cinderella_h Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #1641 Del Skrevet 8. mars 2015 Hehe ja jeg får vel drømme om å få Sånn mage igjen etter fødselen ... Og da mener jeg drømme .. 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1642 Del Skrevet 9. mars 2015 God morgen. Det med søvn er ikke lett lenger altså!! Ikke skal man ligge på ryggen. Å ligge på siden er ikke godt i lengden for slt Stivner. I tillegg har man hovne føtter så de skal gjerne ligge litt høyt. Ja dere kan tenke dere posisjonen .... Prøver å stå Opp tidlig for å være mest mulig trøtt sluk at jeg får sove til neste natt igjen Tenke seg til - nå er det snart permisjonstid! Er ikke mange dagene igjen før den starter. Merkelig! Nå har jeg jo vært sykemeldt av og på, men når permisjonen starter ja da er det egentlig i gang! Spennende spennende ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. mars 2015 #1643 Del Skrevet 9. mars 2015 Så lenge du ikke føler ubehag når du ligger på ryggen, så er det ikke noe i Veien for å gjøre det men kjenner godt til dårlig nattesøvn om dagen. Jeg Klarer ikke ligge på ryggen mer enn ti minutter, og sidene er så vondt nå og alt verker så gruer meg jo til å legge meg om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1644 Del Skrevet 9. mars 2015 Ikke direkte ubehagelig men ikke godt å ligge sånn heller - så holder meg på siden 🙈 Endelig er det vår ute!!! Utrolig deilig og sitte litt i solkroken. Pus koser seg også ute sitter her og tenker at om noen uker så står det en vogn her også ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 9. mars 2015 #1645 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg ligger på ryggen. Er umulig å sove i noen annen stilling. Jordmor sier det er helt trygt. Går også an å legge seg på ryggen, men med halve dynen rullet under ryggen slik at du blir liggende sånn halvveis på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 9. mars 2015 #1646 Del Skrevet 9. mars 2015 Så deilig med sol og solkrok og koselig for pus å slippe vinter. Her var det haglstorm i går så den våren må vi vente litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1647 Del Skrevet 9. mars 2015 Ja det er nok et lurt dyne triks det der. Prøver på det jeg også Æsj da dere er i den delen av landet som ikke er riktig så heldig enda. Men det kommer !!! og gled deg - skikkelog deilig. Fikk svar på urinprøven min nå nettopp! Den ble levert fredagen og den var helt fin sa dem. Jeg fikk jo hevelser i ben og hender i helgen - hvilket jeg ikke har hatt tidligere. Så begynte ko å bekymre meg for svangerskapsforgiftning - men da hadde de vel sett proteiner på urinprøven min tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #1648 Del Skrevet 10. mars 2015 Rar drøm! Baby var født og den var så liten. Var så skummelt med Hodet som dingla hele tiden. Og i tillegg var det bare rot i klærne og jeg fant ingenting. Mamma hadde rotet i klesskapet og byttet om på skuffend. Og baby gråt hele tiden. Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. mars 2015 #1649 Del Skrevet 10. mars 2015 De sjekket vel for proteiner på stixen før det ble sendt til dyrkning. På dyrkning ser de kun på bakterier:) Jeg har også hatt noen slike rare babydrømmer for tiden:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #1650 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja jeg får virkelig stole på at de sjekker alt når de først setter igang. Men er proteiner det samme som hvite blodlegemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. mars 2015 #1651 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja jeg får virkelig stole på at de sjekker alt når de først setter igang. Men er proteiner det samme som hvite blodlegemer? Nei, hvite blodlegemer er leukocytter:) koden på helsekortet for det er Leu. På proteiner pleier de å bare skrive P eller Pro:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #1652 Del Skrevet 10. mars 2015 Aha ... Vel hun sa at de hadde sjekka så får stole på det Hjelp så trøtt jeg er i dag da!!! I dag tror jeg faktisk det gikk opp for meg at jeg skal ha baby. En virkelig baby lissom 🙈 en sånn liten baby. Et lite menneske. Bitteliten. 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. mars 2015 #1653 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja, er utrolig rart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1654 Del Skrevet 11. mars 2015 Altså - pannekaker med tomatsuppe til middag ga krig i magen! Vesla snudde Seg jo opp og ned og frem og tilbake! Faktisk sånn at det var ubehagelig. Det begynner vel å bli trangt der inne så når armer og ben går så kjenner jeg det nok mye bedre enn før !! Det stikker nedover i underlivet også. Mens en arm,ben eller annet kommer ut høyere opp i magen. Jeg satte meg i gyngestolen og gynget i vei- det hjalp faktisk litt. Det roet seg så lenge jeg gynget :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. mars 2015 #1655 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, det er litt rart at vi snart skal ha baby i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. mars 2015 #1656 Del Skrevet 11. mars 2015 Tenk så koselig det blir med baby Kjenner igjen de morsomme bevegelsene som noen ganger er litt i overkant heftige. Her har babyen funnet ribbeina og det gjør utrolig vondt innimellom. Godt det hjalp å gynge litt. Koselig med bevegelser, men kan bli litt mye Nå fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 11. mars 2015 #1657 Del Skrevet 11. mars 2015 Pannekaker! o_O må ha... Kjøper i morra. Snikleser legger igjen spor når pannekaker blir nevnt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1658 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja det er veldig koSelog med bevegelser - man klager jo når de ikke er der - men ausj når de er som værst! Pannekakene var faktisk noen av de bedre jeg har lagd! Ikke for å kuppe graviditetsdagboken med en kokebok men deler gjerne oppskriften for den var herlig !!!! Minner kanskje litt mer om amerikanske sveler men de var yummyyyy !! Mannen elsket dem også! 2 egg skilles 2 eggeplommer piskes med 100 gram Philadelphia ost Tilsett ca 40 gram sukker 75 gram mel En dæsj vaniljesukker To teskjer bakepulver 1 dl melk Piskes sammen med en liten dæsj salt Stivpisk eggehvitter med en dæsj salt og vend disse inn i røren. Tre fire spiseskjeer utgjør en pannekake som stekes på middels varme i stekepanne Var himmelsk med en dæsj sirup / jordbærsyltetøy og litt Philadelphia De ble passe søte og veldig luftige og gode! De anbefales men om du får litt action i magen så vet du hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1659 Del Skrevet 11. mars 2015 Ps ja snart baby i hus!! Mannen sa i stad : snart er babyen her. Jeg klagde litt på at det er så kjedelig hjemme. Han svarte med at snart kan vi trille i solen og kose oss ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2015 #1660 Del Skrevet 11. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå