lillemeg90 Skrevet 3. april 2015 Forfatter #2081 Del Skrevet 3. april 2015 Så gøy med oppdatering mulig du har nevnt det før, men når er fristen din for igangsettelse? Fristen er "før termin" eller "ca uke 39" var på kontroll i går og fikk da beskjed om at heg ble satt opp enten i slutten av neste uke (39+2/3) eller mandagen etter (39+6) så får vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 3. april 2015 #2082 Del Skrevet 3. april 2015 Fristen er "før termin" eller "ca uke 39" var på kontroll i går og fikk da beskjed om at heg ble satt opp enten i slutten av neste uke (39+2/3) eller mandagen etter (39+6) så får vi se! Spennende å se om det setter igang av seg selv før den tid, eller om du blir igangsatt. Uansett, det er ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. april 2015 Forfatter #2083 Del Skrevet 3. april 2015 Spennende å se om det setter igang av seg selv før den tid, eller om du blir igangsatt. Uansett, det er ikke lenge til Nei nå har det aldri vert nermere!! Håper virkelig det starter av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 3. april 2015 #2084 Del Skrevet 3. april 2015 Endelig en oppdatering Ventet på det nå! Godt å høre at alt er bra Håper fødselen starter av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2015 #2085 Del Skrevet 3. april 2015 Nå er det jo farlig nærme!! I slutten av neste uke...NESTE UKE!! Jøss. Det går bare sykt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. april 2015 #2086 Del Skrevet 4. april 2015 Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 #2087 Del Skrevet 4. april 2015 Hoho, det er ikke lenge til!! Føler du deg klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. april 2015 Forfatter #2088 Del Skrevet 4. april 2015 Føler meg veldig klar! Så nå kan han bare komme, går hver dag og håper at kynnerene skal bli rier er litt rart å gå og ønske seg smerte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. april 2015 #2089 Del Skrevet 4. april 2015 Så bra at du føler deg føde-klar! Kommer noe veldig godt ut av den smerten som venter, da er det greit å ønske seg de smertene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 5. april 2015 #2090 Del Skrevet 5. april 2015 Åh så spennende. Ikke lenge igjen nå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2091 Del Skrevet 7. april 2015 Nei det nærmer seg! her skjer det lite, annet enn de forbaska kynnerene og at jeg er veldig utålmodig blir en oppdatering til i mangel på noe bedre å komme med På vei: 39+0 Igjen til termin: 10 dager Neste kontroll: kontroll/vurdering for igangsetting i slutten av denne/begynnelsen av neste uke. Skal ringe på torsdag om jeg ikke har fått time før det:) Innkjøp: alt! Kjønn: Utålmodig: JA! Navn: blir nok B:) Vektøkning: - 2 kg Vann i kroppen: Ja, litt. Ringen er av og jeg har sokkemerker. Men ikke noe særlig:) Melk i brystene: kun prøvemelk enda:) Strekkmerker: ja, noen få Hodet ned: Ja, og det laaaangt nede Tungt: Ja, begynner å kjenne det. Men er lettere å puste nå etter magen sank:) og merker det var godt for kroppen å kunne gå på tur igjen! Kynnere: Ja... Regelmessig hver kveld. Kunne gjerne blitt rier nå Hodet festet: Ja. Matkick: Appelsin og osteskive i mikroen! Plager: Dårlig søvn, halsbrann, kynnere, stikkinger, nedpress og så har morgenkvalmen kommet tilbake.. Humør: stortsett bra! Men så blir jeg kjempe deppa fordi jeg føler han aldri kommer ut Høygravid: Ja! Fødselsforventninger: nå kan det bare starte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 7. april 2015 #2092 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg tipper han kommer 14 april Tenk nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 7. april 2015 #2093 Del Skrevet 7. april 2015 Haha! Når jeg leste matkicket ditt så jeg for meg en appelsin med ost i mikroen tenkte at det var den særeste kombinasjonen noen sinne. Helt til jeg skjønte du (mest sannsynlig??) mente to forskjellige ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2094 Del Skrevet 7. april 2015 Haha! Når jeg leste matkicket ditt så jeg for meg en appelsin med ost i mikroen tenkte at det var den særeste kombinasjonen noen sinne. Helt til jeg skjønte du (mest sannsynlig??) mente to forskjellige ting Hahahaha ser at den kan bli misforstått ja :fnise; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. april 2015 Forfatter #2095 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg tipper han kommer 14 april Tenk nå er det ikke lenge igjen! 14 april er jo en fin dato det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. april 2015 #2096 Del Skrevet 8. april 2015 Har du en tippeliste nå? Jeg tipper 15. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. april 2015 #2097 Del Skrevet 8. april 2015 Appelsin og ost Har du prøvd å lage ostechips i stekeovnen forresten? Det blir kjempegodt Gøy å lese oppdatering, til tross for at du er kjei og lei. Han kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 8. april 2015 #2098 Del Skrevet 8. april 2015 Moro med oppdatering så også for meg appelsin med ost og tenkte jaja, deg om det Ikke lenge igjen nå Jeg tipper 16 april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. april 2015 #2099 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg tenkte også microvarmet appelsin med ost Ikke lenge igjen! Nå vil jeg være med på tippinga! 16. april er datoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. april 2015 #2100 Del Skrevet 8. april 2015 Ikke lenge igjen nå, jeg tipper 14. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå