Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #41 Skrevet 3. august 2014 Hvorfor er det best?Anonymous poster hash: d8ebe...e77 Mer naturlig
Gjest Faerunpedia Skrevet 3. august 2014 #42 Skrevet 3. august 2014 Mer naturligMen når man først har møttes en gang eller to føles det jo like naturlig som noe annet og da har det jo ingen betydning hvor man traff hverandre først.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #43 Skrevet 3. august 2014 Men når man først har møttes en gang eller to føles det jo like naturlig som noe annet og da har det jo ingen betydning hvor man traff hverandre først. Enig. Man kan chatte til krampa tar en også, men det beste er å møtes raskt. Anonymous poster hash: 43e38...aaa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #44 Skrevet 3. august 2014 Men det aller beste er å møte noen helt naturlig, uten å ha vært innom internett. Men hvor i hule skal man treffe noen helt naturlig da? Anonymous poster hash: 5d23f...8ff
Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #45 Skrevet 3. august 2014 Men når man først har møttes en gang eller to føles det jo like naturlig som noe annet og da har det jo ingen betydning hvor man traff hverandre først. Tenker på at da har man ikke det presset over seg om at nå sitter man her og skal vurdere om dette er noe man skal satse på eller ikke, istedet for å møtes naturlig gjennom en hobby og ikke tenker på det.
Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #46 Skrevet 3. august 2014 Men hvor i hule skal man treffe noen helt naturlig da? Anonymous poster hash: 5d23f...8ff Utendørs?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #47 Skrevet 3. august 2014 Utendørs? Det er jo like unaturlig å gå bort til en fremmed i gata å si "Hei, skal vi date" som det er å se bilder av en fremmed å si "hei, skal vi date" når man vet at den man ser bilde av er på datingjakt også Anonymous poster hash: 5d23f...8ff
Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #48 Skrevet 3. august 2014 Det er jo like unaturlig å gå bort til en fremmed i gata å si "Hei, skal vi date" som det er å se bilder av en fremmed å si "hei, skal vi date" når man vet at den man ser bilde av er på datingjakt også Anonymous poster hash: 5d23f...8ff Ingen går rundt til en vilt fremmed person og spør om date da. Tenkte man blir jo naturlig kjent gjennom skole, eller hobby f. eks. Da slipper man jo som oftest unna pinligheten ved stevnemøter o.l
Gjest HarryDotter Skrevet 3. august 2014 #49 Skrevet 3. august 2014 Ingen går rundt til en vilt fremmed person og spør om date da. Tenkte man blir jo naturlig kjent gjennom skole, eller hobby f. eks. Da slipper man jo som oftest unna pinligheten ved stevnemøter o.l Er så enig....Å gradvis falle for noen gjennom en naturlig greie som hobby eller jobb må vel føles mindre stressfullt tenker jeg....Da blir jo hele "vi liker hverandre" mer naturlig etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #50 Skrevet 3. august 2014 Ingen går rundt til en vilt fremmed person og spør om date da. Tenkte man blir jo naturlig kjent gjennom skole, eller hobby f. eks. Da slipper man jo som oftest unna pinligheten ved stevnemøter o.l Ja, selvfølgelig. men når man ikke treffer noen nye eller aktuelle mennesker gjennom skole, jobb eller hobby. Da er det jo selvfølgelig flott med internett og apper som kan hjelpe til. Anonymous poster hash: 5d23f...8ff
Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #51 Skrevet 3. august 2014 Ja, selvfølgelig. men når man ikke treffer noen nye eller aktuelle mennesker gjennom skole, jobb eller hobby. Da er det jo selvfølgelig flott med internett og apper som kan hjelpe til. Anonymous poster hash: 5d23f...8ff Ja om du er komfortabel med det
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #53 Skrevet 4. august 2014 Altså… hva er det med folk? Vi har fått match - han tar kontakt - so far so good Han: Hei. Det var jo hyggelig. Meg: Ja, det var det. Hvordan har sommern vært? Han: Har vel vært fin. Har ikke gjort så mye. Meg: Å? har du ikke hatt ferie enda? Han: Nei. Skal snart til "sydenland" da Meg: Åh, det blir vel deilig.. Han: Ja. Altså.. hvordan skal man klare å kommunisere med en som ikke bidrar noe i samtalen? Noen som ikke spør meg om noe? Ikke akkurat utbroderer så jeg får spurt om så mye mer heller? Jeg har møtt på flere sånne.. Hvor han svarer veldig kort og ikke kommer med noen spørsmål til meg i det hele tatt… Er dette det beste de klarer for å prøve å sjekke meg opp? Anonymous poster hash: 5d23f...8ff
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #54 Skrevet 4. august 2014 Kanskje han er ny på Tinder? Hvis du liker han så se forbi det. Anonymous poster hash: 2389c...d64
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #55 Skrevet 4. august 2014 Men hvordan skal vi bli kjent? Når han ikke svarer mer enn absolutt nødvendig? jeg liker han jo ikke, for jeg vet jo nada om han. Anonymous poster hash: 5d23f...8ff
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #56 Skrevet 4. august 2014 Spør om han har lyst til å møte deg på en cafe eller en øl på en pub. Anonymous poster hash: 2389c...d64
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #57 Skrevet 4. august 2014 Etter de 5 linjene der? Nei.. Det gidder jeg ikke altså. Han gidder jo ikke spørre meg om noenting en gang. Eller prøve å holde samtalen i gang. Skal vi sitte i stillhet på puben da? Eller skal jeg bare sørge for å stille han 1000 spørsmål som jeg får 1 setning i svar på.. Det er ikke det at jeg har så innmari lyst på akkurat han her. Jeg bare forstår ikke sjekkemetoden hans.. han er ikke den eneste.. Det er mange som konverserer på denne måten.. Anonymous poster hash: 5d23f...8ff
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #58 Skrevet 4. august 2014 Ikke ta Tinder så alvorlig. Grovt regnet skriver 20% av de jeg matcher med til meg. Halvparten av disse er bare litt "hei, skjer osv" slik som samtalen over. Noen få utvikler seg til å bli en samtale. Jeg svarer av og til engasjert og med motspørsmål, andre ganger ikke. Kommer an på om jeg kjeder meg, har noen andre på gang for tiden og hvor interessant fyren er. Trykker ofte liker uten å granske han, plutselig går det opp for meg at jeg ikke syns han var fin likevel. Så tenk kvantitet; trykk liker på de du syns ser ok ut, se hvem som skriver og hvem som er greie å ha en samtale med. Drit i resten. Anonymous poster hash: 05aed...118
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå