Gå til innhold

Besøk på sykehuset etter fødsel


Aomame

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle svar! Ser ut som vi skal ta dette litt etter hva vi føler for, og at det blir litt vanskelig å legge noen planer. Men jeg synes det er et veldig godt poeng at det er deilig å få unnagjort en del besøk så man slipper det hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk besøk hhv 20 og 8 timer etter mine fødsler. Var i god fysisk og psykisk form på det tidspunktet begge ganger, betydelig greiere enn den kommende uka med barseltårer og puppetrøbbel av dimensjoner. Jeg er glad for at formen min var så bra at vi kunne ta unna litt besøk på sykehuset. Uansett er dette kun opp til de nybakte foreldre å bestemme.

Anonymous poster hash: 1c89f...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte kl 0248, tror vi fikk besøk sånn 12-15 timer senere. Var korte besøk da han var innlagt på intensiven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte kl 01 på natta og fikk besøk samme dagen i 16 tiden (besøkstid). Jeg sa at svigers kunne komme kl 16 og mine foreldre kl 17. Da hadde jeg en grunn for at svigers ikke kunne være for lenge, og mamma kunne jeg lett be om å gå uten at det ble protester :fnise:

De resterende 3 dagene var vi alene :) Synes det var veldig greit å få det unnagjort :) Jeg var så høy på adrenalin at jeg følte jeg kunne løpe 10 runder rundt sykehuset.. Men fysisk var det slitsomt å bare komme seg på do :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk omtrent et døgn etter fødselen. Skulle gjerne hatt besøk samme dagen jeg fødte (fødte ca 12.30), men mannen var redd for at jeg egentlig var for sliten så han ville vente til dagen etter :) Jeg var i super form etter fødselen da, var bare litt svimmel når jeg reiste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Jeg var i god form etter fødsel, men vi hadde litt startproblemer med ammingen og babyen sov dårlig, så jeg orket bare å ha besteforeldre på besøk på sykehuset. Det var også veldig fint å være bare mannen, baby og meg - føltes ut som vi var inne i vår egen lille boble og tiden stod stille på en måte. Den første uken tok vi det rolig hjemme, så synes vi det var greit med besøk, men de fleste måtte komme til oss den første måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte klokka to på ettermiddagen og fikk første besøket i 18 tida dagen etter, altså litt over ett døgn etterpå. Å få besøk samme dagen som fødselen ble ikke aktuelt for oss, da var det søvn og babykos som stod på planen :)

Første besøket var av min mor og hennes samboer, og dagen etter fikk vi besøk av min far. Resten har vi tatt gradvis etter hjemkomst :)

Endret av bib_84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...