag, da får jeg også se lille bønna som ikke er så liten lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 29. september 2014 #523 Del Skrevet 29. september 2014 Så flott at alt var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. september 2014 #524 Del Skrevet 29. september 2014 Så fantastisk! Tenker det var godt for deg med den ultralyden Gratulerer med 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 Forfatter #525 Del Skrevet 29. september 2014 Multiditat vil ikke fungere, men tusen takk alle sammen! Det var kjempeherlig Idag har vi fortalt mer familie og venner om spira. Kjekt! I dag har også vert en god og effektiv dag! handlet, laget lunsj til mannen, ul, lagte og spiste middag(!!) og på kvelden har jeg laget disse her: http://kvardagsmat.no/2014/01/01/halvgrove-rundstykker-med-gulrot/ De var kjempegode! Og jeg klarte å spise 2! Virkelig rekord i dag:) I morgen skal jeg en tur til tannlegen og ta en visdomstann. Kjenner jeg gruer meg for jeg kan hverken ta beroligende (har skikkelig tannlegeangst) eller ta ibux i etterkant.. Ser for meg dette blir en vond uke....... Men vi får se.. Hvis det ser ok ut, så skal jeg spør om vi kan vente og heller ta litt kontroller underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. september 2014 #526 Del Skrevet 29. september 2014 De rundstykkene så gode ut! Må si jeg stusset litt over at det skulle være fisk oppi, tok et lite sekund før hjernen oppfattet at dette var nynorsk/dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 Forfatter #527 Del Skrevet 29. september 2014 De rundstykkene så gode ut! Må si jeg stusset litt over at det skulle være fisk oppi, tok et lite sekund før hjernen oppfattet at dette var nynorsk/dialekt Hahah jeg måtte inn å lese nå. Klarte ikke å koble hva som var fisk med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. september 2014 #528 Del Skrevet 29. september 2014 De rundstykkene så gode ut! Må si jeg stusset litt over at det skulle være fisk oppi, tok et lite sekund før hjernen oppfattet at dette var nynorsk/dialekt Ække så greit for oss som snakker bokmål, alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. september 2014 #529 Del Skrevet 29. september 2014 Multiditat vil ikke fungere, men tusen takk alle sammen! Det var kjempeherlig Idag har vi fortalt mer familie og venner om spira. Kjekt! I dag har også vert en god og effektiv dag! handlet, laget lunsj til mannen, ul, lagte og spiste middag(!!) og på kvelden har jeg laget disse her: http://kvardagsmat.no/2014/01/01/halvgrove-rundstykker-med-gulrot/ De var kjempegode! Og jeg klarte å spise 2! Virkelig rekord i dag:) I morgen skal jeg en tur til tannlegen og ta en visdomstann. Kjenner jeg gruer meg for jeg kan hverken ta beroligende (har skikkelig tannlegeangst) eller ta ibux i etterkant.. Ser for meg dette blir en vond uke....... Men vi får se.. Hvis det ser ok ut, så skal jeg spør om vi kan vente og heller ta litt kontroller underveis.. Uffda! Skjønner godt at du gruer deg. Har odontofobi selv Men må du ta den nå pga. betennelse eller på grunn av hvordan de vokser? For hvis det er betennelse kan det jo hende dere kan vente litt å heller bruke antibiotika. Anbefaler heller ikke å ta ut visdomstann med betennelse før antibiotika, for det gjør grisevondt i forhold til uten betennelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 29. september 2014 #530 Del Skrevet 29. september 2014 12 uker Lykke til hos tannlegen! Jeg har fjernet alle mine, gikk lett som en plett. Ikke vondt, og ikke opphovna vært-i-bokseringen-tryne. Går så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 29. september 2014 #531 Del Skrevet 29. september 2014 👍 up for en fin fin dag for deg med gode nyheter og fremgang og energi. Me like ! Måtte alle dager bli sånn Visdomstann er ikke godt tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. september 2014 #532 Del Skrevet 30. september 2014 Fantastisk å se bebis som spreller Håper det går bra hos tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. september 2014 #533 Del Skrevet 30. september 2014 Uff, tannlege er ikke no gøy. Håper det ikke blir så vondt som du frykter. Jeg har aldr trekt tenner, så aner ikke hvordan det føles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xTheresex Skrevet 30. september 2014 #534 Del Skrevet 30. september 2014 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. september 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 30. september 2014 Uffda! Skjønner godt at du gruer deg. Har odontofobi selv Men må du ta den nå pga. betennelse eller på grunn av hvordan de vokser? For hvis det er betennelse kan det jo hende dere kan vente litt å heller bruke antibiotika. Anbefaler heller ikke å ta ut visdomstann med betennelse før antibiotika, for det gjør grisevondt i forhold til uten betennelse 12 uker Lykke til hos tannlegen! Jeg har fjernet alle mine, gikk lett som en plett. Ikke vondt, og ikke opphovna vært-i-bokseringen-tryne. Går så bra så! up for en fin fin dag for deg med gode nyheter og fremgang og energi. Me like ! Måtte alle dager bli sånn Visdomstann er ikke godt tvi tvi! Fantastisk å se bebis som spreller Håper det går bra hos tannlegen Uff, tannlege er ikke no gøy. Håper det ikke blir så vondt som du frykter. Jeg har aldr trekt tenner, så aner ikke hvordan det føles. Gratulerer så mye! Tusen takk alle sammen:) det blir å vente en mnd til. Var i august og fikk antibiotika, og så ville han vente til jeg var 12 uker på vei i alle fall:) nå såg det fint og fredelig ut så han synes det var fornuftig å vente til jeg var kommet litt lenger inn i 2 trimester. Lykkelig for at jeg slipper i dag, men nå må jeg jo grue meg en mnd til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 #536 Del Skrevet 30. september 2014 Hehe jaja fint med alt som kan utsettes tenker nå jeg 🙈🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 30. september 2014 #537 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Åå de rundstykkene så veldig gode ut håper det går fint hos tannlegen Ser nå at du skrev det ble utsatt, sikkert deilig med samtidig kjedelig..da må du grue deg ennå litt til.. Endret 30. september 2014 av Frk.mh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. september 2014 Forfatter #538 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg eeeeeer så trøtt i dag! Sov fra rundt 23-10 i natt og så sov jeg igjen fra rundt 13-15 og nå har jeg lagt meg igjen:p håpløse greier:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 30. september 2014 #539 Del Skrevet 30. september 2014 Kroppen jobber og det er et bra tegn tenker jeg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. september 2014 Forfatter #540 Del Skrevet 30. september 2014 Flere som har reagert med løs mage og mageknip etter taco i svangerskapet? Mannen hadde taco i dag så lagde til en salat med litt tacokjøttdeig i og nå er jeg kjempedårlig i magen.... Lurer litt på om det er krydderet eller om kjøttdeigen var dårlig.. Ingen symptomer hos mannen enda i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå