Chiubi Skrevet 2. september 2015 #501 Del Skrevet 2. september 2015 Nordmenn og fettskrekk! Det er ikke fett man blir fet av, men sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #502 Del Skrevet 2. september 2015 Is og vaffelkjeks peanøtter Anonymous poster hash: 649e1...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #503 Del Skrevet 2. september 2015 Kaviar og majones Ost og kaviar Leverpostei og majones Druer og eple i majones (waldorfsalat) Anonymous poster hash: 649e1...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2015 #504 Del Skrevet 2. september 2015 Nordmenn og fettskrekk! Det er ikke fett man blir fet av, men sukker. Feil, fett er den mest kaloririke energikilden vi har og inneholder nesten dobbelt så mye energi pr gram som karbohydrat og protein. Som oftest er det en kombinasjon av raffinerte karbohydrater og fett man legger på seg av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 2. september 2015 #505 Del Skrevet 2. september 2015 Feil, fett er den mest kaloririke energikilden vi har og inneholder nesten dobbelt så mye energi pr gram som karbohydrat og protein. Som oftest er det en kombinasjon av raffinerte karbohydrater og fett man legger på seg av. Livet handler ikke om kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2015 #506 Del Skrevet 2. september 2015 Livet handler ikke om kalorier. Nei, skrev jeg det?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 3. september 2015 #507 Del Skrevet 3. september 2015 Pålegg på hveteboller!! Fyfy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #508 Del Skrevet 3. september 2015 Appelsinsjokolade. Ubegripelig at noen kan finne å besudle sjokoladen med å ha appelsinsmak i. Anonymous poster hash: 9620e...91c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. september 2015 #509 Del Skrevet 3. september 2015 Sjokoladebiter eller daimkuler i hveteboller! Som om ikke rosiner er ille nok så skal de stappes av søtsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. september 2015 #510 Del Skrevet 3. september 2015 Bær og sjokolade sammen. F.eks å dyppe jordbær i flytende sjokolade eller å ha bær eller syltetøy oppå en eller inni en sjokoladekake. Enig, bortsett fra jordbær dyppet i sjokolade. Jeg smakte ikke det før ganske nylig, var sikker på at jeg ikke ville like det heller siden jeg ellers står over bær/frukt-og sjokoladekombinasjonen. Til min overraskelse syntes jeg det var kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 3. september 2015 #511 Del Skrevet 3. september 2015 Mennesker og kumelk! Kumelk er for kalver. A M E N ! ! ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #512 Del Skrevet 3. september 2015 Potetgull og dip Anonymous poster hash: 7b4f7...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #513 Del Skrevet 3. september 2015 Rosiner i boller Sjokoladebiter i boller Ananas på pizza Syltetøy på brunost Majones på makrell i tomatsaus Anonymous poster hash: e4c4b...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 3. september 2015 #514 Del Skrevet 3. september 2015 Har ikke prøvd dette, men ser at de selger fiskepotetgull(!) på den asiatiske kiosken nær meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #515 Del Skrevet 3. september 2015 Sjokoladebiter eller daimkuler i hveteboller! Som om ikke rosiner er ille nok så skal de stappes av søtsaker? Hveteboller er jo nesten en søtsak i seg selv, da. Anonymous poster hash: b20e9...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2015 #516 Del Skrevet 4. september 2015 Har ikke prøvd dette, men ser at de selger fiskepotetgull(!) på den asiatiske kiosken nær meg.... Store runde, nokså tykke flak? Isåfall er det nok rekechips og det er Utrolig nok og faktisk kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 4. september 2015 #517 Del Skrevet 4. september 2015 Sukater(fargerike sukkerklumper) i kringle. Ødelegger godt bakverk! Kan godt være fyll i krigla bare ikke Sukater! Ellers er det masse jeg ikke forstår at folk spiser. Feks søtt pålegg på brødskive.... fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 4. september 2015 #518 Del Skrevet 4. september 2015 Store runde, nokså tykke flak? Isåfall er det nok rekechips og det er Utrolig nok og faktisk kjempegodt! Nei, det var bilde av en fisk og det sto at det var laget av fisk! Rekechips er godt ja, fiskechips er jeg langt mer skeptisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #519 Del Skrevet 4. september 2015 "Skillingsboller" med sjokoladepålegg i stedet for sukker og kanel. For meg blir sjokoladepålegg og hvetebakst fullstendig smakskræsj. Jeg elsker sjokolade, og jeg elsker hvetebakst, men IKKE i kombinasjon. Anonymous poster hash: 9620e...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #520 Del Skrevet 4. september 2015 Nei, det var bilde av en fisk og det sto at det var laget av fisk! Rekechips er godt ja, fiskechips er jeg langt mer skeptisk til. Vil anta at det er i samme gata som tørrfisk Anonymous poster hash: c1392...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå