Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Silverstream
Skrevet

Uten "blinkesmilefjes" antar jeg...?

Anonymous poster hash: 6f040...069

Ja og uten det underliggende hintet som er ganske synlig

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er jo et sted for de som ønsker litt mer uforpliktende kontakt. Om man ønsker seg noe veldig seriøst kan man jo melde seg på et av de nettstedene som har det som mål i stedet.

Syns ikke det er noe å klage over at de man prater med vil møtes.

Jeg fant faktisk samboeren min på tinder :) Så folk er faktisk ute etter mye forskjellig der inne :)

Anonymous poster hash: 8a0a3...9d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant faktisk samboeren min på tinder :) Så folk er faktisk ute etter mye forskjellig der inne :)

Hvordan begynte samtalen deres der da?

Anonymous poster hash: f2724...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan begynte samtalen deres der da?

Anonymous poster hash: f2724...7d8

"Hei!"

slik begynte den :)

Og så spurte han om interesser osv, og sa at jeg måtte være drømmedama og var veldig sjarmerende :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Først av alt så er Tinder i utgangspunktet et overfladisk medium og en applikasjon med et noe frynsete rykte. Har hørt mange kalle det mer eller mindre en "sex-app", skjønt det selvsagt er seriøse folk der også. Allikevel, å klage på at menn på Tinder kun er ute etter sex blir nesten som å klage på toppløse damer på en strippeklubb.

Videre lurer jeg på om problemet er at menn spør deg ut eller om det er måten de spør på som er problemet?

Om det er førstnevnte forstår jeg deg ikke, men om det er sistnevnte forstår jeg godt hva du mener.

Jeg synes det er en puslete og feminin måte å spørre på. Faktisk minner det litt om hvordan en kamerat av meg gjør det når han skal spørre ut en jente. Skal alltid kle det inn med vits, tulle litt og helst bruke 40 blinkefjes.

Det virker som om mange menn ikke tør å være konkrete om hva de ønsker skal skje og er så redde for avvisning at i stedet for å spørre/be direkte, så må de gjemme seg bak ordspill og blinkefjes, slik at de kan tulle det vekk om de skulle få et nei.

;)

Endret av Leo Nardo
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinderlol:

Mannfolk som setter søket sitt på utenfor Oslo

og blir lammet av sjokk, når de får treff på kvinnfolk som bor utenfor Oslo

...og så sier de at de ikke er interessert i å møte noen utenfor Oslo....

Mannfolk som spør i melding nummer to eller tre om å treffes

og som ikke er interessert i å bli bedre kjent, om du sier nei.

Absolutt alle lever crazye liv.

Om du har en utdanning, fast jobb og eier egen leilighet, blir du fort veldig kjedelig for alle som hopper i fallskjerm på tirsdager, er på afrikasafari på onsdager og er med i leger uten grenser resten av uka...

Anonymous poster hash: e96d7...944
  • Liker 5
Skrevet

Tror du må gjennom mange sånne gutter på tinder før du finner den du er ute etter. Vil tro minst 90% er ute etter noe seksuelt, og derfor bruker den tonen tidlig for å se om de får et svar de kan bygge videre på.

AnonymBruker
Skrevet

For min del så foretrekker jeg å møte mennene ganske raskt. Det spiller ingen rolle om vi har 110 ting til felles, samtalen går tott om vi skal snakke på Tinder i evigheter. Jeg pleier bare å foreslå en nøytral grunn når er foreslår ' å møtes hjemme' og se de irl om de er like sjarmerende...

Anonymous poster hash: ac4d8...9ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er stadig et problem i vårt samfunn at majoriteten av gutter/menn vil ha uforpliktede sex, mens majoriteten av jenter/kvinner vil ha forhold. På Tinder trenger ikke guttene legge skjul på dette i like stor grad som ute i samfunnet, så det blir tydeligere. Det er vel egentlig bra?

Anonymous poster hash: b2192...794
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt mange på Tinder, kanskje nærmere 10. De har vært greie gutter. Kun et par av dem som var ivrige på sexfronten første møtet. De andre datet jeg over tid, typisk spise middag ute med, var på byen med, så film med osv. Endte opp med sex med ca halvparten, men føltes ikke som om det var intensjonen (ikke mer enn med andre gutter jeg dater ihvertfall). Tinderguttene har vært like normale som andre gutter.

Mine Tinder-LOLS/irritasjoner:

-Bilder med barn. OK om du faktisk har barn, men vit at dersom det er en venns barn/onkelbarn osv osv så tror alle at du har barn og sveiper NEI.

-Bilder med dame. Kanskje det er dama di, kanskje ikke. Sveiper uansett NEI.

-Bilder med mange. Jeg gidder ikke gjette hvem som er deg. Antar automatisk at du er den styggeste på bildet.

-Sportsbilder langt borte. Jeg vil se DEG.

-Bilder med cowboyhatt og andre "festlige ting".

-Stygge klær/harry stil er årsaken til mange NEI her.

-Du bor langt unna og tror jeg gidder å møte deg. Når det er hundre andre kandidater i byen min, gidder jeg ikke å reise til Nord-Norge i tilfelle du er kjekk (har stilt inn på maks 20 km unna, men det skjer uhell).

-De som aldri spør om å møtes. Seriøst, er fyrer der inne jeg har snakket med siden mai, de får aldri fingeren ut. De bor i samme by og alt. Kanskje gjør de et halvhjertet forsøk på å møtes på byen. Har arkivert dem i "ikke aktuell"-boksen for lengst. De tar stadig kontakt også, hvis ikke hadde jeg trodd de ikke var interessert. Er du interessert i ei jente så spør innen et par uker ihvertfall. Ene fyren spurte etter 2 mnd, da hadde jeg for lengst involvert meg med en annen og glemt han. Greit å snakke litt før man møtes, men man bør være litt på hugget, jeg gidder ikke vente på initiativ i evigheter.

-Og motsatt; gutter som spør om å møtes før vi har snakket NOE. Greit å vite basic ting før vi møtes.

*utblåsning*

Anonymous poster hash: 05aed...118
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt mange på Tinder, kanskje nærmere 10. De har vært greie gutter. Kun et par av dem som var ivrige på sexfronten første møtet. De andre datet jeg over tid, typisk spise middag ute med, var på byen med, så film med osv. Endte opp med sex med ca halvparten, men føltes ikke som om det var intensjonen (ikke mer enn med andre gutter jeg dater ihvertfall). Tinderguttene har vært like normale som andre gutter.

-Bilder med barn. OK om du faktisk har barn, men vit at dersom det er en venns barn/onkelbarn osv osv så tror alle at du har barn og sveiper NEI.

-Bilder med mange. Jeg gidder ikke gjette hvem som er deg. Antar automatisk at du er den styggeste på bildet.

-Du bor langt unna og tror jeg gidder å møte deg. Når det er hundre andre kandidater i byen min, gidder jeg ikke å reise til Nord-Norge i tilfelle du er kjekk (har stilt inn på maks 20 km unna, men det skjer uhell).

-De som aldri spør om å møtes. Seriøst, er fyrer der inne jeg har snakket med siden mai, de får aldri fingeren ut. De bor i samme by og alt. Kanskje gjør de et halvhjertet forsøk på å møtes på byen. Har arkivert dem i "ikke aktuell"-boksen for lengst. De tar stadig kontakt også, hvis ikke hadde jeg trodd de ikke var interessert. Er du interessert i ei jente så spør innen et par uker ihvertfall. Ene fyren spurte etter 2 mnd, da hadde jeg for lengst involvert meg med en annen og glemt han. Greit å snakke litt før man møtes, men man bør være litt på hugget, jeg gidder ikke vente på initiativ i evigheter.

-Og motsatt; gutter som spør om å møtes før vi har snakket NOE. Greit å vite basic ting før vi møtes.

*utblåsning*

Hva med å selv være den som foreslår å treffes? Du virker minst like tiltaksløs selv hvis du bare sitter å venter på at alle guttene du prater med skal be deg ut uten å engang vurdere å ta intiativ til det selv

Anonymous poster hash: 414d8...16d

• Liker 3
Skrevet

Støtter din fustrasjon!

Har også sett på noen nettdatingsider, litt av hvert !

Legger til:

- Som flekser muskler i bar overkropp - bare nei

- Bilde fra badet med doen og eller skittentøy i bakgrunnen - nei

- Mer enn to matbilder - skeptisk

- Bilder der han og kompisen er kav fulle i syden - nei

- Mer enn to filosofiske sitater blir klissete

- Mørke bilder der jeg må gjette hvem som er på bildet - nei

- Bilder med seksuelle undertoner.

- Bilder med mor og far. Greit alle har foreldte men det er ikke de vi er der fot å møte.

- Mange bilder av barna. Greit å holde de utenfor nettdating.

-----------------------------------------

*utblåsning*

Skrevet

Tinder er kjent som en arena for hookups. Det gir perfekt mening - det er i stor grad utseendebasert, det er lavinvesteringskontakt og for mange et tidsfordriv.

Selvsagt finnes det de som har funnet en partner på Tinder - det vil alltid eksistere unntak. Men utifra hva slags rykte Tinder har og hvor såre enkelt det er å få kontakt med unge og potensielt villige jenter og hvor lite tid og ressurser som kreves, er det naturlig at alle menn som er på jakt etter et ligg er registrert der og dermed vil utgjore en stor andel.

Jeg ser ikke noe galt i å registrere seg der men det burde fungere som et supplement til datinglivet ditt, ikke en erstatning. Dersom du ikke har så mange venner, ingen å dra ut med eller ikke treffer menn gjennom studier/jobb/sosialt så er det en situasjon du må fokusere på å endre.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er kjent som en arena for hookups. Det gir perfekt mening - det er i stor grad utseendebasert, det er lavinvesteringskontakt og for mange et tidsfordriv.

Selvsagt finnes det de som har funnet en partner på Tinder - det vil alltid eksistere unntak. Men utifra hva slags rykte Tinder har og hvor såre enkelt det er å få kontakt med unge og potensielt villige jenter og hvor lite tid og ressurser som kreves, er det naturlig at alle menn som er på jakt etter et ligg er registrert der og dermed vil utgjore en stor andel.

Jeg ser ikke noe galt i å registrere seg der men det burde fungere som et supplement til datinglivet ditt, ikke en erstatning. Dersom du ikke har så mange venner, ingen å dra ut med eller ikke treffer menn gjennom studier/jobb/sosialt så er det en situasjon du må fokusere på å endre.

Enig i det. Fatter ikke hvor mange som satser alle eggene i kurvene på Tinder eller annen nettdating i stedet for å blir med i foreninger eller satse på organiserte hobbyer e.l. Det finnes utrolig mange andre arenaer for dating også, fortsatt mye bedre å treffe noen i RL enn på nett.

Anonymous poster hash: 01c33...0dc

AnonymBruker
Skrevet

*utblåsning*

Nå er jo dette likt for alle, man spør de man er mest interessert i om å møtes så om han ikke har spurt før om to måneder kan det jo hende han har truffet noen andre i mellomtiden men at du ikke var helt utelukket likevel.

Anonymous poster hash: 01c33...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Men uansett hva det er tenkt som eller kjent som så tror jeg det er mange som ser på det som en måte å treffe folk på.

Jeg er fan av at man kan møte folk og bli kjent uten at det ligger til grunn at man skal vurdere hverandre som livspartnere. Det er et meget forkleinene element for meg.

Da blir det mer naturlig at hvis man møter noen der så er det jo fullt mulig at man kan falle for hverandre. Istedet for at man liksom skal falle først og så prøve irl.

Anonymous poster hash: 215be...ad9

• Liker 1
Skrevet

Men uansett hva det er tenkt som eller kjent som så tror jeg det er mange som ser på det som en måte å treffe folk på.

Jeg er fan av at man kan møte folk og bli kjent uten at det ligger til grunn at man skal vurdere hverandre som livspartnere. Det er et meget forkleinene element for meg.

Da blir det mer naturlig at hvis man møter noen der så er det jo fullt mulig at man kan falle for hverandre. Istedet for at man liksom skal falle først og så prøve irl.

Anonymous poster hash: 215be...ad9

Selvsagt kan man treffe folk hvor som helst. Men det handler om å maksimere sine sjanser for å treffe en person som potensielt er rett for en.

Det er ingen som har sagt at man skal vurdere hverandre som livspartnere ved forste mote. Det er jo like avslappet, om ikke mer, å treffe noen på byen, gjennom felles venner eller hobbyer.

TS sier selv at hun har få venner og sjelden treffer menn, så det er der problemet ligger. Som sagt, å ha en profil på tinder bare for å gjore seg tilgjengelig er en grei ting, men som hovedfokus for å treffe noen er det en dårlig ide.

AnonymBruker
Skrevet

er ikke alle på tinder som er sånn ^^ jeg begynte å snakke med en mann der i starten av juni, å vi fant ut at vi måtte møtes fordi vi snakket så godt sammen. nå nylig ble vi et par å jeg kunne ikke hatt det bedre om dagen <3

Anonymous poster hash: 1938d...a96
Gjest Silverstream
Skrevet

Men det aller beste er å møte noen helt naturlig, uten å ha vært innom internett.

AnonymBruker
Skrevet

Men det aller beste er å møte noen helt naturlig, uten å ha vært innom internett.

Hvorfor er det best?

Anonymous poster hash: d8ebe...e77

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...