Gå til innhold

Megan Fox ble mobbet på vgs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes mange kjendiser som virkelig har kommet seg opp og frem er blitt mobbet som unge. Jessica Alba er også et eksempel, vakre kvinner som har gjort det stort. Er det en sammenheng? Har mobbingen gjort dem sterkere og ambisiøse? Ikke redd for å gå sine egne veier? Trenger ikke bekreftelse fra noen flokk?

Megan Fox sier også at hun kun har én jentevenn.

http://kjendis.no.msn.com/bildegallerier/20-ting-du-ikke-visste-om-megan-fox-1#image=5



Anonymous poster hash: 74527...124
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere av dem smører visst tykt på også. Har sett noen artikler om det der barndomsvenner har stått frem og sagt at personen faktisk var veldig populær og godt likt.



Anonymous poster hash: c9ed7...fed
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en fordel å skulle være mobbet? Hvorfor lyve om det?



Anonymous poster hash: 74527...124
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en fordel å skulle være mobbet? Hvorfor lyve om det?

Anonymous poster hash: 74527...124

Sympatipoeng.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatipoeng.

Du mener hun trenger det der hun er i dag?

Anonymous poster hash: 74527...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener hun trenger det der hun er i dag?

Anonymous poster hash: 74527...124

Mye vil ha mer. Nå var det uansett ikke en kommentar til Megan Fox spesifikt, men til en person som lurte på hvorfor noen i det hele skulle ønske å lyve på seg et mobbeoffer-stempel.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som ble behandlet dårlig på vgs, men som i dag er forgudet av de alle. De er misunnelige på hva jeg får til og hvordan jeg ser ut, og det fryder meg. Jeg har vokst masse og blitt veldig sterk, og jeg er helt sikker på at disse kvinnene har fått en masse motivasjon til å utvikle seg selv etter å ha blitt mobbet. Trangen etter å lykkes blir gjerne større, for å vise hva man er god for.



Anonymous poster hash: 5f97e...671
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som ble behandlet dårlig på vgs, men som i dag er forgudet av de alle. De er misunnelige på hva jeg får til og hvordan jeg ser ut, og det fryder meg. Jeg har vokst masse og blitt veldig sterk, og jeg er helt sikker på at disse kvinnene har fått en masse motivasjon til å utvikle seg selv etter å ha blitt mobbet. Trangen etter å lykkes blir gjerne større, for å vise hva man er god for.

Anonymous poster hash: 5f97e...671

Jeg også ble behandlet dårlig. De som var glade i å kritisere meg den tiden tør ikke å se min vei den dag i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Samme her! Jeg ble ertet da ikke skikkelig hardcore mobbing, men populær var jeg ikke. Nå har den stygge andungen blitt pen og er svært godt likt av de fleste og det er jo verdens beste hevn: å gjøre det bra :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har gjort det bra, hvordan har dere "hevnet" dere? Utseende, utdannelse, gode jobber, hus, barn, hjem? :) Godt jobbet alel sammen! :)



Anonymous poster hash: 74527...124
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ble behandlet dårlig. De som var glade i å kritisere meg den tiden tør ikke å se min vei den dag i dag ;)

Har du kommet lenger enn de som var populære på den tiden? Synes det er så kult hvordan de populære ender opp som ikke så mye til slutt :P

Anonymous poster hash: 74527...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg ble ertet da ikke skikkelig hardcore mobbing, men populær var jeg ikke. Nå har den stygge andungen blitt pen og er svært godt likt av de fleste og det er jo verdens beste hevn: å gjøre det bra :)

Beste hevn det ja og vise at du aldri ga opp ;) Husker en som var glad i å si hvor stygg jeg var da jeg var 13 år(eide ikke stil den gangen da men) :/ Så han på byen i fjor og han hadde ikke akkurat blitt mye stillig i sine godt voksne dager. Han snudde seg da jeg gikk forbi han. Glad jeg ikke sa sånt til andre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke ha blitt veldig skadet av det. Kanskje hun hadde foreldre som støttet henne. Hvorfor spekulere i slike såperykter? Skjerp deg!



Anonymous poster hash: c06ed...547
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har gjort det bra, hvordan har dere "hevnet" dere? Utseende, utdannelse, gode jobber, hus, barn, hjem? :) Godt jobbet alel sammen! :)

Anonymous poster hash: 74527...124

Vise at du er en glad og sterk person som er glad i å ta vare på deg selv. Dette med utseende er jo i " the eye of the beholder" Men bare det å vise at du bryr deg såpass mye om deg selv at du ikke lot deg dra ned i gjørma er mer enn bra nok :) Har enda ikke fått et eget sted, men jeg jobber med saken. Skal klare det! Skal klare det! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange av disse kjendisene som går ut med at de har blitt mobbet ikke helt skjønner forskjellen på erting og mobbing. Mobbing er av en helt annen karakter enn erting og slemme kommentarer. Mobbing er systematisk nedbryting. Alle mennesker har blitt ertet i blant og fått ekle kommentarer, det er ikke mobbing.

Å ha fått høre at "du er et stankelbein" (typisk modeller å komme med denne), "du er en giraff" (også modeller) osv er ikke nødvendigvis mobbing. At man ikke har mange jentevenner kan bunne i mye rart, ofte er det sånne "andre jenter er så fæle"-typer som ingen orker henge med, fordi de er bitch.

Jeg har blitt mobbet selv og brekker meg litt av alle kjendisene som skal "skryte på seg" dette. For noen stemmer det nok, helt sikkert. Mange mobbeofre ender opp pene og vellykka. Men alle disse "de sa jeg var tynn", "de andre jentene ville ikke leke med meg" osv tar jeg med en klype salt. Mobbebegrepet blir misbrukt til de grader. Bare man kritiserer en blogger er det jo mobbing-,-



Anonymous poster hash: 6f061...7b3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De populære gutta endte opp som veiarbeidere og maskinførere. Personlig lever jeg på oslos beste vestkant og vasker chæmpis nesten hver helg.

Whos laughing now



Anonymous poster hash: f00bc...48a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De populære gutta endte opp som veiarbeidere og maskinførere. Personlig lever jeg på oslos beste vestkant og vasker chæmpis nesten hver helg.

Whos laughing now

Anonymous poster hash: f00bc...48a

Hadde ledd av deg. Tragisk å sløse champange for å vise hvir "kul" du er

Anonymous poster hash: 04a52...116

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som lyver på seg litt. Men generelt synes jeg ikke det er rart overhodet. Det er som regel liten sammenheng mellom hvor godt man var likt eller hvem guttene gikk etter på barne og ungdomsskolen og hvem de går etter som voksne.

De "hotte" jentene på ungdomsskolen er ikke hotte idag. Jeg var en som var hengslete og kvisete og stille og opplever mye oppmerksomhet fra menn som voksen. Samme gjelder et par venninner av meg - de er "10ere" i dag og var utenfor på ungdomsskolen.

Når det gjelder ambisjoner og karriere tror jeg nok det er en sammenheng mellom motgang og hvor mye man får til. Men jeg vet ikke helt hvorfor det er slik at de som blomstrer sent alltid ender opp som de mest attraktive. Av en eller annen grunn har jentene som var "de kule" på ungdomsskolen forfalt skikkelig.



Anonymous poster hash: aa96a...94f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange av disse kjendisene som går ut med at de har blitt mobbet ikke helt skjønner forskjellen på erting og mobbing. Mobbing er av en helt annen karakter enn erting og slemme kommentarer. Mobbing er systematisk nedbryting. Alle mennesker har blitt ertet i blant og fått ekle kommentarer, det er ikke mobbing.

Å ha fått høre at "du er et stankelbein" (typisk modeller å komme med denne), "du er en giraff" (også modeller) osv er ikke nødvendigvis mobbing. At man ikke har mange jentevenner kan bunne i mye rart, ofte er det sånne "andre jenter er så fæle"-typer som ingen orker henge med, fordi de er bitch.

Jeg har blitt mobbet selv og brekker meg litt av alle kjendisene som skal "skryte på seg" dette. For noen stemmer det nok, helt sikkert. Mange mobbeofre ender opp pene og vellykka. Men alle disse "de sa jeg var tynn", "de andre jentene ville ikke leke med meg" osv tar jeg med en klype salt. Mobbebegrepet blir misbrukt til de grader. Bare man kritiserer en blogger er det jo mobbing-,-

Anonymous poster hash: 6f061...7b3

Dette er jeg helt enig i. Det at det liksom er mobbing å bli kalt tynn eller eller stankelbein synes jeg er en form for skryt. De skryter av at de er mobbet for å være lang og tynn (idealkroppen) på en måte. Usympatisk.

Men i tilfellet med Megan Fox så var det jo verre enn som så (og hun ble jo ikke mobbet for utseendet), selvom jeg også synes hun skryter litt av at hun hadde en for sterk personlighet for å gå overens med andre jenter og at hun passet inn med guttene.

Hvor synes du skillet mellom erting og mobbing går? Fysisk vold, gruppemobbing eller stjeling/ødelegging av eiendeler? Kommentarer annenhver dag om det samme (stygg, feit, dum etc)? En gang i uka? Kombinasjon?

Anonymous poster hash: 74527...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som lyver på seg litt. Men generelt synes jeg ikke det er rart overhodet. Det er som regel liten sammenheng mellom hvor godt man var likt eller hvem guttene gikk etter på barne og ungdomsskolen og hvem de går etter som voksne.

De "hotte" jentene på ungdomsskolen er ikke hotte idag. Jeg var en som var hengslete og kvisete og stille og opplever mye oppmerksomhet fra menn som voksen. Samme gjelder et par venninner av meg - de er "10ere" i dag og var utenfor på ungdomsskolen.

Når det gjelder ambisjoner og karriere tror jeg nok det er en sammenheng mellom motgang og hvor mye man får til. Men jeg vet ikke helt hvorfor det er slik at de som blomstrer sent alltid ender opp som de mest attraktive. Av en eller annen grunn har jentene som var "de kule" på ungdomsskolen forfalt skikkelig.

Anonymous poster hash: aa96a...94f

Det er interessant ja, at de som var pene på ungdomsskolen forfaller, eller bare fremstår helt vanlige nå. Kanskje kan det være at det som er veldig pent trenger tid til å utvikles, litt modning?

Jeg tenker også at det er logisk at det er en sammenheng mellom motgang og karrieresuksess. Hvis du får skryt og aksept og alle beundrer deg uten at du egentlig har prestert noe, hvilken motivasjon gir det til å jobbe for noe?

Anonymous poster hash: 74527...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...