AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Var det første jeg også tenkte, eller at han er veldig sjenert. Men da er det jo ikke normalt å vente til begge er nakne ?? Jo såklart.. Jo mere man teaser hverandre jo deiligere blir eksplosjonen når man først slipper til. Gjort det mange ganger, og da er jenta så kåt, når hun endelig får kuken inni seg.. Prøv neste gang og bygg opp kåtskapen over tid, før dere har sex, da blir man helt vill når det først skjer.Anonymous poster hash: 917d7...4d8
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Kanskje han på grunn av amerikanske sit-coms og dårlig seksualundervisning var under inntrykk av at kvinner ikke liker sex og prøvde og være grei.
Gjest Heartbeat Skrevet 4. august 2014 #23 Skrevet 4. august 2014 Jo såklart.. Jo mere man teaser hverandre jo deiligere blir eksplosjonen når man først slipper til. Gjort det mange ganger, og da er jenta så kåt, når hun endelig får kuken inni seg.. Prøv neste gang og bygg opp kåtskapen over tid, før dere har sex, da blir man helt vill når det først skjer. Anonymous poster hash: 917d7...4d8 For mye teasing fører til at jeg kommer FØR penetrering. Liker å ha sex når jeg kommer. Så skjønner ikke den at han lar de begge kle av seg også nekte å ha sex, liksom.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #24 Skrevet 4. august 2014 For mye teasing fører til at jeg kommer FØR penetrering. Liker å ha sex når jeg kommer. Så skjønner ikke den at han lar de begge kle av seg også nekte å ha sex, liksom. Ja, da er han søren meg luremusen i dette tilfellet :-( Anonymous poster hash: dddbc...89a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #25 Skrevet 4. august 2014 For mye teasing fører til at jeg kommer FØR penetrering. Liker å ha sex når jeg kommer. Så skjønner ikke den at han lar de begge kle av seg også nekte å ha sex, liksom. Haha kommer jo flere muligheter vet du;) Så dere er så sulten på kuk, at dere vil svelge han hel med en gang?Anonymous poster hash: 917d7...4d8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #26 Skrevet 4. august 2014 Haha kommer jo flere muligheter vet du;) Så dere er så sulten på kuk, at dere vil svelge han hel med en gang? Anonymous poster hash: 917d7...4d8 Ja faktisk! Må ikke tease så altfor mye, kan ende med at man er så kåt når det først skjer at man kommer i det øyeblikket han setter den inn Anonymous poster hash: dddbc...89a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #27 Skrevet 4. august 2014 Hvor langt uti datingsfasen er det i det hele tatt normalt å ha sex ? Anonymous poster hash: dddbc...89a
Gjest Heartbeat Skrevet 4. august 2014 #28 Skrevet 4. august 2014 Ja, da er han søren meg luremusen i dette tilfellet :-( Anonymous poster hash: dddbc...89a Ja, ikke sant! Ja faktisk! Må ikke tease så altfor mye, kan ende med at man er så kåt når det først skjer at man kommer i det øyeblikket han setter den inn Anonymous poster hash: dddbc...89a Eller før
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #29 Skrevet 4. august 2014 Men er det normalt at MENN vil vente med sex liksom ? Anonymous poster hash: dddbc...89a Jeg er så lei den stigmatiseringen der av oss menn. Ja, kjære uopplyste du. Det er normalt. Det også! Anonymous poster hash: 3d15b...035 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #30 Skrevet 4. august 2014 Ja, ikke sant! Eller før Ja, fader assa Anonymous poster hash: dddbc...89a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #31 Skrevet 4. august 2014 Jeg er så lei den stigmatiseringen der av oss menn. Ja, kjære uopplyste du. Det er normalt. Det også! Anonymous poster hash: 3d15b...035 HVORFOR ? Anonymous poster hash: dddbc...89a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #32 Skrevet 4. august 2014 Ja faktisk! Må ikke tease så altfor mye, kan ende med at man er så kåt når det først skjer at man kommer i det øyeblikket han setter den inn Anonymous poster hash: dddbc...89a Hehe skjønner.. Men du kan jo bare be om å få mere etterpå da? Hadde elsket å gjøre det mange ganger på rad for å få ut kåtskapen av kroppen hehe;)Anonymous poster hash: 917d7...4d8
Bonafarte Skrevet 4. august 2014 #33 Skrevet 4. august 2014 Kanskje prestasjonsangst? Om du hadde bedrevet andre ting med ham, var han kanskje redd for å komme for fort?
Mango Skrevet 7. august 2014 #34 Skrevet 7. august 2014 (endret) Jeg og typen ventet også et par mnd. Jeg turte aldri å ta ut steget selv, så ventet bare til han "ledet" an. I etterkant sa han grunnen var at han likte meg såpass godt, så han ville bli ordentlig kjent med meg først. (Og det var verken noe feil med utstyret eller herpes, og sjenert er han hvertfall ikke..) Kan det være noe lignende kanskje? Endret 7. august 2014 av Mango 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #35 Skrevet 7. august 2014 Jeg har blitt kjent med en mann jeg har vært på tre dates med. På den tredje daten ble jeg invitert hjem til hjemlaget middag hos han, og etterhvert som kvelden utviklet seg så ble det mer og mer kos..MEN så stoppet det. Da vi var nakne og jeg ville gå lengre sa han at han heller ville vente. At det var for tidlig for han å ha sex, og han vil heller bli bedre kjent med meg. Det gjorde selvfølgelig at jeg følte meg ydmyket og men samtidig litt sjarmert (???) Nå er jeg bare redd for at han skal tro at jeg er lett på tråden siden jeg var den som tok initativ til å gå hele veien.. Og NEI, utstyret hans er det ikke noe galt med i tilfelle noen lurer på om det kan være årsaken til at han vil vente En annen ting er at mens vi koste gjennom kvelden (med klær) så tok han hele tiden en pute foran penisen hans. Kanskje dumt spørsmål, men hvorfor gjorde han det ? Det var nesten så han var redd for å være i nærheten av underlivet mitt, hehe. Anonymous poster hash: dddbc...89a Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 93346...d5d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #37 Skrevet 8. august 2014 Er han betydelig eldre enn deg? Kanskje han vil giftes først Anonymous poster hash: a3449...86e
smartbimbo Skrevet 8. august 2014 #38 Skrevet 8. august 2014 (endret) Kanskje han vil giftes først Anonymous poster hash: a3449...86e Hehe.. Ja, det er ingen grense for hvorvidt vi kan holde på å spekulere i dette tilfellet Håper fyren til TS forklarer hvorfor han ville vente slik at vi slipper å vente i spenning stort lengre. Endret 8. august 2014 av smartbimbo
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #39 Skrevet 8. august 2014 Hvor gamle er dere ts? Jeg hadde en rar psykisk greie da jeg var i tenåra, tidlig 20-åra, med at jeg mistet interessen for jenter hvis jeg hadde sex med dem, før jeg hadde rukket å bli skikkelig kjent med dem. Så da hendte det jeg traff jenter jeg likte veldig godt, men jeg turde ikke ha sex med dem for tidlig, fordi jeg var redd for å miste intressen dagen etter... Kanskje det er noe sånt med ham?Anonymous poster hash: 8f175...61d
Commander Skrevet 8. august 2014 #40 Skrevet 8. august 2014 Kanskje han er under behandling for klamydia eller noe, og vil vente til han er friskmeldt Setter en femmer på denne. Alternativt at han trener selvbeherskelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå