AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #41 Skrevet 8. august 2014 Ja jeg er mann og elsker å "bygge opp" stemningen. Verste jeg vet er når jenta skal spre bena på første date. Mulig det er fordi jeg er har draget på damer.. Men liker når jenta er hard to get. Hvor lenge jeg liker å vente med sex varierer. Det er så mye deiligere når man da endelig kan ha sex. Men man burde ikke ha sex før man har datet 1 uke syns jeg. Anonymous poster hash: 917d7...4d8 Damer som spriker med beina etter kun en ukes dating er ikke hard to get. Anonymous poster hash: 6b815...26f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #42 Skrevet 8. august 2014 Hvis kan har slikket deg har dere hatt sex. Anonymous poster hash: a6aa1...cde 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #43 Skrevet 8. august 2014 Er han betydelig eldre enn deg? Han er 35 og jeg er 26 Anonymous poster hash: dddbc...89a
Gjest Kritisk Skrevet 8. august 2014 #44 Skrevet 8. august 2014 Men er det normalt at MENN vil vente med sex liksom ? Anonymous poster hash: dddbc...89a Da jeg begynte å date min kjære satt vi en del kvelder uten at det skjedde noe. Men så begynte han i det små å stryke meg på låret osv, og da balla det på seg.
LukaFrost Skrevet 8. august 2014 #45 Skrevet 8. august 2014 Jeg skjønner ikke greia med å kle seg nakne, ha oralsex og så ikke ville ha samleie. Har man kommet så langt kan man like godt kjøre løpet ut. 1
kokokoala Skrevet 8. august 2014 #46 Skrevet 8. august 2014 (endret) Kan jo være fint å vente? Endret 8. april 2015 av kokokoala
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #47 Skrevet 9. august 2014 Damer som spriker med beina etter kun en ukes dating er ikke hard to get.Anonymous poster hash: 6b815...26f Jo de aller fleste vil jo bare hoppe rett i det. Da blir det jo ikke noe spennende. Da blir det å prøve på nytt med ei annen.Anonymous poster hash: 917d7...4d8
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #48 Skrevet 9. august 2014 Men er det normalt at MENN vil vente med sex liksom ? Anonymous poster hash: dddbc...89a Om det er normalt aner jeg ikke. Kan kun snakke for meg selv. For meg har det vært riktig å ha seg som kaniner etter få timers "bekjentskap" til å vente med sex i ukevis. Så ja, også menn kan føle og mene at det er riktig å vente.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #49 Skrevet 9. august 2014 Jeg skjønner ikke greia med å kle seg nakne, ha oralsex og så ikke ville ha samleie. Har man kommet så langt kan man like godt kjøre løpet ut. Mangel på kondomer er god nok grunn til å droppe å kjøre pikken inn i ei dame. Husk, det er ikke han som bestemmer hva som skjer når hun blir gravid. Han kan kun bestemme om han vil utsette seg for faren.
Spoonejentaa Skrevet 9. august 2014 #50 Skrevet 9. august 2014 Den eneste som vet hvorfor han gjorde det, er han. Derfor er også den eneste du kan spørre, han :-) Skjønner at det kan være pinlig for deg, men om du er ute etter et seriøst forhold med ham må du komme ut av komfortsonen din og kommunisere med ham om ting du kanskje synes er kleint.
LukaFrost Skrevet 9. august 2014 #51 Skrevet 9. august 2014 Mangel på kondomer er god nok grunn til å droppe å kjøre pikken inn i ei dame. Husk, det er ikke han som bestemmer hva som skjer når hun blir gravid. Han kan kun bestemme om han vil utsette seg for faren. Men det var jo ikke det som var problemet i dette tilfellet. Her ville han vente. Har man ikke kondomer kan man like så godt vente med hele sengekosen, for det er fort gjort å glemme å bremse i tide.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #52 Skrevet 9. august 2014 Men det var jo ikke det som var problemet i dette tilfellet. Her ville han vente. Har man ikke kondomer kan man like så godt vente med hele sengekosen, for det er fort gjort å glemme å bremse i tide. Vi vet vel ikke hva som er problemet? forøvrig enig i det siste.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #53 Skrevet 12. august 2014 Hvor lenge bør man vente før man har sex? Da tenker jeg på hvis man vil ha et seriøst forhold liksom. Anonymous poster hash: dddbc...89a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #54 Skrevet 9. september 2014 Hvordan gikk det TS? Anonymous poster hash: fd9f7...fb6 1
Gjest HarryDotter Skrevet 9. september 2014 #55 Skrevet 9. september 2014 Er det plutselig rart og galt at han vil vente med sex også nå? KG er gjennomsyret av poster hvor damene klager på at gutta bare vil ha sex med dem så fort som mulig. Og når det "endelig" er en mann som vil vente, blir det ramaskrik?? Hmmmmm....snodig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå