AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #461 Del Skrevet 28. august 2015 Er det vanlig??? Anonymous poster hash: f82fa...36a I charterland hvor briter frekventerer, ja Anonymous poster hash: 04bf1...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 28. august 2015 #462 Del Skrevet 28. august 2015 I charterland hvor briter frekventerer, ja Anonymous poster hash: 04bf1...d62 Hehe. Jeg tror ikke det var helt uvanlig på 80-90 tallet. Som et alternativ til pommes frites kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2015 #463 Del Skrevet 28. august 2015 Fiskekaker og brun saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #464 Del Skrevet 28. august 2015 Brødskive med egg + bacon, og smør på brødskiva + majones oppå egget For meg blir dette smør på flesk på smør og uforståelig at noen liker det Anonymous poster hash: 11b93...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #465 Del Skrevet 28. august 2015 herregud folk må tro jeg er gal! Jeg elsker (og bruker) egg med majones hamburger med bacon bruker ketchup på pizza (frossen pizza og det du lager hjemme) bruker ketchup på spagetti Jordbær med sjokolade er jummy! + is Kaviar på hvitost Bacon sammen med pannekaker Krem til fruktsalat Bruker saus til fiskekaker (fløtesaus) og macaronistuing. Smør i grøten Brunost på vafler Nøtter i sjokolade Listen er lang! Dere aner ikke hva dere går glipp av Noen mener smeltet ost på pølser er rar kombo. Men jeg elsker det. Anonymous poster hash: 86724...95e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #466 Del Skrevet 28. august 2015 Brødskive med egg + bacon, og smør på brødskiva + majones oppå egget For meg blir dette smør på flesk på smør og uforståelig at noen liker det Anonymous poster hash: 11b93...a55 Ps Altså: Jeg liker brød, smør, egg, bacon, majones. Men ikke alt dette på en gang Brød+ egg+ bacon= jeg er fornøyd Anonymous poster hash: 11b93...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. august 2015 #467 Del Skrevet 28. august 2015 Kavring med surmjølk/melkering, helst med sukker på. Jeg liker kavring, surmjølk drikker jeg også når det er skikkelig varmt ute (tynner den litt ut med vann), og jeg liker sukker - men disse tre kombinert - isj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #468 Del Skrevet 28. august 2015 herregud folk må tro jeg er gal! Jeg elsker (og bruker) egg med majones hamburger med bacon bruker ketchup på pizza (frossen pizza og det du lager hjemme) bruker ketchup på spagetti Jordbær med sjokolade er jummy! + is Kaviar på hvitost Bacon sammen med pannekaker Krem til fruktsalat Bruker saus til fiskekaker (fløtesaus) og macaronistuing. Smør i grøten Brunost på vafler Nøtter i sjokolade Listen er lang! Dere aner ikke hva dere går glipp av Noen mener smeltet ost på pølser er rar kombo. Men jeg elsker det. Anonymous poster hash: 86724...95e Du er ironisk ikke sant? Anonymous poster hash: 47cbe...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 28. august 2015 #469 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg har aldri skjønt hvorfor de putter rosiner i boller, eller hvem som faktisk spiser dem. Jeg hater også rosiner i müsli. Har kjøpt frokostblandinger med rosiner i fordi resten har vært veldig godt, da står jeg og plukker dem ut. Men jeg liker rosiner for seg selv! Jeg liker ikke kombinasjonen av frukt og krem, f.eks fruktcocktail med pisket krem på eller når det gjemmer seg noen dvaske fruktbiter i en bløtkake. Liker heller ikke så godt varm frukt. Så eplekake med krem er ikke akkurat innertier hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #470 Del Skrevet 28. august 2015 Greit nok det.Men det er ikke generelt en vanlig kombo som er almenkjent. Jeg spiste også ting når jeg var liten som var vanlig for meg,men det betyr ikke at det er en alment kjent vanlig kombo for det. Sånn som f.eks pizza og ananas,smør og risengrynsgrøt,rosiner i hveteboller,bruonst og syltetøy osv.Anonymous poster hash: 282e0...56f Hvordan mener du fleskepøle skal spises da? Den skal jo spises med brød og smør ( selv om det smaker jævlig)Anonymous poster hash: 037c6...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. august 2015 #471 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg har aldri skjønt hvorfor de putter rosiner i boller, eller hvem som faktisk spiser dem. Jeg hater også rosiner i müsli. Har kjøpt frokostblandinger med rosiner i fordi resten har vært veldig godt, da står jeg og plukker dem ut. Men jeg liker rosiner for seg selv! Jeg liker ikke kombinasjonen av frukt og krem, f.eks fruktcocktail med pisket krem på eller når det gjemmer seg noen dvaske fruktbiter i en bløtkake. Liker heller ikke så godt varm frukt. Så eplekake med krem er ikke akkurat innertier hos meg. Boller uten rosiner er kjedelig, gidder ikke å spise boller uten rosiner. Mvh Yvonne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #472 Del Skrevet 28. august 2015 Nå har jeg ikke lest hele tråden, så mulig du har fått dette svaret tidligere. Har du aldri vært på en italiensk restaurant noen gang? Der får du alltid servert brød til pastaen. Enten det er vanlig loff, hvitløksbrød eller foccacia. Og det er faktisk veldig godt, selv om det er karbohydrater på karbohydrater. Tull. Italienere spiser ikke brød sammen med pasta! Anonymous poster hash: f82fa...36a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 28. august 2015 #473 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg er en som kan sette pris på alt fra pub-mat til en serie retter på berømte Michelin-restauranter, men jeg forstår ikke noen som helst bruk av kamskjell i noen kombinasjoner. Noe så smakløst og kjedelig. Du må jo drøsse på med andre smaker for at det skal nærme seg interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #474 Del Skrevet 28. august 2015 Kaviar og tomat. Det passer bare ikke sammen. Kaviar må ha noe grønt på seg, tomat må ha majones (eller helst remulade) på seg. I min verden! Anonymous poster hash: 3f4db...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 28. august 2015 #475 Del Skrevet 28. august 2015 Smør under smørepålegg på brødskiva. Ketchup på annet enn pølse i brød - og kanskje hamburger. Ananas på/i "mat" - særlig svinekjøtt (tenk Hawaii). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. august 2015 #476 Del Skrevet 28. august 2015 Banan eller ferske jordbær som pålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruPære Skrevet 28. august 2015 #477 Del Skrevet 28. august 2015 Åh, så mye godt dere nevner her! Blir sulten av å lese denne tråden Yoghurt med müsli spiser jeg hver eneste dag, og boller er ikke skikkelig boller uten rosiner! Vi spiser til og med rosiner i grøten Jeg syns at å spise husmannskost uten grønnsaker til er utrolig rart. Å bare spise kjøtt + poteter + saus er så merkelig, det er noe vesentlig som mangler i det måltidet. Bacon, kaviar og ketchup på alt man spiser skjønner jeg meg heller ikke på. Må jo være kjedelig med de samme smakene på alt hele tiden?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 28. august 2015 #478 Del Skrevet 28. august 2015 Risgrøt med brunost og smørøye Pastaretter (lasagne, spaghetti..) med hvitløksbrød/loff Generelt middag uten grønnsaker (typ. lasagne uten salat, kylling og ris uten grønnsaker/salat osvosv) Smør på brødskiva *grøss* Ketchup til alt Majones på makrell i tomat, leverpostei, skinke…(majones generelt) Rosiner i bakverk Potetgull til middag Majones OG kaviar på brødskive *dobbeltgrøss* Egg, majones, salami og kaviar på skiva Kokt potet til kylling Wok med fiskebiter, de bare løser seg opp i tusen biter Pizza dynket i ost og tusen forskjellige sorter kjøtt Makaronistuing til kjøttkaker/fiskekaker osv Nøtter i brownies (skal sies jeg ikke har smakt det på veldig mange år men..) Smørkrem på gulrotkake, det SKAL være ostekrem! Krem på kakao Makaroni/penne/pasta i supper Sikkert mye mer, men det er hva jeg kom på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 28. august 2015 #479 Del Skrevet 28. august 2015 Tørket frukt i bakverk, særlig rosiner. Müsli med rosiner. Smoothie med banan. Jordbær med vaniljesaus. Fløte-is og bær. Kylling/fisk med ketchup. Sjokoladekake med appelsin. Fiskekaker i brun saus. Gulrot eller søtpotet i potetmosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frisk Skrevet 28. august 2015 #480 Del Skrevet 28. august 2015 Ketchup på pizza Ananas på pizza Rosiner i boller Nøtter i sjokolade Hvitost eller brunost og syltetøy Brunost på vafler Karamell i sjokolade Sylteagurk på burger Åh, vi to er strake motsetninger <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå