Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det!:)

Da var jordmortimen over, hun var like hyggelig hun nye!:) heldigvis!

Symfyse-fundus låg midt på streken og hjertet banket som bare det:)

Hadde utslag på sukker i urin:( det har jeg ikke hatt før så glucosebelastningen blir nok fremskyndet. Skal til legen på neste tirsdag så får ta ny stix og et fastende blodsukker.. Håper det bare vare en tilfeldighet! Jeg kommer til å slite om jeg har sv.skaps dia.. Eneste som smaker godt er jo frukt og bær:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun et hyggelig og at alt er som det skal med lille :hjerte:

Så kjipt med utslag. Håper det bare var en engangsgreie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at det var det ja. Får bevege meg enda mer enn jeg gjør, det får jo litt mer fart på insulinproduksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så fin mage! :hjerte:

Så fin babymage :hjerte:

Krysser alt jeg har for at det bare var denne ene gangen :)

Fine babymagen :hjerte:

Fin mage! :hjerte:

Fin mage!! :laugh:

Så fin mage du har fått allerede! :)

Får håpe det ikke er noe svangerskapsdiabetes på gang ja.. :)

Tusen takk :rodmer:

Ja, får virkelig ikke håpe det! I såfall så er det ikke kostholdet det er noe galt med :P men man er jo disponert for det som regel når man får det... Og pappa hadde jo DIA 2..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver eneste måned bortsett fra ddn aktuelle kan jeg fortelle sted tid og hvordan. Bortsett fra denne ! Men så var det også denne Mnd vi ga litt f .... Og da satt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragefrukt :D

Jaaa:D synes det er ganske stort jeg! Er ikke lenge siden det var en oliven føler jeg :P

Hver eneste måned bortsett fra ddn aktuelle kan jeg fortelle sted tid og hvordan. Bortsett fra denne ! Men så var det også denne Mnd vi ga litt f .... Og da satt den...

Det er vel ofte det man ser, strrsser ned og så går det:) men hvordan kan dere vite akkurat? Det ble jo ganske mye sex rundt el!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen timer på jobb i daf, var så slått ut når jeg kom hjem at jeg sov 3t :P kom meg i hvertfall ut på tur med hunden og nå er det white collar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å ta mannen med på storbytur til en norsk by, men er så usikker på om helsa holder😬😬😬😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...