Gå til innhold

Han vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjent med en mann jeg har vært på tre dates med.

På den tredje daten ble jeg invitert hjem til hjemlaget middag hos han, og etterhvert som kvelden utviklet seg så ble det mer og mer kos..MEN så stoppet det. Da vi var nakne og jeg ville gå lengre sa han at han heller ville vente. At det var for tidlig for han å ha sex, og han vil heller bli bedre kjent med meg. Det gjorde selvfølgelig at jeg følte meg ydmyket og men samtidig litt sjarmert (???) Nå er jeg bare redd for at han skal tro at jeg er lett på tråden siden jeg var den som tok initativ til å gå hele veien.. :(

Og NEI, utstyret hans er det ikke noe galt med i tilfelle noen lurer på om det kan være årsaken til at han vil vente :P

En annen ting er at mens vi koste gjennom kvelden (med klær) så tok han hele tiden en pute foran penisen hans. Kanskje dumt spørsmål, men hvorfor gjorde han det ? Det var nesten så han var redd for å være i nærheten av underlivet mitt, hehe.



Anonymous poster hash: dddbc...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere var begge nakne. Selv om han ville vente, gjør det deg ikke løs.

:blomst:



Anonymous poster hash: 055cd...1d0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje han er uerfaren og litt redd for hva du skal synes om han? Ser ingen annen grunn til at han dekker seg med en pute enn at han er redd for at du skal se han har ereksjon og være negativ mot det. Det kan jo også tenkes at han har vært mye på nettet og blitt foret med at man bør vente med sex dersom man ønsker et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Uerfaren er han ikke, da han har noen lengre forhold bak seg samt at han er i midten av tredve-årene. Er bare så redd for at han tror at jeg hopper i høyet så fort jeg har mulighet, selvom det ikke er tilfelle i det hele tatt :(

Jeg ville bare tatt det rolig fremover, ikke kledd av meg igjen, før han tok initiativet til sex, bl annet, og brukt tiden til å bli enda mer kjent og romantiske :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det normalt at MENN vil vente med sex liksom ?



Anonymous poster hash: dddbc...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han er under behandling for klamydia eller noe, og vil vente til han er friskmeldt :opplyser:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Men er det normalt at MENN vil vente med sex liksom ?

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Det merkelige her er jo at dere var nakne også stoppet det. At noen menn venter med sex er da normalt, men kose med hverandre naken for så å stoppe? Det er vel ikke helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du luktet og han ville ikke be deg gå og dusje siden det var første gangen?



Anonymous poster hash: 57912...63f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok et herpes utbrudd

Anonymous poster hash: 806a4...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker veldig underlig. Det å vente med sex i seg selv er greit nok, men la det gå til punktet der dere er nakne? Jeg ville blitt veldig betenkt.



Anonymous poster hash: 2fe2e...0d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det normalt at MENN vil vente med sex liksom ?

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Ja jeg er mann og elsker å "bygge opp" stemningen. Verste jeg vet er når jenta skal spre bena på første date. Mulig det er fordi jeg er har draget på damer.. Men liker når jenta er hard to get. Hvor lenge jeg liker å vente med sex varierer. Det er så mye deiligere når man da endelig kan ha sex. Men man burde ikke ha sex før man har datet 1 uke syns jeg.:)

Anonymous poster hash: 917d7...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du luktet og han ville ikke be deg gå og dusje siden det var første gangen?

Anonymous poster hash: 57912...63f

Tror nok ikke at jeg luktet ettersom vi var intime på en annen måte ;)

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke at jeg luktet ettersom vi var intime på en annen måte ;)

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Ja, kanskje han ble litt dårlig av å slikke deg og ikke ville si noe.

Anonymous poster hash: 57912...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er mann og elsker å "bygge opp" stemningen. Verste jeg vet er når jenta skal spre bena på første date. Mulig det er fordi jeg er har draget på damer.. Men liker når jenta er hard to get. Hvor lenge jeg liker å vente med sex varierer. Det er så mye deiligere når man da endelig kan ha sex. Men man burde ikke ha sex før man har datet 1 uke syns jeg. :)

Anonymous poster hash: 917d7...4d8

Nå var jo ikke dette første date, og jeg hadde aldri spredt beina om jeg ikke hadde følt det var riktig, hehe. Høres ut som en slut nå, hehe, men saken er at jeg pleier aldri å ha sex på tredje date uansett (venter gjerne en laaaang stund!), men i dette tilfelle virket det så riktig men så fikk jeg et rødt kort av han :(

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje han ble litt dårlig av å slikke deg og ikke ville si noe.

Anonymous poster hash: 57912...63f

Nope tror neppe det var tilfellet, uten å utdype noe mer ;)

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han er under behandling for klamydia eller noe, og vil vente til han er friskmeldt :opplyser:

Den tenkte jeg og på... Eller herpes o.l som dessverre ikke kan behandles. Kanskje han ikke hadde kondom.

Anonymous poster hash: c10b1...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Kanskje han er under behandling for klamydia eller noe, og vil vente til han er friskmeldt :opplyser:

Var det første jeg også tenkte, eller at han er veldig sjenert.

Ja jeg er mann og elsker å "bygge opp" stemningen. Verste jeg vet er når jenta skal spre bena på første date. Mulig det er fordi jeg er har draget på damer.. Men liker når jenta er hard to get. Hvor lenge jeg liker å vente med sex varierer. Det er så mye deiligere når man da endelig kan ha sex. Men man burde ikke ha sex før man har datet 1 uke syns jeg. :)

Anonymous poster hash: 917d7...4d8

Men da er det jo ikke normalt å vente til begge er nakne ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jo ikke dette første date, og jeg hadde aldri spredt beina om jeg ikke hadde følt det var riktig, hehe. Høres ut som en slut nå, hehe, men saken er at jeg pleier aldri å ha sex på tredje date uansett (venter gjerne en laaaang stund!), men i dette tilfelle virket det så riktig men så fikk jeg et rødt kort av han :(

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Neida kanskje han bare ville venta enda litt lengre før han fikk lov å knulle deilige deg? En annen ting er: Var han stiv når han prøvde å skjule pikken sin? Kan jo hende at han ikke ville du skulle se den slapp, fordi en stiv kuk ser bedre ut kanskje?:P

Anonymous poster hash: 917d7...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida kanskje han bare ville venta enda litt lengre før han fikk lov å knulle deilige deg? En annen ting er: Var han stiv når han prøvde å skjule pikken sin? Kan jo hende at han ikke ville du skulle se den slapp, fordi en stiv kuk ser bedre ut kanskje? :P

Anonymous poster hash: 917d7...4d8

Han var veeeeeldig stiv ;) Men hvorfor vente liksom, hvis han også har lyst?

Anonymous poster hash: dddbc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...