AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Hvorfor er det ingen som reagerer når ikke-lesbiske jentevenner har sex, men straks guttevenner suger hverandre så sier alle æsj? Anonymous poster hash: 37934...754 1
LiseOslo Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg reagerer ikke, tvert i mot En firkant med to jenter og to gutter blir mye mer spennende hvis alle koser med alle 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Hvorfor er det ingen som reagerer når ikke-lesbiske jentevenner har sex, men straks guttevenner suger hverandre så sier alle æsj? Anonymous poster hash: 37934...754 Hypp på å suge kompisen din? Anonymous poster hash: f9e97...125 6
Gjest Heartbeat Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Hvorfor er det ingen som reagerer når ikke-lesbiske jentevenner har sex, men straks guttevenner suger hverandre så sier alle æsj? Anonymous poster hash: 37934...754 Det er ikke æsj 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Fordi en mann som gjør det en kvinne gjør med en annen mann er ikke lenger 100% mann. Anonymous poster hash: 96348...a86 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Hvem sier det? Har du fått negative reaksjoner på å ha hatt sex med en gutt mens samme person har sagt positive ting og jentevenner som har hatt sex? Anonymous poster hash: 9c6cc...0c6 3
LiseOslo Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Fordi en mann som gjør det en kvinne gjør med en annen mann er ikke lenger 100% mann. Anonymous poster hash: 96348...a86 Hvorfor ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Hvorfor ikke? Fordi en mann som oppfører seg som en kvinne har tatt noen skritt i retning vekk fra å være mann? Anonymous poster hash: f9e97...125 3
LiseOslo Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Fordi en mann som oppfører seg som en kvinne har tatt noen skritt i retning vekk fra å være mann? Anonymous poster hash: f9e97...125 Han oppfører seg vel ikke som en kvinne bare fordi han har sex med en annen mann? Homofile er vel fortsatt være menn? Hva med meg som også har sex med andre jenter. Gjør det meg til mindre kvinne? 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Han oppfører seg vel ikke som en kvinne bare fordi han har sex med en annen mann? Homofile er vel fortsatt være menn? Hva med meg som også har sex med andre jenter. Gjør det meg til mindre kvinne? Nei. Ikke i utgangspunktet, slik jeg har sett jentesex foregå. Men jeg vil tro det blir annerledes om du tar på deg en strap-on, river av dama klærne, og niknuller så fort og hardt du klarer i misjonæren, helt til du ikke gidder mer. Legger deg over på sida, slipper en kjempepromp. Og sovner. Da har du gått noen skritt i retning av å være mann. Anonymous poster hash: f9e97...125 2
LiseOslo Skrevet 31. juli 2014 #11 Skrevet 31. juli 2014 Nei. Ikke i utgangspunktet, slik jeg har sett jentesex foregå. Men jeg vil tro det blir annerledes om du tar på deg en strap-on, river av dama klærne, og niknuller så fort og hardt du klarer i misjonæren, helt til du ikke gidder mer. Legger deg over på sida, slipper en kjempepromp. Og sovner. Da har du gått noen skritt i retning av å være mann. Anonymous poster hash: f9e97...125 Du har et ganske gammeldags og konservativt syn på sex, og ikke minst hva det vil si å være mann og kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #12 Skrevet 31. juli 2014 Du har et ganske gammeldags og konservativt syn på sex, og ikke minst hva det vil si å være mann og kvinne. Det har du faktisk helt rett i! Anonymous poster hash: f9e97...125
Gjest Coolaid Skrevet 31. juli 2014 #13 Skrevet 31. juli 2014 AnonymBruker, on 31 Jul 2014 - 11:59, said: Hvorfor er det ingen som reagerer når ikke-lesbiske jentevenner har sex, men straks guttevenner suger hverandre så sier alle æsj? Anonymous poster hash: 37934...754 Kanskje fordi det er mer almen akseptert når jenter koser ? Selv syns jeg det er flott at både gutter og jenter tør å utforske lyster og fantasier. Tror jenter har det enklere på noen områder når det kommer til seksualitet. Som for eksempel jentekos og bruken av leketøy og analsex.
fruBeist Skrevet 31. juli 2014 #14 Skrevet 31. juli 2014 Fordi en mann som oppfører seg som en kvinne har tatt noen skritt i retning vekk fra å være mann?Anonymous poster hash: f9e97...125 Du mener at menn som har sex med menn, er kvinner. Da sier du jo egentlig at homser i bunn og grunn er lesbiske kvinner! Ellet, er det bare den passive parten som "er kvinne"? Da blir jo to menn som kopulerer faktisk et heterofilt par. Og da er det jo helt greit! 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #15 Skrevet 31. juli 2014 river av dama klærne, og niknuller så fort og hardt du klarer i misjonæren, helt til du ikke gidder mer. Legger deg over på sida, slipper en kjempepromp. Og sovner. Da har du gått noen skritt i retning av å være mann.Anonymous poster hash: f9e97...125 Du hater virkelig menn. Anonymous poster hash: 21cbd...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #16 Skrevet 31. juli 2014 Hvorfor er det ingen som reagerer når ikke-lesbiske jentevenner har sex, men straks guttevenner suger hverandre så sier alle æsj? Anonymous poster hash: 37934...754 Man trenger ikke være lesbisk for å være seksuelt tiltrukket av jenter. Du bør skille mellom det å være bifil og det å være biseksuell. Saken er den at biologisk sett er menn "programert" til å være tiltrukket av det feminine. Mens jenter kan i mange tilfeller være tiltrukket av både det maskuline OG feminine. Statistisk sett er det derfor langt mer sjeldent at gutter tiltrekkes seksuelt av andre gutter, mens det er langt mer vanlig mellom jenter. Når det gjelder homofili og det å være bifil er det derimot ganske likt - men da snakker vi om kjærlighet og forelskelse i tillegg. Problemet for bifile gutter er mest sannsynlig at det ikke er like lett å være åpen om det og at noen da vil reagere med flauhet om det kommer ut. Mange menn aksepterer og liker tanken på at jenta deres er med en annen kvinne. Mens antallet kvinner som mener det samme om at mannen deres har sex med en annen mann og får noe utav det er langt mindre. Anonymous poster hash: 78439...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #17 Skrevet 31. juli 2014 Du mener at menn som har sex med menn, er kvinner. Da sier du jo egentlig at homser i bunn og grunn er lesbiske kvinner! Ellet, er det bare den passive parten som "er kvinne"? Da blir jo to menn som kopulerer faktisk et heterofilt par. Og da er det jo helt greit! Her tror jeg hjernen din løper løpsk i forsøket på å forstå Anonymous poster hash: f9e97...125 2
Cathrine88 Skrevet 31. juli 2014 #18 Skrevet 31. juli 2014 Fordi en mann som gjør det en kvinne gjør med en annen mann er ikke lenger 100% mann.Anonymous poster hash: 96348...a86 Dette er både fordomsfullt og kunnskapsløst, men la oss for diskusjonens skyld si at det stemmer. Er femininitet så negativt at menn som "ikke lenger er 100% mann" bør bli sett ned på? Er kvinner på et så lavt nivå at menn som har latt seg falle ned dit fortjener mindre respekt? 9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #19 Skrevet 31. juli 2014 Dette er både fordomsfullt og kunnskapsløst, men la oss for diskusjonens skyld si at det stemmer. Er femininitet så negativt at menn som "ikke lenger er 100% mann" bør bli sett ned på? Er kvinner på et så lavt nivå at menn som har latt seg falle ned dit fortjener mindre respekt? Har du ingen preferanser selv for hva som er feminint og hva som er maskulint? Eksisterer ikke disse to begrepene i din verden? Anonymous poster hash: f9e97...125 1
Cathrine88 Skrevet 31. juli 2014 #20 Skrevet 31. juli 2014 Har du ingen preferanser selv for hva som er feminint og hva som er maskulint? Eksisterer ikke disse to begrepene i din verden? Anonymous poster hash: f9e97...125 Har preferansene mine noe å si? Hvis jeg skulle foretrekke stereotypisk maskuline menn - gir det meg rett til å se ned på menn som ikke er det? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå