Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg !!!! Mitt tips her jeg sitter stuptrøtt med ei lita tulle på armen : sov så mye du kan før bebys kommer 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Min tippedato er i morgen. Så akkurat tipper jeg hun er på fødestua med veer, og så kommer baby i løpet av natta :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:) er litt lei av KG for tiden så er bare såvidt innom og snoker:) ingen fødsel enda;) var på kontroll i dag og hadde hele 5 cm åpning! Så hun strippet meg og har fått time til å ta vannet i morgen!:) har hatt noen rier (tror jeg) i ettermiddag men det dabbet av og er sjeldnere nå så må nok vente til vannet blir tatt:)

Tror foresten slimproppen gikk for andre gang nå :P

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Masse lykke til! :strix:

5 cm åpning er veldig bra da! :) Jordmor fortalte meg i dag at de som har forkortet livmorhals tidlig gjerne får enklere og kortere fødsler :hoppe: så håper din blir så nært en drøm den kan bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skjer det sikkert i dag!! Masse lykke til med det som venter :) Ja det er kanskje i denne skrivende stund at du er på fødestua? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!

Spennende. Nå blir det baby!!! Når jordmoren tok vannet mitt hadde jeg 8 cm - og fra hun tok vannet til baby var ute tok det ca en time!! Så kanskje du allerede har en baby i armene nå. Venter spent 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...