Gjest HarryDotter Skrevet 7. august 2014 #41 Skrevet 7. august 2014 Jeg tror det er skrevet av en mann med store hender og liten penis, men som her utgir seg for å være kvinne.... Og da falt dessverre mistanken på Harry Dotter....Anonymous poster hash: bb15e...871 Men jeg har både store hender og monsterkuk, så det må være en missforståelse en plass 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #42 Skrevet 7. august 2014 Jeg tror det er skrevet av en mann med store hender og liten penis, men som her utgir seg for å være kvinne.... Og da falt dessverre mistanken på Harry Dotter....Anonymous poster hash: bb15e...871 Hehe det er det ingen som vet:P Bare harry dotter selv;) Men artig tråd dette, heheAnonymous poster hash: a8c9f...44d
Gjest HarryDotter Skrevet 7. august 2014 #43 Skrevet 7. august 2014 Hehe det er det ingen som vet:P Bare harry dotter selv;) Men artig tråd dette, heheAnonymous poster hash: a8c9f...44d Hahaha ja dette har utviklet seg bra det er ikke meg som hadde skrevet det....og jeg sitter på bevis jeg så ikkeno stress for min del
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #44 Skrevet 7. august 2014 Hahaha ja dette har utviklet seg bra det er ikke meg som hadde skrevet det....og jeg sitter på bevis jeg så ikkeno stress for min del Haha bra du har alibi;) Er kjekt å ha noen ganger, hehe:PAnonymous poster hash: a8c9f...44d
Gjest HarryDotter Skrevet 7. august 2014 #45 Skrevet 7. august 2014 Haha bra du har alibi;) Er kjekt å ha noen ganger, hehe:PAnonymous poster hash: a8c9f...44d Oh yes...målebåndet ligger for hånden! I'm ready to defend my honour!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #46 Skrevet 7. august 2014 Men jeg har både store hender og monsterkuk, så det må være en missforståelse en plass Ikke like stor som en hest vel? Haha er overtrøtt for øyeblikket, så alt er likssom artig..😄Anonymous poster hash: a8c9f...44d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #47 Skrevet 7. august 2014 Oh yes...målebåndet ligger for hånden! I'm ready to defend my honour! Ja greit å å forhandligskortene i nærheren i tilfelle ei dame nekter å tro på hva man sier, haha:DAnonymous poster hash: a8c9f...44d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #48 Skrevet 7. august 2014 Så store hender finnes ikke... Anonymous poster hash: 0535b...2a5
Gjest HarryDotter Skrevet 7. august 2014 #49 Skrevet 7. august 2014 Ikke like stor som en hest vel? Haha er overtrøtt for øyeblikket, så alt er likssom artig..😄Anonymous poster hash: a8c9f...44d Ikke heeeeelt i den klassen...men en kryssning av et godt rustet esel og en hissig hund, så finnes nok jeg midt mellom deromkring
Gjest HarryDotter Skrevet 7. august 2014 #50 Skrevet 7. august 2014 Ja greit å å forhandligskortene i nærheren i tilfelle ei dame nekter å tro på hva man sier, haha:DAnonymous poster hash: a8c9f...44d Heeeelt korrekt
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #51 Skrevet 7. august 2014 Mye forskjellige svar her, ja! tsAnonymous poster hash: 9c7a9...e97
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #52 Skrevet 7. august 2014 Mye forskjellige svar her, ja! tsAnonymous poster hash: 9c7a9...e97 Bytter du ut t-en med en p, så blir det ps: Ingen bryr deg egentlig.. heheAnonymous poster hash: a8c9f...44d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #53 Skrevet 7. august 2014 Bytter du ut t-en med en p, så blir det ps: Ingen bryr deg egentlig.. heheAnonymous poster hash: a8c9f...44d Vet ikke om jeg tolket svaret ditt riktig, men jeg bryr meg om svarene, hvis det var det du siktet til. Ville liksom trodd at store hender og føtter hadde noe å si for andre ting på kroppen. Men tydeligvis er ikke det en sikker teori tsAnonymous poster hash: 9c7a9...e97
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #54 Skrevet 7. august 2014 Vet ikke om jeg tolket svaret ditt riktig, men jeg bryr meg om svarene, hvis det var det du siktet til. Ville liksom trodd at store hender og føtter hadde noe å si for andre ting på kroppen. Men tydeligvis er ikke det en sikker teori tsAnonymous poster hash: 9c7a9...e97 Hehe nei funker nok ikke.. Kan jeg skrive under påAnonymous poster hash: a8c9f...44d
Konghung Skrevet 8. august 2014 #55 Skrevet 8. august 2014 Store hender/store føtter=stort utstyr? Er det ikke noe med forholdet mellom noen fingre også? Er det noe i dette?Anonymous poster hash: 9c7a9...e97 Jeg har store hender og store føtter:-)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #56 Skrevet 9. august 2014 Jeg tror det er skrevet av en mann med store hender og liten penis, men som her utgir seg for å være kvinne.... Og da falt dessverre mistanken på Harry Dotter....Anonymous poster hash: bb15e...871 Haha, jeg er kvinne. Det lover jeg deg:) Anonymous poster hash: 3511c...6dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå