Gå til innhold

Store hender/føtter...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Store hender/store føtter=stort utstyr? Er det ikke noe med forholdet mellom noen fingre også? Er det noe i dette?

Anonymous poster hash: 9c7a9...e97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er det på noen så er der nok helt tilfeldig.

Anonymous poster hash: f6700...993

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bevist at penisstørrelse ikke har noe med størrelse på hender og føtter å gjøre.

Anonymous poster hash: 3e772...6c6
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Det er overhodet ingen sammenheng! Se å få drept den myten omgående!

Jeg har stor pikk, men små hender og små føtter.

Og hva tror dere damene tenker når de håndhilser på meg? Kan se på dem hvordan de må kjempe mot latteren....

Anonymous poster hash: bb15e...871

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare en myte altså.

AnonymBruker
Skrevet

Bare en myte altså.

Ja!

Jeg er fristet til å legge ut bilder av penis, hender og føtter for å dokumentere hvor feilaktig denne myten er!

AnonymBruker
Skrevet

Myte. De to største jeg har hatt har begge hatt små hender og gjennomsmittlige føtter (og høyde, for å ta med den myten også).

Anonymous poster hash: 1bbe3...b39

Gjest HarryDotter
Skrevet

Be mannen om å ta et "pistolgrep" med hånden sin. Avstanden fra tommel til pekefingertuppen er da mannens reelle lengde. Det funket på meg iallefall.

Slik:

shutterstock_113077762-620x413.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Be mannen om å ta et "pistolgrep" med hånden sin. Avstanden fra tommel til pekefingertuppen er da mannens reelle lengde. Det funket på meg iallefall.

Slik:

shutterstock_113077762-620x413.jpg

Pfft!

Målte akkurat den avstanden nå. Ifølge den "formelen" der har jeg ikke mer enn 12,5 cm å "skryte av".

Men penisen min er nærmere 20cm enn 15cm for å si det sånn.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Pfft!

Målte akkurat den avstanden nå. Ifølge den "formelen" der har jeg ikke mer enn 12,5 cm å "skryte av".

Men penisen min er nærmere 20cm enn 15cm for å si det sånn.

:skratte: ....Jaja...den funket på meg iallefall...og flere av de jeg kjenner stemmte også

AnonymBruker
Skrevet

:skratte: ....Jaja...den funket på meg iallefall...og flere av de jeg kjenner stemmte også

at det stemmer på tre stykk er fortsatt ikke noe mer enn anekdotisk. Hvor mange menn har du sett med erigert kuk? Neppe et statitisk signifikant utvalg, i alle fall.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

at det stemmer på tre stykk er fortsatt ikke noe mer enn anekdotisk. Hvor mange menn har du sett med erigert kuk? Neppe et statitisk signifikant utvalg, i alle fall.

kan ikke husket å ha nevnt at dette stemte på 3 stk. Når noen forteller meg at de har testet og at det stemte, føler jeg ikke behov for å se kuken deres erigert for å få dette politisk korrekt godkjent ;)

AnonymBruker
Skrevet

kan ikke husket å ha nevnt at dette stemte på 3 stk. Når noen forteller meg at de har testet og at det stemte, føler jeg ikke behov for å se kuken deres erigert for å få dette politisk korrekt godkjent ;)

Ok, men slutt å spre slike tåplige myter.

Det er traumatisk for oss som har stor penis, og små hender. Skjønner du det???

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ok, men slutt å spre slike tåplige myter.

Det er traumatisk for oss som har stor penis, og små hender. Skjønner du det???

Hvordan skal jeg vite at dette er en myte da når jeg og flere andre har funnet dette som match?

Er du 13år og redd for at noen skal tro du har for liten kuk eller? Få kjeppen ut av ræva di mann ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg vite at dette er en myte da når jeg og flere andre har funnet dette som match?

Er du 13år og redd for at noen skal tro du har for liten kuk eller? Få kjeppen ut av ræva di mann ;)

Mistenker at du er en mann med store hender, og liten penis.... Og som profiterer grovt på denne myten...

Gjest HarryDotter
Skrevet

Mistenker at du er en mann med store hender, og liten penis.... Og som profiterer grovt på denne myten...

Hahahahaha...ja den var god :)

Jeg er bare godt fornøyd jeg. Om slikt er myte så skader det vel ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke du som skrev i en annen tråd at du heller ville kappe av deg beina enn å høre at kuken din er liten? Skjønner du ikke at dette går på det samme?

Uansett, vi forteller deg at dette er en myte, og vi er flere her som har møtt flest tilfeller hvor det ikke stemmer, så da bør du skhønne at dette er en dårlig indukasjon og slutte å spre myter.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Var det ikke du som skrev i en annen tråd at du heller ville kappe av deg beina enn å høre at kuken din er liten? Skjønner du ikke at dette går på det samme?

Uansett, vi forteller deg at dette er en myte, og vi er flere her som har møtt flest tilfeller hvor det ikke stemmer, så da bør du skhønne at dette er en dårlig indukasjon og slutte å spre myter.

Ja jeg skrev det. Men det handler om å bli avvist rett før sex og ikke at folk ser på hendene dine og tror det er størrelsen. To vidt forskjellige ting. Lær deg å se forskjellen. Denne tråden handler om myter! Jeg postet et eksempel på noe jeg tror stemte. Jeg begrunner det ikke med at det virkelig ER sant. Deal with it. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg skrev det. Men det handler om å bli avvist rett før sex og ikke at folk ser på hendene dine og tror det er størrelsen. To vidt forskjellige ting. Lær deg å se forskjellen. Denne tråden handler om myter! Jeg postet et eksempel på noe jeg tror stemte. Jeg begrunner det ikke med at det virkelig ER sant. Deal with it. ;)

Som om det er noe mer morsomt å bli avvist allerede når man håndhilser, på bakgrunn av myter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...