Gå til innhold

Semesterregistrering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver å godkjenne utdanningsplan osv, men de spør etter adresse. Jeg har ikke funnet bolig enda, kan jeg bare skrive et postnr og endre det når jeg får meg bolig? Eller må jeg vente?

Takk for svar :)



Anonymous poster hash: 07dac...230
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carousel

Hei!

Prøver å godkjenne utdanningsplan osv, men de spør etter adresse. Jeg har ikke funnet bolig enda, kan jeg bare skrive et postnr og endre det når jeg får meg bolig? Eller må jeg vente?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 07dac...230

Bruk den adressen du har nå, endre så fort du har funnet deg bolig. Semesterkort og kvittering på semesterregistrering sendes til postadressen på studentweb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten fra lærestedet kommer til den adressen, f.eks. semesterkort, så du bør skrive en adresse der du faktisk mottar den. Deretter endrer du den straks du har bolig på plass og flytter dit.



Anonymous poster hash: aab69...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen :)

- TS



Anonymous poster hash: 07dac...230
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme det er snakk om registrering... hvordan er med registrering til Fronter for nye studenter? Må man vente til skolen starter eller er det mulighet for å gjøre det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med det samme det er snakk om registrering... hvordan er med registrering til Fronter for nye studenter? Må man vente til skolen starter eller er det mulighet for å gjøre det selv?

Lurer på det samme, bare at vi skal bruke Itslearning :fnise:

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme det er snakk om registrering... hvordan er med registrering til Fronter for nye studenter? Må man vente til skolen starter eller er det mulighet for å gjøre det selv?

Fronter? Er ikke det noe man brukte for 10år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronter? Er ikke det noe man brukte for 10år siden?

Joa :P Brukte selv fronter på ungdomsskolen... og it´s learning siden, men det står at studentene skal bruke fronter på skolen sin side hvertfall. Er nok forskjell fra skole til skole hva de bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme det er snakk om registrering... hvordan er med registrering til Fronter for nye studenter? Må man vente til skolen starter eller er det mulighet for å gjøre det selv?

Vi ble bare lagt til, ingen egen registrering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme det er snakk om registrering... hvordan er med registrering til Fronter for nye studenter? Må man vente til skolen starter eller er det mulighet for å gjøre det selv?

Det gjøres nok litt forskjellig. På UiO fikk jeg en konvolutt med brukernavn/passord ved oppmøte første dag, på NTNU stod det skjermer plassert rundt på campus med en beskrivelse av hvordan man satte opp brukeren sin.

Du kan nok også sjekke nettsiden til skolen - for eksempel står dette hos UiO:

  • Som ny student ved UiO får du tilsendt en SMS med brukernavnet ditt. Du kan deretter sette deg et passord ved hjelp av SMS. Brukernavnet og passordet gir tilgang til UiOs øvrige IT-tjenester først etter at du har registrert deg i Studentweb og betalt semesteravgiften.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble bare lagt til, ingen egen registrering.

Det gjøres nok litt forskjellig. På UiO fikk jeg en konvolutt med brukernavn/passord ved oppmøte første dag, på NTNU stod det skjermer plassert rundt på campus med en beskrivelse av hvordan man satte opp brukeren sin.

Du kan nok også sjekke nettsiden til skolen - for eksempel står dette hos UiO:

  • Som ny student ved UiO får du tilsendt en SMS med brukernavnet ditt. Du kan deretter sette deg et passord ved hjelp av SMS. Brukernavnet og passordet gir tilgang til UiOs øvrige IT-tjenester først etter at du har registrert deg i Studentweb og betalt semesteravgiften.

Ok. Takk skal dere ha! Har betalt semesteravgift idag, står ingenting på nettsiden deres. Får bare vente tror jeg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...