Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #561 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flere som har reagert med løs mage og mageknip etter taco i svangerskapet? Mannen hadde taco i dag så lagde til en salat med litt tacokjøttdeig i og nå er jeg kjempedårlig i magen.... Lurer litt på om det er krydderet eller om kjøttdeigen var dårlig.. Ingen symptomer hos mannen enda i alle fall! Jepp, har fått mageknip av det. Mulig også dårlig mage, men det hadde jeg av og på til jeg var rundt 15 uker på vei. For min del ble det bedre da jeg lagde hjemmelaget krydder. Uten sukker og salt! Så bra du har hatt noen gode dager. Det gjør nok godt for psyken. I alle fall siden formen tydeligvis er svingene. Forhåpentligvis blir det lengre og lengre mellom hver dårlige dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #562 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da ble det en telefon til sykehuset,.. Venter på svar fra gyn. Har kastet opp minst en gang i timen siden midt på natten, og det kommer kun dråper når jeg tisser. Kombinasjonen å spy og migrene er ikke noe god... Får se hva de sier, jwg tror nå jeg trenger væske.. Har holdt på å besvime flere ganger i ettermiddag:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #563 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da blir det en tur på sykehuset.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. oktober 2014 #564 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. oktober 2014 #565 Del Skrevet 3. oktober 2014 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #566 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tusen takk for klemmer Jo nå er jeg 3 liter væske rikere.. Utrolig hva det har å si. Tror bare jeg må innse at selv om jeg føler meg bedre så trenger jeg væske. Jeg får ikke i meg nok selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 4. oktober 2014 #567 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nå som det endelig så ut til å gå den rette veien 👎 men kanskje, det bare var en dårlig dag i går ? Er formen bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #568 Del Skrevet 4. oktober 2014 Føler meg litt bedre i dsg men er klein enda😬 det er den verste turen jeg har hatt med oppkast. 3 liter væske til idag så får vi se.begynte ikke å tisse skikkelig før de 3 literene i natt var gått inn så var tydelig at kroppen var på underskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 #569 Del Skrevet 4. oktober 2014 Off, høres ikke bra ut Men bra at du fikk kommet så fort inn og fått væske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. oktober 2014 #570 Del Skrevet 4. oktober 2014 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2014 #571 Del Skrevet 4. oktober 2014 En annen ting som kan være lurt å tenke på, er at selv om du har gode dager, så kan det være lurt å være flink til å ta det med ro da også, selv om det helt sikkert er vanskelig når man endelig har overskudd til litt mer enn til vanlig. Det har jeg i alle fall lest inne hos andre med hypermesis, at de "betaler" for det i dagene etterpå hvis de har vært fort aktiv på gode dager. God bedring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #572 Del Skrevet 4. oktober 2014 En annen ting som kan være lurt å tenke på, er at selv om du har gode dager, så kan det være lurt å være flink til å ta det med ro da også, selv om det helt sikkert er vanskelig når man endelig har overskudd til litt mer enn til vanlig. Det har jeg i alle fall lest inne hos andre med hypermesis, at de "betaler" for det i dagene etterpå hvis de har vært fort aktiv på gode dager. God bedring. Ja, jeg må nok det... Men jeg har jo sååå lyst å gjøre ting når formen tillater det:p er så lei av å hvile uten å føle at kroppen har bevov for det. Men får heller prøve å gjøre en ting de dagene som er gode og så hvile både før og etter. For nå gidder jeg ikke flere innleggelser:o:p Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 4. oktober 2014 #573 Del Skrevet 4. oktober 2014 Håper det roer seg og at du blir bedre så du kan nyte svangerskapet Ta det med ro de dagene du er i god form. Har en venninne som slet med det samme som deg og bare en tur til frisør på en god dag endte med flere dager med helvete i etterkant. Jeg kan ikke spise taco i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 4. oktober 2014 Håper det roer seg og at du blir bedre så du kan nyte svangerskapet Ta det med ro de dagene du er i god form. Har en venninne som slet med det samme som deg og bare en tur til frisør på en god dag endte med flere dager med helvete i etterkant. Jeg kan ikke spise taco i det hele tatt Tusrn takk for det! Og hvordan er det med deg? Leste litt i en annen tråd her inne. Har blødningene avtatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #575 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hurra! Hjem på permisjon! Jeg syntes at 6 liter ble litt mye på under et døgn. Begynner å bli hoven i fingrene og føttene. Sykepleier var heldigvis enig med meg:) inn å få den siste literen i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 4. oktober 2014 #576 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Tusrn takk for det! Og hvordan er det med deg? Leste litt i en annen tråd her inne. Har blødningene avtatt? Jeg vet ikke hva som skjer, men blødningene kommer og går. Har et opphold nå etter to dager med blødningene. Har du kommet deg hjem fra sykehuset? Ser du skriver du er hjemme godt er det. 6 liter ja.. Jøsses Endret 4. oktober 2014 av Askmeagain89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. oktober 2014 #577 Del Skrevet 4. oktober 2014 Titter innom med en god klem og god bedring <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #578 Del Skrevet 4. oktober 2014 Titter innom med en god klem og god bedring <3 Koslig at du titter innom Skyblue! Håer du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #579 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er så nedstemt for tiden. Er så lei av å bare være her, å ikke kunne gjøre ting jeg vil.. Er så redd for å få svangskapsdepresjon... Må innrømme at jeg flere ganger har tenkt på hvordan ting hadde vert om jeg ikke hadde blitt gravid, hadde aldri kunne vurdert abort altså men tankene har vert der. Alt jeg ønsker å gjøre er å sove, sove til dette her er over. Har tatt kontakt med jordmor men hun er på ferie, men skulle rydde plass til meg med en gang hun kom hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 4. oktober 2014 #580 Del Skrevet 4. oktober 2014 Huff da. det er ikke gode tanker å ha kjære deg! Jeg håper virkelig du slipper unna mer shit nå altså!!!! Du fortjener en enklere vei fremover nå! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå