Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Jeg håper også at du slipper å gå rundt med de takene der i lange tider. Det høres jo veldig slitsomt ut! Håper det gir seg, og at han holder seg der inne noen uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da ???? Deler av slimproppen allerede ? Er ikke det er ganske sikkert tegn på at noe skjer snart - veldig snart ? Hjelpes! Nesten sånn at når du ikke skriver på en stund så kan man begynne å lure om det er baby på gang. Du virker hvertfall veldig rolig da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at du slipper å gå rundt med de takene der i lange tider. Det høres jo veldig slitsomt ut! Håper det gir seg, og at han holder seg der inne noen uker til :)

Det håper jeg også!:)

Oi da ???? Deler av slimproppen allerede ? Er ikke det er ganske sikkert tegn på at noe skjer snart - veldig snart ? Hjelpes! Nesten sånn at når du ikke skriver på en stund så kan man begynne å lure om det er baby på gang. Du virker hvertfall veldig rolig da :-)

Ja, og i dag tror jeg det kom mer av den. Er jo vanskelig å si, men tror egentlig det må være det.

Har forstptt det slik at det fremdeles kan gå uker og at den evt. Kan dannes igjen. Men det er vel absolutt et modningstegn :Nikke:

Jeg tipper 25. mars! :)

Notert!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker :hoppe:

Ingenting regelmessig i dag, men er likevel ganske gode tak innimellom. Må stoppe opp og konsentrere meg om å puste, men er likevel ikke sånn veldig vondt. Er det dette som er maserier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker :hoppe:

Ingenting regelmessig i dag, men er likevel ganske gode tak innimellom. Må stoppe opp og konsentrere meg om å puste, men er likevel ikke sånn veldig vondt. Er det dette som er maserier?

Jeg merka hvertfall godt forskjell på maserier og kynnere da kynnerne mine ikke var vonde. Mine maserier var like vonde som riene ved ca 4-5 cm. Det er min opplevelse da, kan vel kjennes anderledes ut for deg. Men for meg høres det ut som maserier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merka hvertfall godt forskjell på maserier og kynnere da kynnerne mine ikke var vonde. Mine maserier var like vonde som riene ved ca 4-5 cm. Det er min opplevelse da, kan vel kjennes anderledes ut for deg. Men for meg høres det ut som maserier!

Er veldig vanskelig å skille!

De første kynnerene jeg hadde frem til uke 32 var ikke vonde og kjentes bare med at magen ble stram.

De som begynte i uke 32 var vonde, men helt overkommelige. Kan gå, snakke og gjøre det jeg skal mens det pågår.

Men de nå må jeg som sagt puste meg gjennom, og i går når svigermor hentet hunden så sleit jeg med å ikke avsløre meg. Får også veldig vondt i ryggen og nedpress. De endrer seg ikke når jeg endrer stilling, eller reiser meg opp å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våger jeg og si det et maserier. Kynnere skal vel ikke være så vonde at du må puste deg gjennom de? Har du tenkt og ringe føden? Var det slik at det påvirket livmorhalsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke kynnere da? Høres ut som maserier ja... Kynnere skal jo ikke være vonde, eller tar jeg feil nå? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke kynnere da? Høres ut som maserier ja... Kynnere skal jo ikke være vonde, eller tar jeg feil nå? :klo:

Jeg trodde heller ikke kynnere skulle være vonde, men leser stadig om folk som har vonde kynnere. Mine kynnere var aldri vonde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våger jeg og si det et maserier. Kynnere skal vel ikke være så vonde at du må puste deg gjennom de? Har du tenkt og ringe føden? Var det slik at det påvirket livmorhalsen?

Har hatt vonde kynnere så jeg må puste meg igjennom siden uke 24 jeg. Fikk vonde kynnere fra uke 10.

Er ekstremt plaget med vonde kynnere dessverre.

Disse påvirker dessverre livmorhalsen, men jeg har nå klart å gå til uke 38+6 med første og er enda gravid nå og har snart fullført uke 37 :)

Maserier er noe drit. Er så kjedelig når de kommer så tidlig. Har hatt mine maserier i flere uker allerede nå. Det jeg skiller dem fra vanlige kynnere med er at de er regelmessige 1-4 timer for så å dabbe av.

Er dritlei, men har lyst å holde ut uken hvertfall. Så får vi se når hun kommer.

Tenker på deg masse lillemeg90. Kjenner meg igjen så altforgodt, minner veldig om mitt første svangerskap.

Men jeg har troen på at vi går til 37, 38 om ikke til og med til uke 39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt vonde kynnere så jeg må puste meg igjennom siden uke 24 jeg. Fikk vonde kynnere fra uke 10.

Disse påvirker dessverre livmorhalsen, men jeg har nå klart å gå til uke 38+6 med første og er enda gravid nå og har snart fullført uke 37 :)

Se der ja, så feil kan man ta :) høres ikke noe greit ut! Så bra at babyen har har holdt seg inne såpass lenge!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde heller ikke kynnere skulle være vonde, men leser stadig om folk som har vonde kynnere. Mine kynnere var aldri vonde da.

Nå har jo jeg vonde kynnere også, men føler at disse oppfører litt annerledes på en måte.. Tror jeg kaller det maserier jeg :Nikke:

Maserier er noe drit. Er så kjedelig når de kommer så tidlig. Har hatt mine maserier i flere uker allerede nå. Det jeg skiller dem fra vanlige kynnere med er at de er regelmessige 1-4 timer for så å dabbe av.

Er dritlei, men har lyst å holde ut uken hvertfall. Så får vi se når hun kommer.

Tenker på deg masse lillemeg90. Kjenner meg igjen så altforgodt, minner veldig om mitt første svangerskap.

Men jeg har troen på at vi går til 37, 38 om ikke til og med til uke 39.

Koslig at du tenker på meg :hjerte:

Du skal se at vi går på overtid begge to :P hååååper virkelig ikke det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld er jeg lei. Kjenner at nå kan han komme, men så får jeg dårlig samvittighet av å tenke det da jeg vet han har det best på innsiden noen uker til.. Er redd for å måtte gå på overtid når det er så plagsomt allerede... Har ikke hatt så mye maserier i dag da, men når det kommer er det ganske kraftig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er jeg lei. Kjenner at nå kan han komme, men så får jeg dårlig samvittighet av å tenke det da jeg vet han har det best på innsiden noen uker til.. Er redd for å måtte gå på overtid når det er så plagsomt allerede... Har ikke hatt så mye maserier i dag da, men når det kommer er det ganske kraftig..

Er veldig lov å være lei og skjønner godt du ikke vil gå med maserier i flere uker. Jeg er ganske så sikker på at du føder før termin :) krysser fingrene for at det skjer på dagen om to uker ;)

Hurra for 35 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei. Jeg har faktisk hatt noen maserier (?) for første gang i dag. Ikke godt!! Og mistet slimpropp. Men jeg tror ikke det er tegn på at det skjer noe riktig enda altså, bare vanlig modning sikkert :) 2 uker til så kan jo lillegutt komme for din del :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg kjempegodt jeg. Er sånn jeg også føler det på om dagene. Men nå er jeg heldigvis uke 37 på lørdag og da skal jeg ikke ha dårlig samvittighet lenger, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja jeg forstår deg godt ! Ganske normalt å bli litt lei under slike omstendigheter. Vil vel som de andre her faktisk tro at han kommer

Før termin og da er drt jo egentlig bare snakk om noen uker - dager. Hold ut!

Kan jeg spørre hva maserier er? Er for meg

Totalt ukjent ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også litt på hva forskjellen er på alt sammen. Regner med at kynnere er når magen blir helt stram hvis jeg f.eks beveger meg? Det er ikke vondt, men kan være ganske ubehagelig.

Du har jo ikke akkurat hatt noe spesielt ålreit svangerskap, så skjønner godt at du er lei!! Håper han kommer om et par ukers tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også full forståelse for at du er lei! Det har ikke akkurat vært et enkelt svangerskap for din del... Men om et par uker kommer han, og da blir det så bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...