Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt var fint!! Et lite :hjerte: med alle klaffene, hel og fin ryggrad, hånd med alle fingrene, fin og hel leppe ooooooog en liten :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var fint!! Et lite :hjerte: med alle klaffene, hel og fin ryggrad, hånd med alle fingrene, fin og hel leppe ooooooog en liten :babygutt:

Gratulerer så masse :nigo: Godt å få høre at alt er i orden :jepp:

Og så fikk jeg rett, igjen :nigo: Gratulerer med en liten gutt i magen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det var så koslig, og han var så aktiv. Kjente han samtidig som vi såg at han sparket:) morkaken låg helt øverst på fremre vegg. Nærmest i toppen, så laaaangt fra åpningen. Heldigvis:) eller så såg som sagt alt fint ut!:) rart hvor mye man kan se! Hun brukte også god tid, nesten en time! Trodde vi fikk mye mindre tid. Ble satt tilbake en dag, så termin er 17 april!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! :D samme termin som meg. Om ikke jeg blir flyttet da :P

Men er du 18+6 med termin 17?:) jeg er 19+2 da med samme termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er du 18+6 med termin 17?:) jeg er 19+2 da med samme termin:)

What. Stemmer. Ja.. står termin 17 på helsekortet. Siste mens 11.juli. og da regner de meg 18+6 i dag. Altså har stemt på hver time.

Edit: når jeg sjekka terminkalkulator.com fikk jeg opp termin 19. April, men på alle de andre kommer det 17. April

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What. Stemmer. Ja.. står termin 17 på helsekortet. Siste mens 11.juli. og da regner de meg 18+6 i dag. Altså har stemt på hver time.

Edit: når jeg sjekka terminkalkulator.com fikk jeg opp termin 19. April, men på alle de andre kommer det 17. April

Så rart! Her kom det opp 19+2 på dataen med termin 17 april. Det var etter måling av foster. Det har vel ikke så mye å si, men rart det blir forskjellig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å sette i gang å tenke på gutte navn og kjøpe blått :)

Ja, ble snakk om guttenavn i bilen. Vi var litt mer enig på jentenavn :P Endret av lillemeg90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at alt ser fint ut, og så koselig med en liten gutt da!!

Ja, det var hekt fantastisk!:)

Mannen var veldig fornøyd med en liten gutt, for meg var det egentlig det samme så lenge alt sto bra til ;) men blir koselig med en gutt!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...