Gå til innhold

Møte tidligere overgriper tilfeldig. Hva har du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg opplevde et overgrep/ voldtekt på en fest for tre år siden. Dette ga meg angst. Gikk i terapi etterpå men tenkte mye på hva jeg ville gjort om jeg plutselig så han igjen. Har ikke sett han men vil gjerne høre hva andre tenker. Pga jobb er det en viss sjanse at vi før eller siden vil treffe hverandre. Har til og med vurdert å si det på jobb men vil helst ikke dele noe så privat. Ønsker bare å legge det bak meg.

Innspill mottas med takk!

Anonymous poster hash: 69fab...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg står også i fare for å møte på min overgriper i jobbsammenheng. Jeg møtte ham en gang, og svarte ham bare med enstavelsesord. Etterpå, og i neste psykologtime, var jeg oppmuntret og stolt over at møtet gikk så bra. At jeg ikke fikk angst eller begynte å gråte. Det gikk 4 dager, og jeg lå på intensivavdeling i koma og med respirator etter en heftig overdose og måtte hudtransplantere pga. selvskade. Psykologen mente at jeg hadde frosset ut alle følelser, og når følelsene "tinte opp", kom alt overveldende på meg.<br /><br />Ingen positiv historie dette...

Anonymous poster hash: d3abe...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sykt noia for det selv, så jeg bare unngår alle situasjoner der det er mulighet for at han kan være. Har vært "flink" og fortalt det til alle felles venner av oss, så han har blitt frosset ut fra mye, og jeg håper intenst at han kjenner det på kroppen og skammer seg. Heldigvis bor vi nå i forskjellige byer, så det skal litt til for å treffe han. Også stalker jeg han på facebook (han har åpen profil) så jeg vet hvor han henger, så vet jeg hvor jeg IKKE skal dra. Høres sikkert sykt teit ut, men det føles litt tryggere.



Anonymous poster hash: 06ce3...f62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg opplevde et overgrep/ voldtekt på en fest for tre år siden. Dette ga meg angst. Gikk i terapi etterpå men tenkte mye på hva jeg ville gjort om jeg plutselig så han igjen. Har ikke sett han men vil gjerne høre hva andre tenker. Pga jobb er det en viss sjanse at vi før eller siden vil treffe hverandre. Har til og med vurdert å si det på jobb men vil helst ikke dele noe så privat. Ønsker bare å legge det bak meg.

Innspill mottas med takk!

Anonymous poster hash: 69fab...ccb

Jeg hadde sagt ifra på jobben! Han skal ikke få lov til å ødelegge mer for deg!!

Jeg hadde også sagt i fra for at jobben hadde fått vite hva han har gjort, hvem vet, kanskje han plutselig hadde fått sparken... "Synd".

Husk, jobben har taushetsplikt uansett hva de velger å gjøre!!

Anonymous poster hash: bf5dd...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...