Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Så gøy med oppdatering :) mulig du har nevnt det før, men når er fristen din for igangsettelse?

Fristen er "før termin" eller "ca uke 39" :P var på kontroll i går og fikk da beskjed om at heg ble satt opp enten i slutten av neste uke (39+2/3) eller mandagen etter (39+6) så får vi se!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fristen er "før termin" eller "ca uke 39" :P var på kontroll i går og fikk da beskjed om at heg ble satt opp enten i slutten av neste uke (39+2/3) eller mandagen etter (39+6) så får vi se!:)

Spennende å se om det setter igang av seg selv før den tid, eller om du blir igangsatt. Uansett, det er ikke lenge til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om det setter igang av seg selv før den tid, eller om du blir igangsatt. Uansett, det er ikke lenge til :hoppe:

Nei nå har det aldri vert nermere!!:)

Håper virkelig det starter av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en oppdatering :):fnise: Ventet på det nå!

Godt å høre at alt er bra :) Håper fødselen starter av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo farlig nærme!! I slutten av neste uke...NESTE UKE!! Jøss. Det går bare sykt fort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg veldig klar! Så nå kan han bare komme, går hver dag og håper at kynnerene skal bli rier :P er litt rart å gå og ønske seg smerte :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler deg føde-klar! Kommer noe veldig godt ut av den smerten som venter, da er det greit å ønske seg de smertene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det nærmer seg!:) her skjer det lite, annet enn de forbaska kynnerene og at jeg er veldig utålmodig :P blir en oppdatering til i mangel på noe bedre å komme med :)

På vei: 39+0

Igjen til termin: 10 dager

Neste kontroll: kontroll/vurdering for igangsetting i slutten av denne/begynnelsen av neste uke. Skal ringe på torsdag om jeg ikke har fått time før det:)

Innkjøp: alt!

Kjønn: :babygutt:

Utålmodig: JA!

Navn: blir nok B:)

Vektøkning: - 2 kg

Vann i kroppen: Ja, litt. Ringen er av og jeg har sokkemerker. Men ikke noe særlig:)

Melk i brystene: kun prøvemelk enda:)

Strekkmerker: ja, noen få:)

Hodet ned: Ja, og det laaaangt nede :P

Tungt: Ja, begynner å kjenne det. Men er lettere å puste nå etter magen sank:) og merker det var godt for kroppen å kunne gå på tur igjen!

Kynnere: Ja... Regelmessig hver kveld. Kunne gjerne blitt rier nå :P

Hodet festet: Ja.

Matkick: Appelsin og osteskive i mikroen!:)

Plager: Dårlig søvn, halsbrann, kynnere, stikkinger, nedpress og så har morgenkvalmen kommet tilbake..:)

Humør: stortsett bra! Men så blir jeg kjempe deppa fordi jeg føler han aldri kommer ut :fnise:

Høygravid: Ja!

Fødselsforventninger: nå kan det bare starte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Når jeg leste matkicket ditt så jeg for meg en appelsin med ost i mikroen :ler: tenkte at det var den særeste kombinasjonen noen sinne. Helt til jeg skjønte du (mest sannsynlig??) mente to forskjellige ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Når jeg leste matkicket ditt så jeg for meg en appelsin med ost i mikroen :ler: tenkte at det var den særeste kombinasjonen noen sinne. Helt til jeg skjønte du (mest sannsynlig??) mente to forskjellige ting ;)

Hahahaha :ler: ser at den kan bli misforstått ja :fnise;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han kommer 14 april ;) Tenk nå er det ikke lenge igjen! :danse:

14 april er jo en fin dato det da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appelsin og ost :sjarmor:

0.jpg

Har du prøvd å lage ostechips i stekeovnen forresten? Det blir kjempegodt :jepp:

Gøy å lese oppdatering, til tross for at du er kjei og lei. Han kommer snart! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med oppdatering :Nikke:

:fnise: så også for meg appelsin med ost og tenkte jaja, deg om det :P

Ikke lenge igjen nå :) Jeg tipper 16 april :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også microvarmet appelsin med ost :lol:

Ikke lenge igjen! Nå vil jeg være med på tippinga! 16. april er datoen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...