Gå til innhold

jeg fantaserer om andre mens dama sier hun tenker på oss. jeg tror ikke på hun. er dette "normalt"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter tenker også på andre menn , så tror hun lyver ja.

Tenker også på andre når jeg har sex med typen

Anonymous poster hash: bcab7...5d5

Jeg tenker ikke på annet enn det som skjer der og da. Jeg føler ikke behov for å fantasere om andre, det være seg konkrete eller ansiktsløse. Hva typen gjør aner jeg ikke, og jeg spør ikke heller.

Anonymous poster hash: 37cb9...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med å fantasere under akten? Der skal man jo leve ut.... Der skal man jo bare nyte, ikke drømme seg vekk for å få tenning.. Ehh.

Anonymous poster hash: f1389...834

Fordi tenningen og begjæret avtar når du har hatt sex med samme mannen i flere år. Så da hjelper fantasien på. Selv om man vil ha han og være sammen med han blir sexen kjedelig i lengden pga det er samme mannen.

Anonymous poster hash: bcab7...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er på ingen måte normalt. Stakkars deg som er sammen med en jente som ikke er god nok.



Anonymous poster hash: 25152...f36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier er jo ikke farlig. Ser ikke problemet med det med mindre du fantaserer om andre mens du faktisk har sex med henne.

Som mange andre her ser jeg også hovedsakelig for meg selv scenarioer. Gjerne bare en scene som repeterer seg, en sjelden gang i blant full film. Mennesket har altså ikke så mye å si, unntaket er vel bare hvis jeg er nyforelska eller har en rar dag og så en kjekk fyr på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...