Skyblue Skrevet 20. november 2014 #1161 Del Skrevet 20. november 2014 Såå kos med en liten gutt! :D helt siden jeg var liten har jeg alltid ønsket meg en guttebaby haha. Ingen spesiell grunn altså. Men gratulerer med en frisk og fin gutt! Da er det vel bare å shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. november 2014 #1162 Del Skrevet 20. november 2014 Gratulerer med frisk og sprellende gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. november 2014 #1163 Del Skrevet 20. november 2014 Gratulerer! Angående terminsnakket til deg og kaos må jeg bare skyte inn hva jordmor sa til meg Man vil stortsett aldri finne en app /ticker som vil passe til den terminen jordmor/lege gir deg, for de regner totalt annerledes enn det appene gjør Jeg har måtte stilt appene mine både fram og tilbake for å treffe riktig dato. Sånn som tickeren min står som termin 3.februar, men ukestellinga er rett i forhold til den terminen jeg fikk på oul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 20. november 2014 #1164 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg saaaa jo at du får det motsatte av det jeg gjettet!! Alle får nemlig det, det slår aldri feil her inne Gjetter feil på alle! Det er herlig å være guttemamma, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 20. november 2014 #1165 Del Skrevet 20. november 2014 Gratulerer med en frisk liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. november 2014 #1166 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg saaaa jo at du får det motsatte av det jeg gjettet!! Alle får nemlig det, det slår aldri feil her inne Gjetter feil på alle! Det er herlig å være guttemamma, gratulerer så mye Sånn er jeg også. Gjetter som regel feil på kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. november 2014 Forfatter #1167 Del Skrevet 20. november 2014 Tusen takk alle sammen! Nå er katta ute av sekken på sosiale medier også de som vil se kan sende pm :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 20. november 2014 #1168 Del Skrevet 20. november 2014 Herlig følelse ikke sant ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. november 2014 #1169 Del Skrevet 20. november 2014 Likte offentliggjøringa den var søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. november 2014 #1170 Del Skrevet 20. november 2014 Stilig offentliggjøring! Og gratulerer så mye med en liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. november 2014 Forfatter #1171 Del Skrevet 20. november 2014 Takk Ja, er en fantastisk følelse!! litt mer virkelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. november 2014 Forfatter #1172 Del Skrevet 21. november 2014 Da har vi kjøpt vogn! En brukt Emmaljunga Edge Duo! Er kjempe fornøyd sålangt. God å kjøre, lett men allikevel stabil, enkel å håndtere (eks. Slå sammen og ta av/på bag), lufthjul, god pris (ikke minst!!) og fin! Er så fornøyd! Håper vi er like fornøyd når den blir tatt i bruk. Får også plass til å ha den og hundeburet som er ganske stort på siden av hverandre i bilen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 21. november 2014 #1173 Del Skrevet 21. november 2014 Gratulerer så mye med en liten gutt! :D Jeg vil gjerne se offentliggjøring om jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. november 2014 #1174 Del Skrevet 21. november 2014 Gratulerer med vogn! Kjøpt på finn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. november 2014 Forfatter #1175 Del Skrevet 21. november 2014 Gratulerer så mye med en liten gutt! :D Jeg vil gjerne se offentliggjøring om jeg kan Tusen takk! skal sende til deg!Gratulerer med vogn! Kjøpt på finn eller? takk! Ja, var på finn. Genialt at det ikke koster å legge ut annonse der lenger på torget, så mange flere som legger ut ting til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. november 2014 #1176 Del Skrevet 22. november 2014 Så fint med vognkjøp Dere blir sikkert fornøyd med den ja. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min Emmaljunga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 22. november 2014 #1177 Del Skrevet 22. november 2014 God morgen Jeg må også belønne deg for offentliggjøringen. Den var veldig koselig håper dere fikk gode tilbKemeldinger Gratulerer med vogn! Finn er et snart sted hvor man kan gjøre mange gode kupp:) det må føles koselig å trille litt på vogna? Jeg var innom babyshop i går og trillet litt på dem alle. Spurte damen om hvilken vogn som var bestselger og det var emmaljunga ja. Så du har nok gjort et godt kjøp! Jeg tittet selv på finn i går og skal nøye følge med gratulerer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. november 2014 #1178 Del Skrevet 22. november 2014 Gratulerer med anskaffelse av vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 22. november 2014 #1179 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg elsker Emmaljunga! Vi skal også ha Emmaljunga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. november 2014 Forfatter #1180 Del Skrevet 22. november 2014 Tusen takk!! det var koslig å trille på den ja, ikke minst se mannen trille Ja, er glad vi kjøpte brukt! Betalte 2000 kr for dn helt fin, fungerende kvalitetsvogn! Fant en liste over ting vi burde se etter, og den fikk toppkarakter på alle punktene^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå