Gå til innhold

Hvor mye er det naturlig at jeg betaler kjæresten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ALDRI gitt typen min penger! Ut og få jobb! 10.000,- i måneden er ufattelig mye penger uten å gjøre en dritt. Synes dama di er en utakknemmlig drittkjerrring

Anonymous poster hash: e674e...759

Nei, ingen damer liker å skjemme bort kjæresten sin. Selv ikke om de har anledning. Men du hadde nok glatt tatt i mot på lik linje som dama til ts.

Damer vil aldri gi noe som helst, de skal bare ha.

Når damer beskriver en romsmtisk mann, så er det alltid: KJØPE blomster, KJØPE gaver, KJØPE sjokolade, SPANDERE middag, TA MEG MED på reiser osv osv.

Hva gjør en romantisk dame?

Anonymous poster hash: 06d5e...572

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Hmm. har han råd og lyst til å gi henne ti tusen, så hvorfor ikke?

Ofte kjæresten min gir meg ting og spanderer for rundt ti tusen i mnd, ofte mer, ofte mindre. Har man lyst og penger, så hvorfor ikke?

Trenger da ikke bety at kjæresten er golddigger.

Er hun thai? Vet om flere thaidamer som får penger av mannen sin

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. har han råd og lyst til å gi henne ti tusen, så hvorfor ikke?

Ofte kjæresten min gir meg ting og spanderer for rundt ti tusen i mnd, ofte mer, ofte mindre. Har man lyst og penger, så hvorfor ikke?

Trenger da ikke bety at kjæresten er golddigger.

Er hun thai? Vet om flere thaidamer som får penger av mannen sin

Nei hun er norsk, og er ikke mye yngre enn meg heller, hvis du lurte....

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel med prioriteringer og gjøre. Jeg holder familien med mat og klær for ca 8000-10000 i mnd og vi er fem!!

Vi lever godt og sparer i tillegg en del.

Det er ett helt annet liv enn vi vanlige er vant til. I min omgangskrets har de fleste jobbet ved siden av skole/studiet fra de var 14-15, i dag er de fleste i gode jobber. Vi har råd til det vi vil, men jeg tviler på om noen av konene bruker 10000 på eget forbruk i mnd.

En annen ting er at det gjerne er lettere å bruke penger hvis en har fri hele dagen og bare seg selv å tenke på. Hvis en i tillegg skal måle seg opp med andre med samme livsstil kan en vell komme til kort.

Jeg lurer på hva som gir henne mening i hverdagen? Føler hun seg nyttig?

Anonymous poster hash: f5bf3...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ingen gold digger? Da hadde hun ikke spurt om mer penger.

Jeg fatter ikke at noen synes at dette er greit. Hvordan kan dette være sjarmerende? Jeg hadde aldri betalt kjæresten min. Jeg ville heller aldri ha blitt betalt heller. Jeg hadde følt meg som en prostituert, eller en gold digger.

Helt greit at partner stiller opp når en ikke har karrieren på plass, men jeg synes ikke det vil si at man skal betale 10 000 kr (eller mer som hun ønsker) for bare lommepenger.

Jeg fatter heller ikke at Blomsterert påstår at dette handler om misunnelse. Jeg synes dette bare er kvalmt.

Anonymous poster hash: fb451...951

Du hadde,og du hadde ikke..

Hva er det ved deg som gjør at du setter deg selv som et godt eksempel? Ditt syn og dine verdier er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jo det ville vært helt hårreisende om hun skulle gått til NAV og bedt om penger i hennes situasjon! Det er da virkelig ikke skattebetalerne som skal betale for forbruket hennes! Det hadde jeg i hvert fall ikke følt meg komfortabel med.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Da velger du jo også at hun kan få det som hun vil og ikke klarer å styre pengene sine. Har du spurt henne hva de 10000 går til. Det er jo tross alt dine penger. Går noe av det til ting hun må ha av diverse sykdom er det greit. Men skjønnhets behandlinger som pedikyr manikyr og kjøpe klær for flere 1000 i mnd er sløseri og ikke noe man mååå bruke penger på. Når hun krever mer enn 10000 kr vitner dette om en dame som ikke klarer å prioritere og som bader i luksus. Greit å ha mye penger men det er ikke din oppgave å forsørge henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Nei hun er norsk, og er ikke mye yngre enn meg heller, hvis du lurte....

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Okey :) Men om du synes hun får for mye så får du bare si at du synes ti tusen er nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Det har vel med prioriteringer og gjøre. Jeg holder familien med mat og klær for ca 8000-10000 i mnd og vi er fem!!

Vi lever godt og sparer i tillegg en del.

Det er ett helt annet liv enn vi vanlige er vant til. I min omgangskrets har de fleste jobbet ved siden av skole/studiet fra de var 14-15, i dag er de fleste i gode jobber. Vi har råd til det vi vil, men jeg tviler på om noen av konene bruker 10000 på eget forbruk i mnd.

En annen ting er at det gjerne er lettere å bruke penger hvis en har fri hele dagen og bare seg selv å tenke på. Hvis en i tillegg skal måle seg opp med andre med samme livsstil kan en vell komme til kort.

Jeg lurer på hva som gir henne mening i hverdagen? Føler hun seg nyttig?

Anonymous poster hash: f5bf3...0e4

Hvorfor skulle hun ikke føle en mening med hverdagen??

Og unyttig?

Hvor kommer sånt fra?

Hva er grunnen til spørsmålene her? At hun ikke jobber?

Da er det nok veldig mange som ikke har en meningsfylt hverdag,og som føler seg unyttige. De som fks er på trygd. Stakkars mennesker liksom. Hjelp for noen holdninger. Tror nok de kan se mening i livet og føle seg nyttige gitt. De hadde sikkert også syns det hadde vært fint med 10 000 ekstra. Tror du ikke?

Slutt å vær så nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår jo at TS lever i en litt annen verden enn de fleste av oss.

Men det som er merkelig, er at det virker som han ikke vet om det selv. Jeg reagerer mest på trådens tittel: Hvor mye er det naturlig at jeg betaler kjæresten min?

I den verden/de miljøene det store flertallet av oss lever i er det overhodet ikke naturlig - eller vanlig - å betale kjærestene sine.

Så TS, jeg tror ikke du vil få noen fornuftige svar eller forslag her. Fordi det er et spørsmål som er totalt fremmed for de aller, aller fleste.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle hun ikke føle en mening med hverdagen??

Og unyttig?

Hvor kommer sånt fra?

Hva er grunnen til spørsmålene her? At hun ikke jobber?

Da er det nok veldig mange som ikke har en meningsfylt hverdag,og som føler seg unyttige. De som fks er på trygd. Stakkars mennesker liksom. Hjelp for noen holdninger. Tror nok de kan se mening i livet og føle seg nyttige gitt. De hadde sikkert også syns det hadde vært fint med 10 000 ekstra. Tror du ikke?

Slutt å vær så nedlatende.

Det var ikke meningen å være nedlatende.

Det var et helt oppriktig spørsmål, jeg tror det er viktig å kjenne seg nyttig i hverdagen, bli sett og få anerkjennelse.

Jeg treffer ulike personer gjennom jobb og de fleste vil føle seg nyttig/viktig for andre.

Å dra inn trygdede blir et lite skeivspark med tanke på hva vi diskuterer. Dette er en oppegående dame som bruker tiden sin til hva? Og som ikke er fornøyd med 10000 til å bruke på hva hun vil.

Jeg tror du leste teksten med et annet tonefall enn jeg skrev den i.

Anonymous poster hash: f5bf3...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få ordne det som de vil, men dette strider så mot oppveksten min og oppdragelsen min. Jeg klarer ikke gi råd, for dette er jo helt merkelig. Jeg klarer ikke å ha så stor respekt for kvinner eller menn som ikke jobber, men lever på andre uten å løfte en finger. Er det sånn man skal opodra sine barn? At de skal leve på andre?

Anonymous poster hash: 83de8...777

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg men hun høres rett og slett bortskjemt ut...

har ikke lest alle svarene, men jeg har fått lære det på den harde måten at får man ikke jobben man vil ha eller ikke har utdannelse til den så tar man det man får frem til man finner noe som frister mer. det er ikke noe "jeg gidder ikke" holdning i min familie heldigvis.

skulle jeg hatt en sånn kjæreste så ville han blitt eks rimelig fort. latskap er det værets jeg veit om!



Anonymous poster hash: 413ee...7f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Wow, jeg tjener 10.000 i mnd og det skal gå til husleie, mat, strøm og alt jeg trenger. Du blir utnyttet TS! Du sier hun er en fantastisk kjæreste...en fantastisk kjæreste ville aldri ha utnyttet deg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Det var ikke meningen å være nedlatende.

Det var et helt oppriktig spørsmål, jeg tror det er viktig å kjenne seg nyttig i hverdagen, bli sett og få anerkjennelse.

Jeg treffer ulike personer gjennom jobb og de fleste vil føle seg nyttig/viktig for andre.

Å dra inn trygdede blir et lite skeivspark med tanke på hva vi diskuterer. Dette er en oppegående dame som bruker tiden sin til hva? Og som ikke er fornøyd med 10000 til å bruke på hva hun vil.

Jeg tror du leste teksten med et annet tonefall enn jeg skrev den i.

Anonymous poster hash: f5bf3...0e4

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Det er jo en god tanke at du gir henne penger i stedet for at hun snylter på staten.

Men hadde det vært meg ville jeg skammet meg over å bare motta penger fra mannen. Enda vi er gift gjør jeg alt for å stå for egne utgifter. Selv om man ikke helt vet hva man vil så er det vanlig å ha en jobb midlertidig til man finner det ut slik at man har noe å leve for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min jobber ikke så hun tjener ingen penger, jeg står for alle utgiftene og gir henne i tillegg ca 10 000 i mnd. slik at hun kan kjøpe det hun vil. Dette er hun ikke fornøyd med og mener at hun ikke kan leve på så lite penger og at alle venninnene hennes får mer. Jeg tjener godt, så jeg har jo egentlig råd til å gi henne mer, men jeg har jo andre ting å bruke pengene på også. Hvor mye er det naturlig at hun bruker på slikt forbruk i mnd.?

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Helt idiotisk, her er det faktisk omvendt. Jeg jobber faen meg ikke engang, mens det er allikevel jeg som står for all betalingen for mat osv. Jævla drittsekk som kjæreste har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sugardaddy. Kvalmende.



Anonymous poster hash: bd16b...af9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min jobber ikke så hun tjener ingen penger, jeg står for alle utgiftene og gir henne i tillegg ca 10 000 i mnd. slik at hun kan kjøpe det hun vil. Dette er hun ikke fornøyd med og mener at hun ikke kan leve på så lite penger og at alle venninnene hennes får mer. Jeg tjener godt, så jeg har jo egentlig råd til å gi henne mer, men jeg har jo andre ting å bruke pengene på også. Hvor mye er det naturlig at hun bruker på slikt forbruk i mnd.?

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

Heisann! For det første syns jeg du høres ut som en omtenksom kjæreste. Syns det kommer veldig mange useriøste kommentarer her, da ingen har peiling på resten av situasjonen deres, eller hvorfor hun har sluttet i jobben eller hvordan det står til med din økonomiske situasjon. Det jeg reagerer på er at hun synes 10 000,- er lite! Hadde jeg hatt 10 000,- kr å bruke til hva jeg ville i måneden hadde jeg følt meg veldig rik! :P Jeg syns du skal si i fra til henne at du ikke syns det er greit at hun forlanger mer når du står for alle utgifter. Og så burde du tenke over om hun faktisk bruker deg litt.

Anonymous poster hash: bc7c7...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Har du en søster? Jeg kan gjerne være hjemmeværende husfar for 10 000 i lommepenger og alt annet betalt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! For det første syns jeg du høres ut som en omtenksom kjæreste. Syns det kommer veldig mange useriøste kommentarer her, da ingen har peiling på resten av situasjonen deres, eller hvorfor hun har sluttet i jobben eller hvordan det står til med din økonomiske situasjon. Det jeg reagerer på er at hun synes 10 000,- er lite! Hadde jeg hatt 10 000,- kr å bruke til hva jeg ville i måneden hadde jeg følt meg veldig rik! :P Jeg syns du skal si i fra til henne at du ikke syns det er greit at hun forlanger mer når du står for alle utgifter. Og så burde du tenke over om hun faktisk bruker deg litt.

Anonymous poster hash: bc7c7...cbe

.

Enig med dette innlegget!! Også lurer jeg på om hun sparer noen av disse pengene til butikkdrømmen sin? Har dere pratet om hvordan dette skal finansieres?

Anonymous poster hash: 8fcd2...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...