Gå til innhold

Vennesex blant gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har preferansene mine noe å si?

Hvis jeg skulle foretrekke stereotypisk maskuline menn - gir det meg rett til å se ned på menn som ikke er det?

Ja, det har noe å si.

Og jeg vet ikke om jeg er særlig intressert i å diskutere på de premissene du legger opp til her.

Du konstruerer en stråmann der stråmannen mener at femininitet er noe negativt, og maskulinitet er noe positivt. Og den stråmannen er ikke meg.

Anonymous poster hash: f9e97...125

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har noe å si.

Og jeg vet ikke om jeg er særlig intressert i å diskutere på de premissene du legger opp til her.

Du konstruerer en stråmann der stråmannen mener at femininitet er noe negativt, og maskulinitet er noe positivt. Og den stråmannen er ikke meg.

TS spør hvorfor "alle sier æsj" når gutter har sex med gutter og du svarer at det er fordi menn som "gjør det en kvinne gjør med en annen mann" ikke lengre er menn.

Du kan jo forklare meg på hvilken måte "æsj, de oppfører seg som kvinner!" betyr at femininitet er positivt.

• Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet

Kan vi holde oss til tema her ? Ts spør om forskjellen på jente og gutte sex med samme kjønn og fordommer mot gutter som har sex med gutter. Det har vel lite å si om det er maskulint eller ikke. Diskusjonen handler om fordommer mot gutter som har sex med gutter og gjerne tidlig i livet når man utforsker seksualitet. Er det fordommer mot dette. ?

Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om slikt. Kjør på sier jeg bare! Vi lever jo bare ut dette livet (så vidt vi vet), så hvorfor henge seg opp i hvem folk eksperimeterer seksuelt med?

Skrevet

Kan vi holde oss til tema her ? Ts spør om forskjellen på jente og gutte sex med samme kjønn og fordommer mot gutter som har sex med gutter. Det har vel lite å si om det er maskulint eller ikke. Diskusjonen handler om fordommer mot gutter som har sex med gutter og gjerne tidlig i livet når man utforsker seksualitet. Er det fordommer mot dette. ?

Vi holder oss til tema. At gutter som har sex med gutter ikke er ordentlige menn er en fordom mot gutter som har sex med gutter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn tenner på tanken og synet at to kvinner som har sex, mens kvinner ikke tenner på tanken og synet av to menn som har sex.

Anonymous poster hash: 0f9fc...ef4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Says who!!? Jeg tenner på homsesex, tenner overhode ikke på jentesex (er jente). Så vidt jeg har sett på sexsidene her inne er jeg ikke alene.

Anonymous poster hash: c9094...aee
  • Liker 1
Skrevet

I tillegg har vi den merkelige, men svært utbredte oppfatningen om at sex mellom kvinner er søtt, pyntelig og like uskyldig som å ta en kopp kaffe - noe man trygt kan 'eksperimentere' med før man går tilbake til sin egentlige forkjærlighet for peniser.

Når to menn har sex er det derimot skittent og altoppslukende, og de kan aldri bli fornøyd med noe annet etter å ha utviklet en, igjen, forkjærlighet for peniser.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Says who!!? Jeg tenner på homsesex, tenner overhode ikke på jentesex (er jente). Så vidt jeg har sett på sexsidene her inne er jeg ikke alene.

Anonymous poster hash: c9094...aee

Jeg hr ikke sagt noe om akkurat deg, men har generalisert. De aller fleste menn tenner på jentesex, de aller fleste kvinner tenner ikke på guttesex.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
Cathrine88, on 31 Jul 2014 - 15:46, said:

Vi holder oss til tema. At gutter som har sex med gutter ikke er ordentlige menn er en fordom mot gutter som har sex med gutter.

Det vet vi da alle. De som sier noe annet er homofobe kverulanter. De har en tendens å avspore alle diskusjoner som handler om mannlig seksualitet til at menn er mindre menn fordi de enten har sex med samme kjønn eller penetrerer rumpen sin med et leketøy eller en finger. Syns vi skal slutte å vie dem oppmerksomhet.

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det like kvalmt begge deler, er 100 % hetro. Kunne aldri tatt i en annen kvinne og kunne aldri ha hatt en mann som har sex med andre menn. Men folk må jo gjøre som de vil bare de ikke blander meg inn i det.

Anonymous poster hash: df612...5b7

Gjest Sala21
Skrevet

Jeg hr ikke sagt noe om akkurat deg, men har generalisert. De aller fleste menn tenner på jentesex, de aller fleste kvinner tenner ikke på guttesex.

Men hva har det å si for deg og meg? Om de fleste tenner på det eller ikke? Poenget er at folk bør få gjøre som de vil :)

AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-69480300-1406823498_thumb.j

Skrevet

Her tror jeg hjernen din løper løpsk i forsøket på å forstå ;)Anonymous poster hash: f9e97...125

Etter min mening er det hjerner som har fått det for seg at homofile menn er kvinner, som har løpt løpsk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva har det å si for deg og meg? Om de fleste tenner på det eller ikke? Poenget er at folk bør få gjøre som de vil :)

Det har ikke noe å si annet enn at det er en forklaring på hvorfor jentesex (mellom heterofile kvinner) er så akseptert og guttesex (mellom heterofile) ikke er det.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn tenner på tanken og synet at to kvinner som har sex, mens kvinner ikke tenner på tanken og synet av to menn som har sex. Anonymous poster hash: 0f9fc...ef4

Må de se på da?

Anonymous poster hash: 2a74b...0e8

Skrevet

Fordi menn tenner på tanken og synet at to kvinner som har sex, mens kvinner ikke tenner på tanken og synet av to menn som har sex.

Eh, jo! Jeg tenner på synet av to gutter som koser med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

TS spør hvorfor "alle sier æsj" når gutter har sex med gutter og du svarer at det er fordi menn som "gjør det en kvinne gjør med en annen mann" ikke lengre er menn.

Du kan jo forklare meg på hvilken måte "æsj, de oppfører seg som kvinner!" betyr at femininitet er positivt.

Dette er ikke riktig. Slutt å lag stråmenn!

Dette var hva jeg skrev: "Fordi en mann som oppfører seg som en kvinne har tatt noen skritt i retning vekk fra å være mann?"

Og legg merke til tegnsettingen min.

Forhold deg til det jeg faktisk skriver. Og ikke det DU TROR jeg skriver.

Jeg syns femininitet hos kvinner er positivt.

Og jeg syns maskulinitet hos menn er positivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi en mann som oppfører seg som en kvinne har tatt noen skritt i retning vekk fra å være mann?

Som det heter på nynorsk "pitcher or receiver" :herremann: Maskulin eller feminin. :laugh:

Anonymous poster hash: 0760b...d02

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Alle menn og kvinner har både feminine og maskuline egenskaper. Så er det slik at det ene er mer fremtredende enn det andre. Altså at menn er størst andel maskulin og noen har høyere innslag av femininitet egenskaper enn hos andre menn. Likevel er man 100 % mann.

Klarer ikke å fatte at noen er så uintelligent at man faktisk tror at man er mindre mann ut fra seksuell legning eller preferanser. Det kommer frem hver gang i tråder her inne hvor man snakker om biseksualitet eller analsex hos menn. Er det virkelig så mange apekatter her inne ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...