Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ja, håper de blir der inne ca 20 uker til! Høres så lenge ut, men samtidig så er det virkelig ikke lenge til!

Lille turner rundt inni magen nå :rodmer:

Ja, hadde bare ønskt jeg hadde klart å nyte det skikkelig! :) formen setter en liten stopper for det når jeg må sove hele tiden for å ikke være kvalm :P kanskje derfor jeg blir litt ekstra utålmodig... :)

19 uker i dag og 3 dager til OUL :hoppe:

Da er du jo halvveis :) Så deilig at lille turner rundt i magen. Det kommer noe godt ut av plagene ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du jo halvveis :) Så deilig at lille turner rundt i magen. Det kommer noe godt ut av plagene ;)

Er vel en uke igjen til halveis, men det nærmer seg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager !!! Å det blir så spennende :) jeg er spent på kjønn og opplevelsen din av det hele! Det er en helt fantastisk opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel en uke igjen til halveis, men det nærmer seg!! :)

Ja, sant det :) Ikke halvveis helt enda visst, men jeg leste bare det jeg svarte på; at du håper den blir der inne i ca 20 uker til...og da tenkte jeg at du er på 20 uker nå, men nei...det må du vente ei uke til på ja. Den uka går nok fort, og da om ei uke så er du halvveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager !!! Å det blir så spennende :) jeg er spent på kjønn og opplevelsen din av det hele! Det er en helt fantastisk opplevelse :)

Akkurat nå kjenner jeg at jeg nesten bekymrer meg mest :P håper bare at alt er fint!:)

Hurra for 19 uker!!

Hipp hipp for 19 uker :)

19 uker! :nigo:

:hoppe:

Ja, sant det :) Ikke halvveis helt enda visst, men jeg leste bare det jeg svarte på; at du håper den blir der inne i ca 20 uker til...og da tenkte jeg at du er på 20 uker nå, men nei...det må du vente ei uke til på ja. Den uka går nok fort, og da om ei uke så er du halvveis :)

Ja, det går nok raskt! Håper det :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du skal på UL så snart! Har du noen følelse på :babyjente: eller :babygutt: ?

Kjempe spennende! Men utrolig nervepirrende også!:)

Jeg tror det er en :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner Til følelsen. Jeg skal ikke du noe på den for jeg var et nervevrak selv! Men når du får beskjeden om at alt er bra så er drt den herligste opplevelsen noen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var ferdig med å kaste opp i grøftene langs veien.. Men nei da! Håper det ikke blir en vane fremover. Alle de rare blikkene :fnise:

Ingen sukker i urin hos legen heller og fastende blodsukker var 4. Så tror jeg kan puste lettet ut en liten stund nå:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hentet frem tippelisten igjen! Noen som vil endre?

:babygutt:

Lillemeg90

Lillemeg90-mannen

Kaospåtobein

Millimani

Saraby

Hvitløk

Lilleninja

Kinesisk fødselskalender

:babyjente:

Skyblue

Spiremor

Askmeagain89

Nautika

Teriyaki

Androide

Blomst12

MissStiles

Cinderella_h

Missdior

Snuttepi

Essie_

Myter/kjerringråd

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...