Gå til innhold

Vennesex blant gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn tenner på tanken og synet at to kvinner som har sex, mens kvinner ikke tenner på tanken og synet av to menn som har sex.

Anonymous poster hash: 0f9fc...ef4

Å jo, det gjør vi!

Anonymous poster hash: fad82...43f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn og kvinner har både feminine og maskuline egenskaper. Så er det slik at det ene er mer fremtredende enn det andre. Altså at menn er størst andel maskulin og noen har høyere innslag av femininitet egenskaper enn hos andre menn. Likevel er man 100 % mann.

Klarer ikke å fatte at noen er så uintelligent at man faktisk tror at man er mindre mann ut fra seksuell legning eller preferanser. Det kommer frem hver gang i tråder her inne hvor man snakker om biseksualitet eller analsex hos menn. Er det virkelig så mange apekatter her inne ?

Men som du skriver innledningsvis så, så finnes det maskuline og feminine egenskaper.

Hva som er maskulint og hva som er feminint kommer an på øyet som ser, og det finnes ingen objektiv, vedtatt sannhet på hva som er hva.

Og jeg tror jeg har med meg store deler av verdens befolkning i synet på at det er ikke spesielt maskulint å bøye seg fremover, å bli penetrert i anus.

Men det betyr allikevel ikke at det er noe galt eller feil om man er feminin.

Men om en kvinne vil ha en veldig maskulin mann, vil det kanskje være turn-off med en mann som liker å bli penetrert?

Anonymous poster hash: f9e97...125

Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 01 Aug 2014 - 10:00, said:

Men som du skriver innledningsvis så, så finnes det maskuline og feminine egenskaper.

Hva som er maskulint og hva som er feminint kommer an på øyet som ser, og det finnes ingen objektiv, vedtatt sannhet på hva som er hva.

Og jeg tror jeg har med meg store deler av verdens befolkning i synet på at det er ikke spesielt maskulint å bøye seg fremover, å bli penetrert i anus.

Men det betyr allikevel ikke at det er noe galt eller feil om man er feminin.

Men om en kvinne vil ha en veldig maskulin mann, vil det kanskje være turn-off med en mann som liker å bli penetrert?

Det er faktisk ikke objektivt hva som er maskuline og feminine egenskaper. Riktig at man ikke har en forskrift som beskriver dette men alle vet hva som er maskuline og feminine egenskaper. Om det å få en penis i rumpen for menn er maskulint ? Kanskje ikke, men i beste / verste fall så er det nøytralt, selv om handlingen (penetrering) er noe som er forbundet at man gjør med kvinner. Spørsmålet blir om man er mindre maskulin av å gjøre for eksempel ting som er forbundet med kvinner? Blir kvinner mindre kvinnelig dersom de blir slikket av en annen kvinne. Tradisjonelt sett så er det vel menn som skal gjøre ? Har aldri hørt at en kvinne kalles maskulin fordi hun får oralsex fra en annen kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke objektivt hva som er maskuline og feminine egenskaper. Riktig at man ikke har en forskrift som beskriver dette men alle vet hva som er maskuline og feminine egenskaper. Om det å få en penis i rumpen for menn er maskulint ? Kanskje ikke, men i beste / verste fall så er det nøytralt, selv om handlingen (penetrering) er noe som er forbundet at man gjør med kvinner. Spørsmålet blir om man er mindre maskulin av å gjøre for eksempel ting som er forbundet med kvinner? Blir kvinner mindre kvinnelig dersom de blir slikket av en annen kvinne. Tradisjonelt sett så er det vel menn som skal gjøre ? Har aldri hørt at en kvinne kalles maskulin fordi hun får oralsex fra en annen kvinne.

Jeg får ikke helt tak på hva du mener om objektivitet i dette temaet innledningsvis.

Slik vi ser det her i diskusjonen, så er det åpenbart at vi alle har noen meninger om hva som er maskulint. Men det er ingen felles enighet om dette.

Jeg tror alle mennesker i verden har en oppfatning av dette. Men drt betyr allikevel ikke at det er like mange meninger, som det er mennesker på jorda. Og jeg tror det i de fleste kulturer i verden sees på som lite maskulint å bli penetrert av en mann. Du må gjerne mene at dette er dumt, og at det ikke burde være slik.

Og jeg tror ikke eksempelet ditt med at en kvinne som slikker en annen kvinne nødvendigvis må sees på som maskulin om hun gjør dette. Det ser vi jo kanskje ved at dette er mer akseptert, enn at en mann penetrerer en annen mann?

Og kanskje en kan snu på det også, og si at en en mann som slikker en kvinne gjør noe feminint?

Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 01 Aug 2014 - 12:29, said:

Jeg får ikke helt tak på hva du mener om objektivitet i dette temaet innledningsvis.

Slik vi ser det her i diskusjonen, så er det åpenbart at vi alle har noen meninger om hva som er maskulint. Men det er ingen felles enighet om dette.

Jeg tror alle mennesker i verden har en oppfatning av dette. Men drt betyr allikevel ikke at det er like mange meninger, som det er mennesker på jorda. Og jeg tror det i de fleste kulturer i verden sees på som lite maskulint å bli penetrert av en mann. Du må gjerne mene at dette er dumt, og at det ikke burde være slik.

Og jeg tror ikke eksempelet ditt med at en kvinne som slikker en annen kvinne nødvendigvis må sees på som maskulin om hun gjør dette. Det ser vi jo kanskje ved at dette er mer akseptert, enn at en mann penetrerer en annen mann?

Og kanskje en kan snu på det også, og si at en en mann som slikker en kvinne gjør noe feminint?

Ser faktisk her at jeg brukte ordet objektivt når jeg skulle skrive subjektivt, av en eller annen grunn. Jeg mener selvsagt at feminine og maskuline egenskaper er egenskaper som er mer eller mindre fastsatt og kan lett identifiseres - det er noe alle er kjent med og vet hva er ut fra samfunnet vi lever i. Vi kan godt være enig eller uenig i hva som er feminin og maskuline egenskaper men vi alle forstår at skjegg blir betraktet som maskulint mens kvinnens bryst og former blir sett på som feminint.

Mitt eksempel med oralsex mellom kvinner var for å dra en parallell. Det er veldig interessant det du skriver. I vårt moderne samfunn beveger mange kvinner og menn seg mot hverandre når det gjelder utseende og egenskaper. Det sterke maskuline blir mer og mer utydelig. Et eksempel på dette kan være metroseksuelle som tar i bruk det som tradisjonelt sett blir sett på som klare feminine egenskaper.

Skrevet (endret)

Det er bare ekkelt, på samme måte som det er ekkelt å bæsje på hverandre selv om noen har et slikt tenningsmønster.

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...