Gå til innhold

Kan jeg gå ned i vekt om jeg bare kutter ut all snop, men ikke trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lenge du får i deg mindre kalorier enn du forbruker vil du gå ned i vekt. Men som sagt om du trener i tillegg til å spise mindre vil det gå raskere. Jeg vil anbefale å bare spise 500 kcal mindre, for så å ta seg en treningsøkt om kvelden - halv times løping forbrenner du 300 kcal, da er du 800 i minus ;) Men husk at du ikke må spise mindre enn 1300 kcal for da går kroppen i sparebluss og du vil legge på deg alt igjen så fort du spiser normalt, om ikke mer enn du var i starten ;)



Anonymous poster hash: 141e7...6d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du får i deg mindre kalorier enn du forbruker vil du gå ned i vekt. Men som sagt om du trener i tillegg til å spise mindre vil det gå raskere. Jeg vil anbefale å bare spise 500 kcal mindre, for så å ta seg en treningsøkt om kvelden - halv times løping forbrenner du 300 kcal, da er du 800 i minus ;) Men husk at du ikke må spise mindre enn 1300 kcal for da går kroppen i sparebluss og du vil legge på deg alt igjen så fort du spiser normalt, om ikke mer enn du var i starten ;)

Anonymous poster hash: 141e7...6d8

Du har en fin oppskrift på å sulte bort muskler. Dersom man er 500 kalorier i underskudd og forbrenner 300kalorier på trening så må man spise inn igjen de 300kaloriene for at kroppen ikke skal brytes ned. Man går fortsatt ned i vekt, men med riktig påfyll gjør man det på en sunn måte og opprettholder eller bygger muskler som igjen er betydelig for en god helse allround.

Anonymous poster hash: 513d6...67a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en fin oppskrift på å sulte bort muskler. Dersom man er 500 kalorier i underskudd og forbrenner 300kalorier på trening så må man spise inn igjen de 300kaloriene for at kroppen ikke skal brytes ned. Man går fortsatt ned i vekt, men med riktig påfyll gjør man det på en sunn måte og opprettholder eller bygger muskler som igjen er betydelig for en god helse allround.

Anonymous poster hash: 513d6...67a

Man sulter ikke bort muskler om man ligger 800 kalorier i underskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som gikk ned 5 kg bare ved å kutte ut brusen, så ja, da går det vel :)



Anonymous poster hash: 0c760...f0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...