Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Oj.... Det ser jo ut som om det kan skje fort og når som helst hos deg. Pakka bagen enda?

Jeg syns du skal gå ei stund til jeg, så jeg vil ikke tippe enda :ler: Det er minst tre uker til han kommer tror jeg :jepp:

Ja, den er pakket og klar! Heldigvis :)

Håper virkelig det jeg også! Nå begynte det med noen tak her altså. Sikkert fordi hun rørte ved livmortappen. Tipper på at det dabber av da. Men han skrur seg virkelig godt ned i bekkenet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lager en liten liste jeg, jeg har fremdeles tro på overtid :P

24 mars:

Askmeagain89

28 mars:

Hvitløk

Cinderella_h

29 mars:

Millimani

1 april:

Skyblue

4 april:

Pappaen

Blomst12

Nautika

8 april:

Frøkenanonym

Saraby

11 april:

Menstermin

16 april:

MissStiles

17 april:

Ul termin

22 april:

Lillemeg90 :P

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom her, har sett litt i dagboken din tidligere, og er veldig begeistret for termindatoen din - jeg har selv en gutt som er født 17.april! Helt fantastisk å få baby på våren :Nikke: får håpe han holder seg der inne en liten stund til, men at du slipper å gå på overtid!

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babyshower! Og bra at matlysten fremdeles er til stede. Hiv innpå :fnise:

Ikke like koselig at de tror du føder om ikke mange uker, men jordmor sa til meg at etter uke 34 gjør de ikke noen ting for å stanse fødsel, siden det går så bra med de som er født da. Kan alikevel krysse fingrene for at han holder seg inne litt lengre enn to uker til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom her, har sett litt i dagboken din tidligere, og er veldig begeistret for termindatoen din - jeg har selv en gutt som er født 17.april! Helt fantastisk å få baby på våren :Nikke: får håpe han holder seg der inne en liten stund til, men at du slipper å gå på overtid!

Så hyggelig! Ja, han kan egentlig gjerne komme 17 april synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babyshower! Og bra at matlysten fremdeles er til stede. Hiv innpå :fnise:

Ikke like koselig at de tror du føder om ikke mange uker, men jordmor sa til meg at etter uke 34 gjør de ikke noen ting for å stanse fødsel, siden det går så bra med de som er født da. Kan alikevel krysse fingrene for at han holder seg inne litt lengre enn to uker til!!

Ja, de var ikke bekymret her. Men har egentlig tro på at han blir inne en stund til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi ja, hmm, godt du er nesten 35 fullgåtte uker allerede da :) Jeg tipper tirsdag 24. mars :)

Godt at matlysten fortsatt er på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt alt var bra på føden! Håper lillegutt holder seg inne til uke 37 hvertfall! Jeg tipper 4 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har det skjedd saker og ting ja!

Nå nærmer det seg veldig for deg skjønner jeg. Vi er jo ganske likt og termin nærmer deg uansett - men håper han holder seg inne til det er enda litt

Nærmere :)

Så koselig med babyshower. Jeg fikk også det forleden og ble som deg riktig så

Rørt ! Har du konto på

Insta? Vil gjerne se :-) så nemlig at det

Ble nevnt i tråden.

Håper du får noen fine dager og at veslegutt forblir i magen enda litt til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 29. mars! Noen uker før terminen, men du skal se det er da det skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi ja, hmm, godt du er nesten 35 fullgåtte uker allerede da :) Jeg tipper tirsdag 24. mars :)

Godt at matlysten fortsatt er på plass :)

Ja:) det er bra! Har lagt deg til! :Nikke:

Godt alt var bra på føden! Håper lillegutt holder seg inne til uke 37 hvertfall! Jeg tipper 4 april :)

Det håper jeg også! Lagt til! :)

Oj! Ja skal vi see... Tipper uansett feil xD så da tar jeg 1. April! Hoho

Haha håper du har feil ja;) lagt til!:)

Jeg tipper 8 april da :)

Lagt til!:)

Oi her har det skjedd saker og ting ja!

Nå nærmer det seg veldig for deg skjønner jeg. Vi er jo ganske likt og termin nærmer deg uansett - men håper han holder seg inne til det er enda litt

Nærmere :)

Så koselig med babyshower. Jeg fikk også det forleden og ble som deg riktig så

Rørt ! Har du konto på

Insta? Vil gjerne se :-) så nemlig at det

Ble nevnt i tråden.

Håper du får noen fine dager og at veslegutt forblir i magen enda litt til :-)

Ja, som gyn sa i går, han skal jo ut uansett om ikke så lenge, men håper han blir inne til uke 37:)

Har du noen modningstegn?:)

Ja, det var kjempe koslig!:) kan sende deg en pm med brukernavn!:)

Jeg tipper 29. mars! Noen uker før terminen, men du skal se det er da det skjer :P

Jeg tipper 8. April, siden det er bursdagen miiin :nigo:

Jeg tipper 4.april :)

lagt til!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi ! Det må føles veldig veldig spennende! Jeg tenker på det om kvelden når jeg legger meg - så sier jeg til mannen : håper vi våkner her i morgen tidlig og ikke ses til en begynnende fødsel i løpet av natten 🙈🙈🙈 har nemlig hørt at de fleste fødsler starter om natten.

Jeg slenger meg på tippingen :

28 mars!;)

Modningstegn ... Hm nei jeg tror ikke det egentlig. Nå er jeg litt usikker på hva de spesifiseres som også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere også lagt til!:) la den på første siden så den er enklere å finne!:)

Det er spennende ja!:)

Våknet i dag av kraftige tak, de var regelmessige også, men fikk til slutt sove igjen så var ikke såå ille. Våknet igjen rundt 11 og det var der fremdeles. Men så roet det seg en stund, før det igjen tok seg opp igjen. Ringte så føden etter oppfordring av jentene i termingruppen, de sa jeg kunne slappe av hjemme og ta kontakt om det ble mer smertefullt. Nå er det mer uregelmessig, så er nok maserier eller noe slik. Er vondere en kynnerene og må puste meg gjennom de, men de er liksom ikke vonde nok. Vanskelig å vite hvor grensen går!

Men tror deler av slimproppen har gått da! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foresten veldig glad for at det ble uregelmessig nå! Kanskje han holder seg inne en stund til!:) men er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...