lillemeg90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1981 Del Skrevet 12. mars 2015 Torsdag neste uke, da er jeg nesten 38 uker Hun skal strippe meg om jeg er moden. Så får vi se da, håper jeg er moden!! Har hatt masse maserier ikveld, holdt på i noen timer. Men det tar seg ikke opp og er litt varierende i smerte. Det må jo skje noooe der nede. Krysser fingrene! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1982 Del Skrevet 12. mars 2015 Åh sånn ja. Det fikk jeg også høre, men turer går greit her så lenge jeg ikke fjellklatrer. Åh Lykke til i dag! Håper det går bra! Så bra! Her kommer jeg meg ikke mer en 100 m bort i veien før det begynner Takk! Kjenner jeg er soent! Burde prøve å sove en time til, men spørs om jeg klarer det tror bare de skulle sjekke trivsel i dag. Morkake, gjennomstrømming og ctg. De sa at om det var noe som tilsa at han ikke trivdes ville de vurdere i gangsetting fortløpende, og det kjennes litt skummelt merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. mars 2015 #1983 Del Skrevet 12. mars 2015 Så bra! Her kommer jeg meg ikke mer en 100 m bort i veien før det begynner Takk! Kjenner jeg er soent! Burde prøve å sove en time til, men spørs om jeg klarer det tror bare de skulle sjekke trivsel i dag. Morkake, gjennomstrømming og ctg. De sa at om det var noe som tilsa at han ikke trivdes ville de vurdere i gangsetting fortløpende, og det kjennes litt skummelt merker jeg Huff. Det hadde ikke gått her. Hunden min klarer ikke vente med tur så da tror jeg vi hadde hatt et stort problem Det skjønner jeg! Når man må ha med seg fødebag i tilfelle hele tiden Skal si jeg ble litt paff i går da jeg fikk beskjed om å pakke med toalettsaker og skift. Får vel pakke fødebagen snart. Mener å huske du har pakket? Blir mannen din stressa av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1984 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Huff. Det hadde ikke gått her. Hunden min klarer ikke vente med tur så da tror jeg vi hadde hatt et stort problem Det skjønner jeg! Når man må ha med seg fødebag i tilfelle hele tiden Skal si jeg ble litt paff i går da jeg fikk beskjed om å pakke med toalettsaker og skift. Får vel pakke fødebagen snart. Mener å huske du har pakket? Blir mannen din stressa av dette? Heldigvis går mannen en tur med han før han går på jobb og så kommer svigermor og går en tur med han rundt 12-13 hver dag (jeg er utrolig heldig!!). Har pakket ja, det var det første som ble gjort etter at jeg ble utskrevet i uke 32:p tror ikke det blir å ta den med iom. At vi bor noen få min fra sykehuset. Blir jeg satt i gang (noe jeg egentlig tviler på, for virker som han har det bra) så kan mannen hjem og hente den ting tar jo litt tid.. Mannen er overaskende rolig! Roligere enn meg:) Edit: lurt å pakke ja, mannen tok ikke med seg noe brukende til meg når jeg ble innlagt Endret 12. mars 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. mars 2015 #1985 Del Skrevet 12. mars 2015 Heldigvis går mannen en tur med han før han går på jobb og så kommer svigermor og går en tur med han rundt 12-13 hver dag (jeg er utrolig heldig!!). Har pakket ja, det var det første som ble gjort etter at jeg ble utskrevet i uke 32:p tror ikke det blir å ta den med iom. At vi bor noen få min fra sykehuset. Blir jeg satt i gang (noe jeg egentlig tviler på, for virker som han har det bra) så kan mannen hjem og hente den ting tar jo litt tid.. Mannen er overaskende rolig! Roligere enn meg:) Edit: lurt å pakke ja, mannen tok ikke med seg noe brukende til meg når jeg ble innlagt Stemmer det! Så deilig at du får hjelp, det gjør ting mye lettere. Her er mannen for lat til å gå tur før jobb når han jobber tidlig. Hunden ligger under dynen i skrivende stund for han er en skikkelig trøtting frem til kl 12-13 Så bra han er rolig! Var nok lurt å pakke selv ja. Mannen her er også håpløs på å finne frem ting. I går skulle han finne et par sokker og selv det bommet han på.. Nei, håper du slipper det! Er sikker på at gutten din har det bra i magen Man kjenner jo gjerne selv hvordan bevegelsene er osv så det hjelper Uansett godt de følger deg opp Er så greit med kort vei til sykehuset for da kan man dra hjem istedenfor å bli der! Prøv å sov en time til du for det er bedre å være uthvilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. mars 2015 #1986 Del Skrevet 12. mars 2015 👏👏👏👏yeah for hentesett!!!! Ja hører mange som må brette opp og og noen få som må sende far eller svigermor ut etter nye Klær i størrelse 50 eller mindre. Men ja hører jo også Om de som har fått Estimert feil vekst. Vi får håpe han holder seg inne litt lenger og bruker tiden godt med å vokse seg til litt 👍👍 Er selv i litt tvil hva vi skal bruke på vei hjem i bilen. Vi har hentesett klart men i bilen / skal vi bruke teppe eller skal vi bruke denne bilstolposen. Sistnevnte er jo dun! Det kan kanskje bli litt varmt om hun klmmer rundt termin. Den kan jo åpnes opp men. Tror jeg får slenge inn både teppe og pose og ha begge liggende. Så har man valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. mars 2015 #1987 Del Skrevet 12. mars 2015 Lykke til på kontroll i dag, håper det viser seg at at alt er i skjønneste orden med trivselen der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. mars 2015 #1988 Del Skrevet 12. mars 2015 Hvordan har kontrollen gått i dag ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. mars 2015 #1989 Del Skrevet 12. mars 2015 Spent på kontrollen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1990 Del Skrevet 12. mars 2015 Stemmer det! Så deilig at du får hjelp, det gjør ting mye lettere. Her er mannen for lat til å gå tur før jobb når han jobber tidlig. Hunden ligger under dynen i skrivende stund for han er en skikkelig trøtting frem til kl 12-13 Så bra han er rolig! Var nok lurt å pakke selv ja. Mannen her er også håpløs på å finne frem ting. I går skulle han finne et par sokker og selv det bommet han på.. Nei, håper du slipper det! Er sikker på at gutten din har det bra i magen Man kjenner jo gjerne selv hvordan bevegelsene er osv så det hjelper Uansett godt de følger deg opp Er så greit med kort vei til sykehuset for da kan man dra hjem istedenfor å bli der! Prøv å sov en time til du for det er bedre å være uthvilt. Ja! Da slipper jeg den gnagende dårlige samvittighet overfor han også. Har hage som han kan løpe løs i, så det hjelper også godt på Hehe ja, han hadde gode i intensjoner da vanligvis er jeg en frysepinn, men har vert veldig varm i svangeskapet. han hadde pakket nesten bare ullklær Fikk ikke sove, så sto opp og tok en lang dusj! Men har sover nå da! Det var deilig yeah for hentesett!!!! Ja hører mange som må brette opp og og noen få som må sende far eller svigermor ut etter nye Klær i størrelse 50 eller mindre. Men ja hører jo også Om de som har fått Estimert feil vekst. Vi får håpe han holder seg inne litt lenger og bruker tiden godt med å vokse seg til litt Er selv i litt tvil hva vi skal bruke på vei hjem i bilen. Vi har hentesett klart men i bilen / skal vi bruke teppe eller skal vi bruke denne bilstolposen. Sistnevnte er jo dun! Det kan kanskje bli litt varmt om hun klmmer rundt termin. Den kan jo åpnes opp men. Tror jeg får slenge inn både teppe og pose og ha begge liggende. Så har man valget Er ikke så godt å vite! Jeg lurer på om jeg skal strikke en kjørepose el lignende. Det virker praktisk Lykke til på kontroll i dag, håper det viser seg at at alt er i skjønneste orden med trivselen der inne Hvordan har kontrollen gått i dag ?? Spent på kontrollen din Takk for at dere tenker på meg svarer nedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1991 Del Skrevet 12. mars 2015 Alt så fint ut:) sjekket bare blodgjennomstrømming i dag og den var visst perfekt. CTG var også bra! For første gang ble kynnerene mine plukket opp, så kanskje de har blitt sterkere? Merker jeg sliter med å puste når de kommer når jeg ligger nå.. Så er det kontroll igjen neste torsdag, da er det vekstestimering igjen:) Ellers så døde en relativt nær slektning døde i dag. Sånå håper jeg virkelig han holder seg inne til etter. Bgravelsen i neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. mars 2015 #1992 Del Skrevet 12. mars 2015 Å huff kondolerer så mye trist når slikt skjer men dessverre himmelen henter sine engler selvom vi vil det eller ikke. Og nye kommer til verden - sånn som lille gullet ditt snart gjør. Vi får håpe han blir i magen til etter begravelsen. Men det tyder kanskje på det etter en bra kontroll i dag :-) 👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. mars 2015 #1993 Del Skrevet 12. mars 2015 Leit å høre om slektningen din Var det uventet? Ellers godt å høre at alt var bra på kontrollen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. mars 2015 #1994 Del Skrevet 12. mars 2015 Kondolerer Godt at var bra med gutten din. Håper du rekker begravelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. mars 2015 #1995 Del Skrevet 12. mars 2015 Huff, så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1996 Del Skrevet 12. mars 2015 Takk H*n fikk kreftdiagnose forrige uke og døde i dag, så det gikk raskt!! Håper virkelig han holder seg inne til begravelsen ja.. Vanskelig å si da, men tror nok han gjør det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. mars 2015 #1997 Del Skrevet 12. mars 2015 Oi, det var raskt ja. Kreft er det verste jeg vet, jeg har også mista flere. Det er helt jævlig, rett og slett, hvordan fort det kan gå. Håper familien finner støtte i hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. mars 2015 #1998 Del Skrevet 12. mars 2015 Så trist at din slektning døde. Skremmende når det går så kort tid fra kreft oppdages og til døden inntreffer. Døden er alltid alvorlig, men vi vet at den kommer til alle, så det er noe som hører livet til, på en måte... Trist er det, og det er så urettferdig når det rammer en på den måten. Får satse på at lillegutt holder seg i magen til etter begravelsen. Med lillegutt kommer det nytt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. mars 2015 #1999 Del Skrevet 12. mars 2015 Huffda. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. mars 2015 #2000 Del Skrevet 12. mars 2015 En uke ? 😱😱😱😱 jeg hater kreft !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå