Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Såå kos med en liten gutt! :D helt siden jeg var liten har jeg alltid ønsket meg en guttebaby haha. Ingen spesiell grunn altså.

Men gratulerer med en frisk og fin gutt! Da er det vel bare å shoppe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :hoppe:

Angående terminsnakket til deg og kaos må jeg bare skyte inn hva jordmor sa til meg :) Man vil stortsett aldri finne en app /ticker som vil passe til den terminen jordmor/lege gir deg, for de regner totalt annerledes enn det appene gjør :ler: Jeg har måtte stilt appene mine både fram og tilbake for å treffe riktig dato. Sånn som tickeren min står som termin 3.februar, men ukestellinga er rett i forhold til den terminen jeg fikk på oul :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Jeg saaaa jo at du får det motsatte av det jeg gjettet!! Alle får nemlig det, det slår aldri feil her inne :jepp: Gjetter feil på alle!

Det er herlig å være guttemamma, gratulerer så mye :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg saaaa jo at du får det motsatte av det jeg gjettet!! Alle får nemlig det, det slår aldri feil her inne :jepp: Gjetter feil på alle!

Det er herlig å være guttemamma, gratulerer så mye :hjerte:

Sånn er jeg også. Gjetter som regel feil på kjønnet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! Nå er katta ute av sekken på sosiale medier også;) de som vil se kan sende pm :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kjøpt vogn! En brukt Emmaljunga Edge Duo! Er kjempe fornøyd sålangt. God å kjøre, lett men allikevel stabil, enkel å håndtere (eks. Slå sammen og ta av/på bag), lufthjul, god pris (ikke minst!!) og fin!:)

Er så fornøyd! Håper vi er like fornøyd når den blir tatt i bruk. Får også plass til å ha den og hundeburet som er ganske stort på siden av hverandre i bilen!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en liten gutt! :D Jeg vil gjerne se offentliggjøring om jeg kan :)

Tusen takk! :) skal sende til deg!:)

Gratulerer med vogn! Kjøpt på finn eller?

takk! Ja, var på finn. Genialt at det ikke koster å legge ut annonse der lenger på torget, så mange flere som legger ut ting til salgs:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Jeg må også belønne deg for offentliggjøringen. Den var veldig koselig :) håper dere fikk gode tilbKemeldinger

Gratulerer med vogn! Finn er et snart sted hvor man kan gjøre mange gode kupp:) det må føles koselig å trille litt på vogna?:)

Jeg var innom babyshop i går og trillet litt på dem alle. Spurte damen om hvilken vogn som var bestselger og det var emmaljunga ja. Så du har nok gjort et godt kjøp! Jeg tittet selv på finn i går og skal nøye følge med :) gratulerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!:) det var koslig å trille på den ja, ikke minst se mannen trille :rodmer:

Ja, er glad vi kjøpte brukt! Betalte 2000 kr for dn helt fin, fungerende kvalitetsvogn! Fant en liste over ting vi burde se etter, og den fikk toppkarakter på alle punktene^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...