Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æææ jeg som synes det går såååå seint :ler:

Når graviditet og fødsel er overstått så vil du sikkert merke hvor fort det faktisk gikk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ jeg som synes det går såååå seint :ler:

Jeg å syns det går kjeeempe seint :fnise: Men jeg er jo allerede halvveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvordan du merker det? :P jeg er jo rett bak deg. Kjenner mye nå, men tror jeg bare kjenner når hun sparker meg rett inn i magen

Liksom :fnise: tisse må jeg jo hele tiden uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du merker det? :P jeg er jo rett bak deg. Kjenner mye nå, men tror jeg bare kjenner når hun sparker meg rett inn i magen

Liksom :fnise: tisse må jeg jo hele tiden uansett...

Jeg får nesten som et støt i blæra (kjenner at det er et spark nedover også) og så må jeg akutt på do. Kommer bare noen dråper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konkluderer med at jeg har en lam blære :opplyser:
Evt. kjenner jeg ikke noe særlig til det fordi jeg har problemer med "koblinga" mellom hjernen og blæra, så hjernen min lurer meg til å tro at jeg må på do NÅ MED EN ENESTE GANG, selvom jeg ikke må det. Så jeg er nok vandt med det fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konkluderer med at jeg har en lam blære :opplyser:

Evt. kjenner jeg ikke noe særlig til det fordi jeg har problemer med "koblinga" mellom hjernen og blæra, så hjernen min lurer meg til å tro at jeg må på do NÅ MED EN ENESTE GANG, selvom jeg ikke må det. Så jeg er nok vandt med det fra før :fnise:

Hehe er nok det da;) er ikke så gøy med blærespark når man er på kiwi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da! :) Du får ta det igjen til uka som kommer. Tenker den psykiske energien er viktig å fylle litt opp også. Man blir fort sløv når man for det meste går hjemme, og for det meste sosialiseres med samboer. Trenger litt venninnekontakt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da! :) Du får ta det igjen til uka som kommer. Tenker den psykiske energien er viktig å fylle litt opp også. Man blir fort sløv når man for det meste går hjemme, og for det meste sosialiseres med samboer. Trenger litt venninnekontakt også. :)

Ja, er veldig kjekt med veninneprat:) heldigvis forståelsesfull, jeg sov til 12 i dag og hadde ikke klart meg uten det tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jordmortime i dag:) alt ser bra ut og SF målet følger sin egen kurve. Lille sa til og med i fra når hun presset doppleren i magen, det synes han ikke var noe greit :ler:

Hun er litt bekymret over at vekten min fremdeles står stille på minus siden da... Men vi måtte bare følge med som hun sa.

Ellers er jeg helt utslitt etter helgen. Sov to timer etter at jeg kom tilbake fra jordmor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke gått opp noe særlig siden jeg ble gravid. Legen var ikke så fornøyd med det forrige uke. Så han sa ganske tydelig at jeg MÅ kose meg med all den gode maten i jula. Hint hint... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...