AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #521 Del Skrevet 6. september 2015 * Smørklatt i grøt - hvorfor ødelegge grøten med smør? * Smør på brødskiva, under pålegget. Smaker forferdelig, kan ikke fordra smør. * Brunost på vafler * Gulost eller brunost på brødskive * Sennep på pølser * Egg og majones. Liker ikke majones, foretrekker kun egg, da også uten smør. * Gulost og kaviar * Brunost og syltetøy * Brun saus til fisk generelt * Majones på makrell i tomat * Ananas og/eller sjampinjong på pizza * Rekesalat på pølser Mvh Yvonne Har du smakt bremykt?Anonymous poster hash: aaa2d...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. september 2015 #522 Del Skrevet 6. september 2015 Har du smakt bremykt?Anonymous poster hash: aaa2d...2fb Ja, det har jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #523 Del Skrevet 6. september 2015 Poteter som tilbehør til pastaretter/typiske risretter, eller til raspeball...Anonymous poster hash: 71fcb...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2015 #524 Del Skrevet 6. september 2015 Hveteboller er jo nesten en søtsak i seg selv, da. Anonymous poster hash: b20e9...4f4 Det ER en søtsak. Man får like høy blodsukkerstigning med boller som man får med sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 6. september 2015 #525 Del Skrevet 6. september 2015 Regelen sier visst hollendersaus til fiskretter, men jeg er vokst opp med bernaisesaus til og syns det gir en mye bedre smak. Særlig blir broren min ganske irritert når vi skal ha laks til middag og sausen er bernaise. Helt ærlig liker jeg ikke hollendersaus så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #526 Del Skrevet 6. september 2015 Dressing til burgeren. Majones generelt. Sennep til pølse Dressing til salat. Smørklatt i grøtenAnonymous poster hash: 8f248...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #527 Del Skrevet 7. september 2015 - gulost og syltetøy (ser mange er enig) - rosiner i boller, ananas i taco/på pizza, rosiner i sjokolade (usj!) generelt alt av frukt og bær i mat - smør i grøten - smør under smørbart pålegg - ketchup på tacoAnonymous poster hash: bc385...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorskTroll Skrevet 7. september 2015 #528 Del Skrevet 7. september 2015 Aldri skjønt pølse i vaffel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 7. september 2015 #529 Del Skrevet 7. september 2015 Kjøttdeig/karbonadedeig med tacokrydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 7. september 2015 #530 Del Skrevet 7. september 2015 har mange kombinasjoner som jeg ikke forstår. har blitt noen "krangler" på disse: gele og vaniljesaus Smør på pannekaker eller vafler. Smør på skiven når det allerede er noe vått på, slik som makrell i tomat, syltetøy osv. Skjønner ikke egentlig syltetøy på skiven i det hele tatt. Ananas på pizza bacon og pannekaker.. Forstår det ikke, selv om mange synes det er veldig godt. tyttebærsyltetøy(?) til kjøttkaker generelt blande søtt og salt, slik som smash.. forferdelige greier. smør i grøt generelt kombinasjonen i en waldorfsalat.. huff.. gode ingredienser, men ikke sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorskTroll Skrevet 7. september 2015 #531 Del Skrevet 7. september 2015 har mange kombinasjoner som jeg ikke forstår. har blitt noen "krangler" på disse: gele og vaniljesaus Smør på pannekaker eller vafler. Smør på skiven når det allerede er noe vått på, slik som makrell i tomat, syltetøy osv. Skjønner ikke egentlig syltetøy på skiven i det hele tatt. Ananas på pizza bacon og pannekaker.. Forstår det ikke, selv om mange synes det er veldig godt. tyttebærsyltetøy(?) til kjøttkaker generelt blande søtt og salt, slik som smash.. forferdelige greier. smør i grøt generelt kombinasjonen i en waldorfsalat.. huff.. gode ingredienser, men ikke sammen. Hvaaa! Så mye godt her blant det du nevner! Rart hvor forskjellige man kan være, egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #532 Del Skrevet 7. september 2015 Sjokoladebiter i boller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #533 Del Skrevet 7. september 2015 Mopp med borelås. Etter mindre enn 6 mnd så henger ikke moppen på borelåsen, og det er bare å kjøpe nytt. Må da være mulig å finne opp et bedre festesystem mellom mopp og kost?Anonymous poster hash: 7ff7a...2c9 Du må jo ha moppen hengende på hele tiden så det ikke kommer støv i borrelåsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorskTroll Skrevet 7. september 2015 #534 Del Skrevet 7. september 2015 Sjokoladebiter i boller.. Nam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 7. september 2015 #535 Del Skrevet 7. september 2015 Sjokoladebiter i boller.. Signerer den! Fy flate, det er grusomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. september 2015 #536 Del Skrevet 8. september 2015 Det eneste jeg kommer på er tørket frukt i sjokolade. Ellers er denne her ganske artig, amerikaner som stusser på den norske maten. Aldri tenkt over at det er spesielt å ha ost med baconsmak på tube. Ikke jeg heller egentlig, er ikke sånn smelteost vanlig i div land? Jeg vet de har noe liknende i NL som heter smeerkaas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #537 Del Skrevet 8. september 2015 Tror ikke det er veldig vanlig med taco og potetmos? Høres helt forferdelig ut.. Kom på majones og pommes frites. Syns ikke det passer sammen heller. http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201104151835-1_pak-friet-dubbel-zo-duur-dan-10-jaar-geleden.jpg mmmmmmmmmm looks good Anonymous poster hash: f8c22...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 8. september 2015 #538 Del Skrevet 8. september 2015 Blåskjell og pommes frites synes jeg er rar. Det syntes jeg da jeg hørte om det første gang også, men smaker jo egentlig ganske godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 8. september 2015 #539 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg takler ikke innslag av søtt i maten min som feks: ananas på pizza, eple i salaten, rosiner i gryteretter osv... Grøøssssssssss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 8. september 2015 #540 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg holdt på å glemme: ANANAS I TACOEN!!!! :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå