Gå til innhold

På overtid


malucca

Anbefalte innlegg

Jeg er så stressa!! :(

Har loggført syklus de siste 6 mnd, og sett at mensen varierer med et par dager fra måned til måned. Har også loggført el, og hadde siste 15.07. Ikm skulle ha vært 29. Eller 30, men det har ikke kommet noe enda.

Dette burde vært en gledelig nyhet, men jeg tester negativt :(

Kan det være for tidlig?

I tillegg har jeg fått influensa, så jeg har vondt i hele kroppen og er kvalm, noe som gjør det vanskeligere å kjenne etter symptomer.

Herregud, jeg blir gal :o

Noen av dere snuppelurer som har noen tips? :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke positiv test før 5 dager etter IKM, vet ikke hvor lenge det er siden hos deg, men vent litt og test igjen, kanskje? :)

Anonymous poster hash: 59738...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, anonymbruker her. Så nå at det er ca 3 dager siden du skulle hatt mens? Vent og test igjen :)

Anonymous poster hash: 59738...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, anonymbruker her. Så nå at det er ca 3 dager siden du skulle hatt mens? Vent og test igjen :)

Anonymous poster hash: 59738...3b4

Ja, ca 3-4 dager over ikm :) Har aldri vært forsinka før, men må jo bare vente og se. Blæ, så kjedelig. Men da kan den positive testen komme om noen dager :) rart om det evt slår ut så sent. Takk for svar! <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du fikk EL på et senere tidspunkt enn du trodde ;)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du fikk EL på et senere tidspunkt enn du trodde ;)

Denne syklusen er det tvilsomt, for jeg testet hjemme, i tillegg til at jeg var på sykehuset og så el-cysten på ul. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne syklusen er det tvilsomt, for jeg testet hjemme, i tillegg til at jeg var på sykehuset og så el-cysten på ul. :)

Tester kan ikke skille mellom at kroppen forsøker på å få EL, eller om den faktisk får det til da kroppen produserer LH-hormonet uansett om kroppen får til å slippe et egg eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til stress, sånt skjer. Jeg fikk mens 1 uke på overtid for en stund siden, selv om jeg alltid er regelmessig, negative tester og bare litt kraftigere blødning siden slimhinnen hadde en ekstra uke å vokse på. Skumle du være gravid får du sikkert vite det i løpet av få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke positivt før 9 dager over IKM, og jeg både kjente EL tydelig og brukte EL-test. Det kan ta noe tid for egget å feste seg skikkelig, og noen produserer HCG sent.

Anonymous poster hash: 855d2...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...