Gå til innhold

Noen som så Rike jenter leker best i kveld?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg tenkte jeg skulle se det i kveld, men så kom det noe i vegen. Jeg hørte i introen for programmet at en av jentene sa hun kunne tenke seg å adoptere et barn fra Kina pluss noen andre land og NORGE?? Hva var begrunnelsen for at hun vill adoptere ett barn fra akkurat Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurere også på dette, så det i beskrivelsen av programmet i programguiden, men fikk ikke med meg at hun sa det.

Hun tror sikkert vi er et u-land :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bare ramset opp masse land, hun mente det ville bli vanskelig å bestemme seg hvor hvilket land hun ville adoptere fra.. Andre land som blir nevnt er usa og england, og regner ikke med at hun tror de landene er uland (selv om usa kan virke sånn innimellom..).

Hun ga i alle fall ikke noen begrunnelse utover dette, tror nok det bare var de landene hun tilfeldigvis kom på (eller kunne navnet på :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Det er snåle folk de bertene der! Jeg fikk ikke noe med meg av no' adoptering...

Men tenkt at de brukte fem timer i èn butikk!! Og meste parten snakket de i telefon... jaja...

Men synes faktisk hun Hilfiger jenta virker ganske normal (amerikansk) tenåring... Seff pregat av den hun er, men ganske normal til å ha vokst opp i ett så beskyttet miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snåle folk de bertene der! Jeg fikk ikke noe med meg av no' adoptering...

Men tenkt at de brukte fem timer i èn butikk!! Og meste parten snakket de i telefon... jaja...

Men synes faktisk hun Hilfiger jenta virker ganske normal (amerikansk) tenåring... Seff pregat av den hun er, men ganske normal til å ha vokst opp i ett så beskyttet miljø.

:Nikke:

Har sett det programmet et par ganger, men jeg syns det eneste de gjør er å shoppe og prate i telefonen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodgy Lady

Fikk ikke med meg at de sa noe om adopsjon i det hele tatt...

Enig med dere andre her: Fascinerende at de kunne bruke så lang tid i EN butikk. :roll:

Lurer på om de skjønner hvor fjerne de er når de ser programmet, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...