Gå til innhold

Vite kjønn ved ultralyd


malicious

Anbefalte innlegg

Vi hadde det ikke helt sånn at en ville vite det mens en ikke ville vite det før fødsel.

Men jeg ville vite det på UL, for jeg gledet meg sånn til å handle inn ting, og ville ikke BARE ha kjønnsnøytralt. Samboer ville ikke vite det på UL, men på en kreativ måte. Så vi møttes på halvveien, jeg fikk en lapp av hun som kikka på babyen om hva det var, mens samboer stod med ryggen til så han ikke fikk se noe. Så reiste vi hjem, og jeg lagde kake til han og nærmeste familie som også ble invitert, med blå krem inni som vi ikke kunne se før pappa to be skjærte det første stykket.

Ved en UL 2 uker senere (da legen hadde regna feil, og trodde jeg var 2 uker lenger på vei enn det jeg tydeligvis var), hadde vi begge sett det med en gang uansett. Var ganske tydelig selv for utrente øyne hva som var mellom beina der for å si det sånn :fnise:

Så begge ble fornøyde og fikk vilja si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad for at vi valgte å ikke vite, bevare spenningen og gå og fundere ( slik det jo også er ment fra naturens side). Forøvrig litt overrasket over alle i tråden her som så det selv, jeg slet nok med å se at det var et menneske ved ul.

Anonymous poster hash: faa2b...b35

Det var virkelig ikke vanskelig og se. Tissefanten stakk godt opp mellom beina og jordmor sa at han viste seg godt fram. At du synest det var vanskelig og se at det var ett menneske er jeg heller mer overasket over!

Anonymous poster hash: be74f...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli vanskelig for deg, tror jeg.. Skal du kun kjøpe kjønnsnøytrale klær, da? Selvom det frister sååå å kjøpe en liten kjole? Eller en tøff skjorte? Du kommer til å forsnakke deg. Tror det er best om bgge vet eller ingen vet. Prøv å argumentere for at han skal vite ;)!

Anonymous poster hash: 7f04e...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli vanskelig for deg, tror jeg.. Skal du kun kjøpe kjønnsnøytrale klær, da? Selvom det frister sååå å kjøpe en liten kjole? Eller en tøff skjorte? Du kommer til å forsnakke deg. Tror det er best om bgge vet eller ingen vet. Prøv å argumentere for at han skal vite ;)!

Anonymous poster hash: 7f04e...f8a

Ja, det kommer nok til å bli vanskelig. Det Ciara skrev på første siden her fikk meg til å tenke. En graviditet handler nesten utelukkende om mor og barn. Så jeg har gjort som henne, og latt typen få velge at vi ikke skal vite hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...