CarpeDiem Skrevet 21. september 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 21. september 2004 Vesla har sagt MAMMA!!! I går sa hun det høyt og tydelig TO ganger! Flinke lille jenten min! Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. september 2004 #342 Del Skrevet 21. september 2004 Vesla har sagt MAMMA!!! I går sa hun det høyt og tydelig TO ganger! Flinke lille jenten min! Carpe Diem Så artig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 22. september 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 22. september 2004 MEGATABBE! Jeg begynte med misteltein igjen i går, etter en tids opphold. Turde ikke ta det mens jeg fikk intravenøs medisin. Men det ser ut som om jeg begynte litt for tøft. Jeg har fått et kjempeutslett på magen. Stort og rødt og hovent og varmt. Håper de ikke hisser seg opp over det i morgen, når jeg skal inn og få antistoffer, eller fredag, når jeg skal få cellegift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. september 2004 #344 Del Skrevet 23. september 2004 Uff da...Håper det ordner seg, CD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*stella* Skrevet 23. september 2004 #345 Del Skrevet 23. september 2004 Heisann! Så kjekt å høre at du er kommet hjem igjen og at du har det bra. Godt å kunne kose med ungene igjen, og nå kan du jo "prate" litt med Vesla også... Jeg leste tidligere at dere hadde begynt med pottetrening for Junior. Det gjorde vi også nå i sommer, men gutten vår var ikke særlig interessert. Vi har vært litt flinkere nå i det siste, og så lenge vi minner ham på det innimellom, går det som regel bra. Da han kom hjem fra barnehagen her forleden, tok jeg av ham bleien og sa at han måtte gå ut på badet og tisse litt. Han tok frem potten, satt seg fint ned og kikket litt nedi for å se om det kom noe. Så ser han på meg med et oppgitt uttrykk i ansiktet: "Mamma, den virker ikke!" Ha en riktig fin dag, og hils mann og barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 23. september 2004 Forfatter #346 Del Skrevet 23. september 2004 Hi hi hi. Den var bra, *Stella*! Tror ikke Junior sin virker helt heller... Han har i alle fall helt mistet interessen, selv om det vanker sjokolade når han får noe til. Nå sier han at han skal slutte med bleie når han blir tre år. Og han er en ganske bestemt ung herremann, sa vi får bare smøre oss med tålmodighet. år vi nå spør om han skal tisse på potten, så svarer han bare at han ikke er tre år enda... Forresten, *Stella*, tusen takk for bidraget! Vi gleder oss stort!!! Jeg har vært på sykehuset igjen i dag. I dag var det antistoffene som skulle inn. Det gikk fint. Jeg ble ikke undersøkt av lege, så det var ingen som kommenterte utslettet mitt på magen. Jeg er jo egentlig innlagt fortsatt... Har ikke blitt skrevet ut etter at jeg ble lagt inn forrige uke. Jeg har vært veldig sliten og gåen i dag, og måtte ligge litt på lading i ettermiddag. Liker det ikke!!! Håper det er et resultat av reaksjonen jeg fikk av den overdosen jeg tok med misteltein, og ikke noe annet. Jeg syntes det var så utrolig godt å være i fin form! Jeg MÅ være i fin form når vi skal til New York!! Det skal bli så kjekt!!!! Mannen og jeg på kjærlighetsferie!!!! (og shoppe-tur) OG KONSERT!!! Det skal bli helt fantastisk! Vi har til og med tenkt å ta en tur med helikopter!!! Jo-ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. september 2004 #347 Del Skrevet 23. september 2004 Og sende kort til Lilsis!!!! Jeg vil være med i kofferten. Lover å ikke bråke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 23. september 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 23. september 2004 Dersom du skal være med i kofferten, så må du og kofferten til sammen veie ikke mer enn 32 kilo... Kan bli litt vanskelig å få til på tre uker, eller?? New York er en UTROLIG tøff by! - og der har vi ikke vært sammen siden vi forlovet oss for snart seks år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. september 2004 #349 Del Skrevet 23. september 2004 Kanskej litt vanskelig det da... Men jeg kan jo prøve... Neida, jeg får ta meg en tur med det som da er mannen min neste sommer jeg... Moro det også!! Også har jeg fått beskjed om at jeg må ta turen til Boston også. Moro det!! *drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. september 2004 #350 Del Skrevet 24. september 2004 Heisann CD! Så godt at du har noe å se frem til. Krysser fingrene for at du er kjempeform nå NY står for tur! tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. september 2004 #351 Del Skrevet 24. september 2004 Så fint at du blir i bedre form. Håper du virkelig koser deg på New York-turen! :-) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2004 #352 Del Skrevet 25. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 25. september 2004 #353 Del Skrevet 25. september 2004 Kjære CD Slenger meg på "søsters" og roper høyt og rungende GRATULERER MED DAGEN DIN!!!!! Gleder meg til kake på mandag! Klem fra oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 26. september 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har bursdag!!! Og jeg har fått masse fine pakker av familien min. Blomster, jakke, genser, lue og to fine plater som jeg gleder meg masse til å høre på. Det er MORO å ha bursdag. Og i ettermiddag skal vi hjem til foreldrene mine og ha besøk der. Mamma lager suppe og så er det kake etterpå. Deilig å slippe å lage til her hjemme. Men i morgen lager jeg til lunsj til venninnene mine. Det skal bli kjekt det også. Jeg fikk ny dose med cellegift på fredag. De hadde ombestemt seg igjen, og ga meg full dose, som skal vare i tre uker. Egentlig hadde de jo tenkt at jeg skulle få reduserte doser hver uke, slik at jeg ikke skulle komme like lavt i blodverdier som forrige gang. I stedet for fikk jeg en sprøyte i går som skal stimulere benmargen til å lage flere hvite blodlegemer. Bedre løsning det, synes jeg. Det hadde vært kjedelig å være giftig to dager hver uke, og når jeg får cellegift om fredagen, ville det betydd at jeg var giftig hver helg. Kjipe greier. Nå slipper jeg det, heldigvis! På fredag fikk jeg forresten historiens første god-melding fra sykehuset!!! Overlegen var inne på rommet mitt og snakket om at jeg skulle få cellegift hver tredje uke, og da fortalte jeg henne at jeg har følt meg så mye bedre de siste to ukene, med mindre smerter, mer appetitt, mer energi og slikt, og hun sa aqt det var et "mycket godt tecken!". Da er det høyst sannsynlig noe som virker i behandlingen. Kjempefint! Jeg ble så glad da hun sa det. Jeg har jo tenkt samme tanken selv, men det er noe annet når en overlege sier slikt! Så nåå håper vi at utviklingen fortsetter fremover, og at kreften skrumper inn til ingenting. Jeg har forresten fått beskjed om at jeg skal ha neste cellegiftkur om fire uker, slik at jeg får den når jeg kommer hjem fra New York! Forutsatt at almenntilstanden er bra og alt det der... Jeg gleder meg sånn!!!!!!! :hoppe: Jeg skal til New York! Og jeg har fantastiske venner og familie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. september 2004 #355 Del Skrevet 26. september 2004 Gratulerer med dagen! og kos deg i new york Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 26. september 2004 #356 Del Skrevet 26. september 2004 Gratulerer så mye med dagen, CD! Håper du får en fin feiring hjemme hos foreldrene dine, og på venninnelunch i morgen. Kos deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. september 2004 #357 Del Skrevet 26. september 2004 Gratulerer med dagen! Kos deg masse! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. september 2004 #358 Del Skrevet 26. september 2004 Håper du får en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 26. september 2004 #359 Del Skrevet 26. september 2004 GRATULERER MED DAGEN! ER SÅ GLAD FOR AT OVERLEGEN MENER TING GÅR RETTE VEIEN! KAN DESSVERRE IKKE KOMME I MORGEN, MÅ JOBBE... KOS DERE!!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2004 #360 Del Skrevet 26. september 2004 Kjempegodt med kake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå