Gå til innhold

Megan Fox ble mobbet på vgs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke spesielt pen når jeg var lliten. Kanskje søt noen ganger men ikke nok til at folk lot meg være i fred.

Spesielt eldre gutter mobbet meg. Jeg var bare rar og dum. En stygg liten drittunge.

Den dag i dag har de gutta snudd seg etter meg og blitt overrasket over at DET ER JO MEG! Lol. En prøvde seg også og da måtte jeg le. Jeg har vunnet ;)

Anonymous poster hash: 9da60...48a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser her at de populære jentene på skolen forfaller kraftig når de eldes. De ser så mye eldre ut enn oss som var usminket og gikk i vanlige klær. De ser jo 15 år eldre ut bak all sminken, solariumsfargen og de trashy klærne. Husker jenter på 14 år var stivsminket, gikk i miniskjørt med høye støvletter til og kjørte med gutter langt over deres alder. I dag er det skrukkete, slappe, skilte og direkte utgått. Rart det der. Spar dere for sminke, festing og kle dere normalt, så beholder dere alderen bedre og.

Anonymous poster hash: 78c32...778
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mye bitterhet!

Bare fordi noen var populære på skolen, betyr det ikke at de ender opp som den styggeste. Samme med mobbeofre, det er ikke alltid "Den stygge andungen"-historier.

Anonymous poster hash: 964b0...516
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...