Hay Skrevet 19. mars 2015 #2041 Del Skrevet 19. mars 2015 Så bra :D noen spesiell grunn til at dere gjør det slik? Håper virkelig jenta di kommer snart! Jeg har jo ikke jobb å gå tilbake til siden vi flytter. Og mannen skal studere til høsten, så da mister han permisjonen om han ikke tar den ut i sommer. Håper inderlig hun kommer snart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 19. mars 2015 #2042 Del Skrevet 19. mars 2015 Oi så bra med positiv kontroll !!! 👏👏👏👏👏 det var jo gode resultater da!!! Kanskje det skjer noe snart ja? Jeg kjente litt på følelsen forrige dagen, men det har jo ikke skjedd noe enda. Kanskje følelsen er normal i disse tider? Gratulerer med penger på skatten. Det kommer godt med i disse babytider tenker jeg!! Jeg har også blitt forklart at Man kan ta tak i foten - men jeg klarer Det ikke. Kjenner bevegelser men klarer ikke helt å stadfeste at det er en fot eller annen kroppsdel. Men kjenner veldig godt rumpe eller ryggen. Også er det hikking og det vi fant ut var tissing 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. mars 2015 #2043 Del Skrevet 19. mars 2015 Åå så bra med fin kontroll idag nå gjelder det og bare holde seg inne en liiiten stund til du har kanskje skrevet om det men hva er dine tanker om smertelindring? Tenkt på smertestillende og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 19. mars 2015 #2044 Del Skrevet 19. mars 2015 Det var veldig gode nyheter! Så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. mars 2015 #2045 Del Skrevet 20. mars 2015 Oi så bra med positiv kontroll !!! 👏👏👏👏👏 det var jo gode resultater da!!! Kanskje det skjer noe snart ja? Jeg kjente litt på følelsen forrige dagen, men det har jo ikke skjedd noe enda. Kanskje følelsen er normal i disse tider? Gratulerer med penger på skatten. Det kommer godt med i disse babytider tenker jeg!! Jeg har også blitt forklart at Man kan ta tak i foten - men jeg klarer Det ikke. Kjenner bevegelser men klarer ikke helt å stadfeste at det er en fot eller annen kroppsdel. Men kjenner veldig godt rumpe eller ryggen. Også er det hikking og det vi fant ut var tissing 🙈🙈 Her kjente vi at det var en fot som kom fordi den var så spiss og hard. Hvordan har dere sett/kjent at baby tisser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. mars 2015 #2046 Del Skrevet 20. mars 2015 Ferdig på kontroll og alt var veldig bra! blodstrømsmålingenr var perfekte og han låg der og gjorde pusteøvelser ifht. Vekst så fant hun et mye mindre avvik i dag enn sist. Hun gjorde flere målinger for å dobbeltsjekke seg selv men fikk de samme målene. Forrige gang var det 22% denne gang 14%! så han er estimert til å være ca 2300g nå! så glad planen fremover er slik: Uke 37: måling av blodgjennomstrømming. Uke 38: måling av blodgjennomstrømming, vekstkontroll og sjekk av modning. Uke 39: igangsetting om han ikke allerede er ute da:) Det er jo supre nyheter! Og nå vet du at det ikke er lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. mars 2015 #2047 Del Skrevet 20. mars 2015 Her kjente vi at det var en fot som kom fordi den var så spiss og hard. Hvordan har dere sett/kjent at baby tisser? Noen kan oppleve vibrering/risting i hele magen. Ille vanskelig å forklare egentlig Men det er visstnok babyen som tisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. mars 2015 #2048 Del Skrevet 20. mars 2015 Ferdig på kontroll og alt var veldig bra! blodstrømsmålingenr var perfekte og han låg der og gjorde pusteøvelser ifht. Vekst så fant hun et mye mindre avvik i dag enn sist. Hun gjorde flere målinger for å dobbeltsjekke seg selv men fikk de samme målene. Forrige gang var det 22% denne gang 14%! så han er estimert til å være ca 2300g nå! så glad planen fremover er slik: Uke 37: måling av blodgjennomstrømming. Uke 38: måling av blodgjennomstrømming, vekstkontroll og sjekk av modning. Uke 39: igangsetting om han ikke allerede er ute da:) Så deilig å ha noe å forholde seg til! Hvorfor blir du satt i gang før tiden? Er visst noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #2049 Del Skrevet 20. mars 2015 Er på mobilen så blir ikke multisitering Jeg blir satt i gang, for de gjør visst det om de er små. Vet ikke helt hvorfor får spør neste gang! Kommer aldri på noe å spør om når jeg er der.. Ang. Smertelindring i fødsel så håper jeg å slippe epidural. Men utelukker det ikke. Trenger jeg det så trenger jeg det! Men vil ikke ha det bare for å ha det. Tenker vann (om jeg ikke blir igangsatt), varmeflaske (funker utrolig bra på de vonde kynnerene i hvertfall) og er veldig åpen for lystgass og akupunktur. Så får vi se! Godt å ha en ca plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 20. mars 2015 #2050 Del Skrevet 20. mars 2015 Ja små rykninger / ristninger skal visstnok være tissing i følge Google og lillemeg ❤️🙈🙈 Ja godt med en ca plan - men ca er viktig å ha i bakhodet tror jeg. Hvertfall for min del som er slik en kontrollfreak. 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 21. mars 2015 #2051 Del Skrevet 21. mars 2015 Så deilig med en plan! Og så godt å høre at alt er bra Nå har du kommet langt og det er ikke lenge igjen. Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #2052 Del Skrevet 21. mars 2015 Fremdeles på mobil;) Ja, jordmor sa her at rykkninger/vibrering kunne være når de tisset Lurt å ikke være helt låst til planen ja! Ting endrer seg raskt! Formen er ganske god. i dag er jeg ganske uggen da. Men det er greit, tror jeg er sliten. Har vert mye de siste dagene.. i dag skal det bli godt å ikke gjøre noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 21. mars 2015 #2053 Del Skrevet 21. mars 2015 Nyt den rolige dagen Å være uggen er ikke moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. mars 2015 #2054 Del Skrevet 24. mars 2015 Går alt bra? Stille her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #2055 Del Skrevet 24. mars 2015 Går alt bra? Stille her... Hei! Koslig at du tenker på meg! Ja, alt er bra:) har vdrt innom dagbøkene deres og lest men kjent at jeg har trengt en liten pause fra kommentering hos andre og skriving i dagboken Er veldig lite som skjer for tiden. Går og venter, men er fremdeles ikke skikkelig utålmodig. I dag er jeg 37+0 så har sagt til han at nå kan han komme da det hadde vert fint! Men det skremmer meg ikke å tenke på at han kanskje ikke kommer før igangsetting i uke 39 en gang heller:) men vil jo aller helst at det starter av seg selv. Har MYE nedpress, kynnere og stikking så tror kroppen forbereder seg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. mars 2015 #2056 Del Skrevet 24. mars 2015 Hurra for 37 uker og ingen prematur lillegutt Håper at fødselen starter av seg selv før igangsetting. Må du fremdeles ta de samme forholdsreglene for å forhindre fødsel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #2057 Del Skrevet 24. mars 2015 Hurra for 37 uker og ingen prematur lillegutt Håper at fødselen starter av seg selv før igangsetting. Må du fremdeles ta de samme forholdsreglene for å forhindre fødsel nå? Jeg vet ikke helt på en måte så tror jeg at det foretrekkes at han er inne til uke 39 så lenge han legger på seg.. Men tenkte jeg får spør på fredag når det er ny ul igjen! har ikke tenkt å aktivt prøve å få i gang fødsel men om vi kan ha sex igjen og jeg er moden så kan jo sitt skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. mars 2015 #2058 Del Skrevet 25. mars 2015 Du kom deg til uke 37 altså Veldig spennende framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 25. mars 2015 #2059 Del Skrevet 25. mars 2015 Er på mobilen så blir ikke multisitering Jeg blir satt i gang, for de gjør visst det om de er små. Vet ikke helt hvorfor får spør neste gang! Kommer aldri på noe å spør om når jeg er der.. Ang. Smertelindring i fødsel så håper jeg å slippe epidural. Men utelukker det ikke. Trenger jeg det så trenger jeg det! Men vil ikke ha det bare for å ha det. Tenker vann (om jeg ikke blir igangsatt), varmeflaske (funker utrolig bra på de vonde kynnerene i hvertfall) og er veldig åpen for lystgass og akupunktur. Så får vi se! Godt å ha en ca plan! Hva mener med liten? Var han ikke målt til å bli 3000 til termin? Det ble min også og var akkurat 3 kilo når han ble født og jeg fikk aldri noe beskjed om at jeg måtte bli satt igang pga det. Er jo ikke alle som får store babyer og 3 kilo går jo under normalt. Regnes som dysmatur for babyer som er under 2500 ved termin. Ville nok heller valgt å ikke bli satt igang siden disse fødselene ofte kan bli veldig tøffe. Kan jo være han øker litt i vekten de siste ukene også, det er jo også normalt Spennende uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #2060 Del Skrevet 25. mars 2015 Hva mener med liten? Var han ikke målt til å bli 3000 til termin? Det ble min også og var akkurat 3 kilo når han ble født og jeg fikk aldri noe beskjed om at jeg måtte bli satt igang pga det. Er jo ikke alle som får store babyer og 3 kilo går jo under normalt. Regnes som dysmatur for babyer som er under 2500 ved termin. Ville nok heller valgt å ikke bli satt igang siden disse fødselene ofte kan bli veldig tøffe. Kan jo være han øker litt i vekten de siste ukene også, det er jo også normalt Spennende uansett! De sa bare at små barn skulle bli satt i gang. At man ikke skulle gå over termin med de, aller helst settes i gang en uke før. Han er estimert til 2800-2900 ved termin:) håper jo det starter av seg selv før, men hvis ikke bør jeg vel følge deres anbefalinger.. Nå er jeg i det minste moden, så da er det i såfall en del av igangsettingen som blir enklere.. Men krysser fingrene for at han kommer naturlig før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå