Gjest HarryDotter Skrevet 5. august 2014 #21 Skrevet 5. august 2014 Som om det er noe mer morsomt å bli avvist allerede når man håndhilser, på bakgrunn av myter...Anonymous poster hash: bb15e...871 Jeg tror du bør tenke at dersom en dame ikke vil pule med deg fordi du har små hender, så slipper du et krek av en kvinne så enkelt bør det være. Det finnes svært få damer som er dumme nok til å anta sånt. Og er de så dumme så "slipper du" den opplevelsen
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #22 Skrevet 5. august 2014 Jeg tror du bør tenke at dersom en dame ikke vil pule med deg fordi du har små hender, så slipper du et krek av en kvinne så enkelt bør det være. Det finnes svært få damer som er dumme nok til å anta sånt. Og er de så dumme så "slipper du" den opplevelsen Det handler om førsteinntrykk... Anonymous poster hash: bb15e...871
Gjest HarryDotter Skrevet 5. august 2014 #23 Skrevet 5. august 2014 Det handler om førsteinntrykk...Anonymous poster hash: bb15e...871 La den henge ut av buksa davel...problem solved
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #24 Skrevet 5. august 2014 Jeg tror du bør tenke at dersom en dame ikke vil pule med deg fordi du har små hender, så slipper du et krek av en kvinne så enkelt bør det være. Det finnes svært få damer som er dumme nok til å anta sånt. Og er de så dumme så "slipper du" den opplevelsen Akkurat det samme som du bør tenke, dersom en dame ditcher størrelsen din?Anonymous poster hash: 1bbe3...b39
Gjest HarryDotter Skrevet 5. august 2014 #25 Skrevet 5. august 2014 Akkurat det samme som du bør tenke, dersom en dame ditcher størrelsen din?Anonymous poster hash: 1bbe3...b39 Helt riktig. Det føles dritvondt å høre sånt men tenker man seg om , så er jo ikke en slik dame noe å samle på uansett. Det ser du vel? Du går glipp av en dame som mener sex bare dreier seg om pikken din....finn en ny som liker det som er normalt
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #26 Skrevet 5. august 2014 Stemmer dårlig det med tommel til enden av pekefinger for min del. Måtte legge til bredden på hånden. Lengden stemte bedre med bredden på begge hender pluss begge tomlene. Blodtype 0, 175cm høy, 100kg men slank, godt humør med markert lenger ringfinger enn pekefing, noe som vitenskapelig henger sammen med høyt teststeronnivå påvirkning før fødsel. Det er ikke en myte. Sjekk selv og lev med det du har. Anonymous poster hash: a80b1...69f
Subtessa Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Niks! En x av meg har kjempe hender og 48 i sko str, men mini pikk...
Zevs Skrevet 6. august 2014 #28 Skrevet 6. august 2014 Pistolgrepet stemte svært dårlig her. Du må ha digre hender, Dotter
Gjest HarryDotter Skrevet 6. august 2014 #29 Skrevet 6. august 2014 Pistolgrepet stemte svært dårlig her. Du må ha digre hender, Dotter Hahahahaha...aner ikke....det bare stemte på cm hos meg
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #30 Skrevet 6. august 2014 Hei, store hender, store føtter her. Selv har eg fått komplimenter for å ha stort utstyr på bussen av ukjente folk med å bare hilse på dem, føles også veldig godt egentlig (fordi det er sant). Ok, eg er 195cm høg og tynn med mine 85kg er BMI/KMI vel på grensen til undervektig (BMI/KMI lyger). Pistol grep metoden passer veldig godt overens med størrelsen på utstyret, eg har også 46-47 i sko størrelse som gjer det vanskelig å finne sko som passer. Utstyret kan både være bra og til ei ulempe, det er fordi dama klarer ikkje heilt å bestemme seg om det er godt eller vondt når eg treffer veggen heilt i enden av fitta. Mange på denne tråden har vel nesten erklært myten for å være feil, så eg tenkte eg måtte bare dele min erfaring med dette temaet. For dei som vil vite det da så er det altså 20 cm eg snakker om, kall det hva dokke vil. eg er svært fornøgd og det er dama også (sjølv om ho sei den er 19,5cm, men eg har dobbelsjekket hehe). Anonymous poster hash: df273...7fb
Kjibba Skrevet 6. august 2014 #31 Skrevet 6. august 2014 Store hender og føtter = store hansker og store sko. Beinbygning har ikkje innvirkning på utstyret, då penis ikkje har bein. 1
Zevs Skrevet 7. august 2014 #32 Skrevet 7. august 2014 Pistol grep metoden passer veldig godt 20 cm fra tommel til tuppen av pekefinger? Det var satans til svær labb.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #33 Skrevet 7. august 2014 20 cm fra tommel til tuppen av pekefinger? Det var satans til svær labb. Takk? Anonymous poster hash: df273...7fb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #34 Skrevet 7. august 2014 Jo, det har så ABSOLUTT noe å si! Man finner ikke en mann med bittesmå, tynne dukkehender og stor/lang pikk. Og man finner ikke en mann med store, breie og grove hender med lange fingre med bitteliten, tynn pikk. Dette sier seg selv! Har han breie hender er også pikken brei, og har han lange tynne fingre med smale hender er pikken lang og smal! Jeg kan se det på utseendet på mannen med en gang hvordan pikken hans er! Tilogmed menn med en spesiell type nese har ofte store pikker, om hendene er store i tillegg! Jeg tror ikke føttene har så mye å si, eller kanskje, for man har vel ikke små hender og gigantiske føtter. Da jeg var uerfaren lå jeg ned en del gutter med dukkehender, og herregud for noen små tasser de hadde mellom beina! Var akkurat som hendene! Men alle de jeg har vært med som har "vanlige" størrelser på pikken har hatt vanlige pikker. De med store hender har hatt store pikker. Og da jeg endelig fant min kjæreste som tilfeldigvis også hadde store, breie, lange hender. Jammen hadde ikke han er lang, brei og deilig pikk! og det visste jeg før jeg dro ned buksa på han den første gangen! si imot alt dere vil, men dette stemmer!! Anonymous poster hash: 3511c...6dd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #35 Skrevet 7. august 2014 Jo, det har så ABSOLUTT noe å si! Man finner ikke en mann med bittesmå, tynne dukkehender og stor/lang pikk. Og man finner ikke en mann med store, breie og grove hender med lange fingre med bitteliten, tynn pikk. Dette sier seg selv! Har han breie hender er også pikken brei, og har han lange tynne fingre med smale hender er pikken lang og smal! Jeg kan se det på utseendet på mannen med en gang hvordan pikken hans er! Tilogmed menn med en spesiell type nese har ofte store pikker, om hendene er store i tillegg! Jeg tror ikke føttene har så mye å si, eller kanskje, for man har vel ikke små hender og gigantiske føtter. Da jeg var uerfaren lå jeg ned en del gutter med dukkehender, og herregud for noen små tasser de hadde mellom beina! Var akkurat som hendene! Men alle de jeg har vært med som har "vanlige" størrelser på pikken har hatt vanlige pikker. De med store hender har hatt store pikker. Og da jeg endelig fant min kjæreste som tilfeldigvis også hadde store, breie, lange hender. Jammen hadde ikke han er lang, brei og deilig pikk! og det visste jeg før jeg dro ned buksa på han den første gangen! si imot alt dere vil, men dette stemmer!!Anonymous poster hash: 3511c...6dd Harry Dotter! Er dette deg? Anonymous poster hash: bb15e...871
Apocalypse Skrevet 7. august 2014 #36 Skrevet 7. august 2014 Etter min erfaring så er pikken mindre jo mindre og tynnere hendene er. Men jeg tviler på at det gjelder hele den mannlige befolkningen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #37 Skrevet 7. august 2014 Jo, det har så ABSOLUTT noe å si! Man finner ikke en mann med bittesmå, tynne dukkehender og stor/lang pikk.Anonymous poster hash: 3511c...6dd Dette er bare tøys da. Begge de to største (lang og tykk) jeg har hatt hadde bittesmå hender, så de finnes, helt klart. Men såklart, bare fortsett å lur deg selv du...Anonymous poster hash: 1bbe3...b39
Zevs Skrevet 7. august 2014 #38 Skrevet 7. august 2014 Takk? Anonymous poster hash: df273...7fb Haha, ta det som du vil. Jeg syntes bare hendene virket abnormt store. Ca 30 cm fra håndledd til tuppen av langfinger?
Gjest HarryDotter Skrevet 7. august 2014 #39 Skrevet 7. august 2014 (endret) Harry Dotter! Er dette deg?Anonymous poster hash: bb15e...871 Hahahaha nei faktisk ikke jeg lover på tro og ære Jeg er forøvrig mann og heteroseksuell, og hun du quoter virker å være kvinne Endret 7. august 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #40 Skrevet 7. august 2014 Hahahaha nei faktisk ikke jeg lover på tro og ære Jeg er forøvrig mann og heteroseksuell, og hun du quoter virker å være kvinne Jeg tror det er skrevet av en mann med store hender og liten penis, men som her utgir seg for å være kvinne.... Og da falt dessverre mistanken på Harry Dotter....Anonymous poster hash: bb15e...871
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå