Gå til innhold

Positiv EL test! Vil vi treffe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg har uregelmessig mens, hadde vi sex annenhver dag siden siste mens sluttet. I går kveld fikk jeg positiv EL test ( :danse: ), og vi hadde sex da også, selv om vi hadde det dagen før. I dag tidlig hadde jeg fortsatt positiv EL test.

Min mann ble i går syk, og mener det er "unødvendig" å ha sex i dag også, da sædcellene faktisk lever noen døgn. Jeg tenker at vi også må gjøre det i dag og( da vil det bli 3 dager på rad). Ville det ha vært best iforhold til å treffe eggløsningen?



Anonymous poster hash: e9f94...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være nok med det dere allerede har gjort. Det er ulikt hvorledes spermiene lever, så det er lurt å gjøre det i dag også. Men han har jo gyldig grunn til frafall da, du får se om han føler seg sprekere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke å hoppe på han i dag og. Lurt at det går 24 timer mellom utløsningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, la han nå få hvile og bli frisk om han vil det. Det er ikke noe mer turnoff enn pliktsex.

Det holder mer enn nok med hver andre/tredje dag, og at man har sex ca 3 ganger i uken :)

Anonymous poster hash: 13dd2...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dere hadde sex igår. Da anbefales det jo å vente til imorgen uansett! Annenhver dag fremfor hver dag.. Så vent hvertfall til imorgen.

Anonymous poster hash: 13dd2...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Ja, det er litt "kjedelig" med "pliktsex"....Det skal jo ikke være sånn! Jeg kom over et foruminnlegg der ei hadde skrevet at legen hennes mente at man burde ha sex hver dag når EL testen var positiv. Dette da eggløsningen "plutselig" kunne inntreffe, og at det var for sent etter at eggløsningen inntraff...Jeg vet ikke om det er noe hold i dette?

Har vært gravid før, og da hadde vi samleie dagen før positiv EL test, og det gikk bra...! Kanskje bare jeg som er mer spent/nervøs denne gangen :vetikke:



Anonymous poster hash: e9f94...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her!

Ja, det er litt "kjedelig" med "pliktsex"....Det skal jo ikke være sånn! Jeg kom over et foruminnlegg der ei hadde skrevet at legen hennes mente at man burde ha sex hver dag når EL testen var positiv. Dette da eggløsningen "plutselig" kunne inntreffe, og at det var for sent etter at eggløsningen inntraff...Jeg vet ikke om det er noe hold i dette?

Har vært gravid før, og da hadde vi samleie dagen før positiv EL test, og det gikk bra...! Kanskje bare jeg som er mer spent/nervøs denne gangen :vetikke:

Anonymous poster hash: e9f94...352

Så godt som alle anbefaler annen hver dag, så det holder i massevis :)

Anonymous poster hash: 13dd2...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...