Gå til innhold

Svar på jobbsøknad, hva skal jeg svare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søkte for noen mnd siden en stilling, og fikk nå svar på mail om at det dessverre ikke ble meg denne gangen. De spurte om de kunne beholde papirene mine til fremtidig rekruttering, og han som skrev mailen skrev også at han ønsket at jeg tok kontakt før jul så vi kunne møtes for en prat, dersom jeg fremdeles var interessert i å jobbe for de på det tidspunktet.

Jeg skriver takk for svar og hyggelig tilbakemelding, og at det var synd det ikke ble meg denne gangen men at de gjerne kan beholde meg i databasen.

Jeg kunne godt tenke meg å møtes for en prat før jul (det er da jeg blir ferdig utdannet), men er usikker på hva jeg skal svare videre. "Da tar jeg kontakt en gang når det nærmer seg jul", problemet er at det kan hende jeg har fått en annen jobb da. Hva ville dere svar? Jeg ønsker å signalisere at jeg er interessert i å møtes, og setter pris på tilbudet, men mye kan ha endret seg på noen måneder.



Anonymous poster hash: 366d4...076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig med svar her, men skrev at det hørtes interessant ut og at jeg tar kontakt når det nærmer seg jul.



Anonymous poster hash: 366d4...076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut, tror de vet at masse kan forandre seg til det tidspunktet så du hadde trengt å si det uansett :laugh:



Anonymous poster hash: b2f76...946
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...