Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha, artig liste! Kjenner meg igjen i spesielt det med lukt. Seriøst, alt av skjønnhetsprodukter lukter jo helt jævlig for tida; er det kroppens måte å si fra at man helst ikke skal pøse på med så mye sånt eller? Jeg føler meg vanligvis naken uten parfyme, nå klarer jeg knapt å bruke noen ting Og den body lotionen som jeg bestilte fra ebay fordi man ikke får tak i den i Norge, og begynte å smøre meg med i dag gjør jo at jeg stinker dritt! :grine:

:ler:

Kan ikke annet enn le, men jeg har aldri vært gravid så jeg skal vel være litt forsiktig :P Du får spare den bodylotion'en til du er over det stadiet hvor du reagerer på lukter. Kanskje du finner en annen du kan bruke i mellomtida, og så kan du glede deg til du klarer å bruke den fra ebay igjen ;) Men den stinker nok ikke dritt opprinnelig den kremen, det er bare stakkars luktesansen din som er på ville veier

7 dager til OUL!

Ikke lenge til OUL nå da, så spennende! Gleder meg til å lese oppdatering etter den dagen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager går super raskt !!!:)

Håper det! Nå er det jo helg og plutselig er det bare 3 dager!:)

Kan ikke annet enn le, men jeg har aldri vært gravid så jeg skal vel være litt forsiktig :P Du får spare den bodylotion'en til du er over det stadiet hvor du reagerer på lukter. Kanskje du finner en annen du kan bruke i mellomtida, og så kan du glede deg til du klarer å bruke den fra ebay igjen ;) Men den stinker nok ikke dritt opprinnelig den kremen, det er bare stakkars luktesansen din som er på ville veier

Ikke lenge til OUL nå da, så spennende! Gleder meg til å lese oppdatering etter den dagen :sol:

Det med lukt kan jeg virkelig skrive under på :P mannen har måttet bytte shampoo, og han må ta på seg deodoranten nede, for jeg våkner virkelig av lukten :P

Hååååper alt er fint på ul..:)

:hoppe: for null glucose!!! Senket skuldrene litt da?

Ja, gjorde det:) null glucose på kontroll og to timers sukkeret var fint. Så nå får vi bare følge med!:)

Null glukose jooo :nigo:

Og litt forsinket hurraa for 18 uker :)

:hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullt lov å le! Det er bare så mange rare ting som skjer at man ikke veit helt om man skal le eller gråte...jeg ler heldigvis mer enn jeg gråter :fnise:

--

Så bra glukoseverdiene dine var fine Lillemeg! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det kjøp av babydyner i dag:) tilbud på kid! Dun til vogn og fiber til seng ble det til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Greit å være tidlig ute med alle innkjøpene. Tripptrapp-stoler er veldig flotte, og holder oftest i mange, mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!:) nytt maleprosjekt til mannen. vanligvis maler jeg selv, men man skal jo helst holde seg borte fra maling.. :) så like greit at han tar det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å handle inn. Det lønner seg jo det når det er tilbud. Tenker at i januar vil det være veldig mye tilbud. Men du synes ikke det er litt skummelt da? Å kjøpe inn allerede? Må bare spørre 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å handle inn. Det lønner seg jo det når det er tilbud. Tenker at i januar vil det være veldig mye tilbud. Men du synes ikke det er litt skummelt da? Å kjøpe inn allerede? Må bare spørre 🙈

Kjøper ikke mye nå, men tenker st en gang må man begynne..:) i hvertfall når vi vil kjøpe en del brukt:)

Tenker også at hvis det skulle gå gal nå så er det like trist om vi har kjøpt inn noe som om vi ikke hadde gjort det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at det går galt er så liten nå at jeg synes ikke man trenger å føle det er skummelt eller for tidlig :) Jeg begynte ikke før 22 uker sist, men det hadde ikke noe med at jeg var redd det skulle gå galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo er poeng! Jeg leste også at fra uke 25 så gjør legene alt for å redde babyen hvis noe skulle gå galt. Altså kuvøse osv. Og der er vi snart :) det betyr jo ( snudd en annen vei ) at det er en baby der inne som faktisk ksn klare seg om den kommer for tidlig - selvom vi vil ha den der inne ganske mange uker til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper de blir der inne ca 20 uker til! Høres så lenge ut, men samtidig så er det virkelig ikke lenge til!

Lille turner rundt inni magen nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det ikke så lenge da for vi er jo faktisk nesten halvveis :) tenk det! Men når man tenker tilbake på alle disse ukene så virker det jo egentlig lenge da og. Men vi kan snu det og prøve og nyte disse siste "fri" ukene :)

Fortalte det til en venninne i helgen og hun satte nesten vinen i Halsen når jeg sa at termin var i begynnelsen av april. Hun mente at det var jo rett rundt hjørnet. Bare feire julen så var det bare begynne å trykke i vei - var hennes ord :) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker er ikke så lenge nei. :) I alle fall ikke når en tenker på at det er de siste ukene dere har som "fri og frank". ;) Vi er jo allerede inni småbarnslivet, så jeg kjenner en annen type utålmodighet denne gangen enn jeg gjorde sist. Sist gang var det bare fint å ha noen ekstra uker, selv om jeg gledet meg. Nå føler jeg at 14 uker er litt lenge, for jeg gleder meg sånn til å treffe den lille. :P Prøver likevel å nyte det også, for vi blir jo mer låst igjen enn vi er med en treåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde bare ønskt jeg hadde klart å nyte det skikkelig!:) formen setter en liten stopper for det når jeg må sove hele tiden for å ikke være kvalm :P kanskje derfor jeg blir litt ekstra utålmodig...:)

19 uker i dag og 3 dager til OUL :hoppe:

Edit: lille er foresten på størrelse med en grapefrukt nå!!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...