Gå til innhold

Erotiske bilder på Instagram - er det greit?


Zienna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har kommet fram at min brors samboer og moren til hans barn har lagt ut bilder av seg selv i undertøy, i kun stringtruse (bakfra. Hun poserer på bildene, med blikk og munn..

Broren min reagerer kraftig. Eldste datter er 12 år og mange av hennes venninner har sett bildene.

Hva mener dere, er dette akseptabelt? Selv forstår hun ikke "problemet"..

Absurd. Eksponeringsbehovet har dessverre ingen grenser for enkelte og dette går jo i tillegg ut over en uskyldig 3.part, nemlig barnet. Det handler om å bli voksen og oppføre seg deretter når man selv er blitt forelder, og å vise seg frem lettkledt så klassekamerater av barnet kan se det hører ingen steder hjemme. Jeg har selv en 12-åring og hadde jeg hørt om slikt med en mor på trinnet hadde jeg alvorlig begynt å lure på hva som manglet hos vedkommende. Absurd

Anonymous poster hash: c2cb2...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fotomodellen" er 30 år, har tre barn og VAR samboer. Jenta på 12 år er hennes fars barn, som han har hovedomsorgen for. Forholdet mellom de to er slutt!

Og, for de som spør etter link til fotomodellens Instagram-profil; fuck you!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forsåvidt "greit". Folk får gjøre som de vil...

Men at det er dumt og ikke minst pinlig er det ingen tvil om.



Anonymous poster hash: 4c33f...bc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende empati og manglende respekt for andre og andres følelser er aldri greit - og særlig ikke når det er barn som rammes av dumhetene. Men er man usunt narsissistisk betyr dessverre andres følelser langt mindre enn eget behov for å skinne (eller vise rumpa på Instagram).



Anonymous poster hash: 5e67a...09a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...